واتس اپ یک برنامه چت است که در دنیا به ویژه ایران در حال استفاده شدن است، سبک و کاربردی از ویژگی های این App محصوب میشود. تبلیغات در استوری واتساپ برای دیدن کاربرانی که شماره شما را ذخیره دارند بسیار حائز اهمیت است. وضعیت واتساپ تصویر هایی را از شما دریافت می کند و به مدت 24 ساعت نمایش میدهد. در برنامه واتس اپ کسانی که شماره شما را ذخیره دارند نمایش داده خواهد شد. استاتوس واتس آپ status Whats app همانند استوری اینستاگرام عمل می کند.

تبلیغات از نظر مجموعه طراحی سایت نمای من بیهوده نیست چه رایگان ، چه پولی، چه کم یا چه زیاد. تبلیغ در استوری واتساپ شاید افراد کمی را به خود جذب نماید، این موضوع را در نظر بگیرید که مردم در برنامه های چت همیشه آنلاین و وضعیت پروفایل ها را چک می کنن. از این موضوع استفاده نمایید و استوری خود را بروز نمایید.

تبلیغات در استوری واتساپ

یکی از بهترین نوع قرار دادن تبلیغات در استوری می تواند اینگونه باشد، شما هر روز تصاویر جالب از مواردی که جذاب هستند را قرار دهید. تصاویر طبیعت ، حیوانات ، اشعار و خیلی موارد دیگر، حال بیایید و بعضی مواقع تبلیغ کار خود را همانند پیام بازرگانی قرار دهید. اینگونه کاربرها همیشه استوری شما را با دقت مشاهده می کنند.

نحوه قرار دادن status در واتس آپ Whats App

برای قرار دادن یک تصویر در وضعیت یا استوری واتساپ کافیست وارد برنامه خود شوید و از قسمت پایین سمت چپ یا راست وضعیت (status) را انتخاب کنید. سپس از این قسمت بروی علامت مثبت + کلیک کنید و تصویر خود را انتخاب کنید تا اقدام به آپلود شدن نماید.

استوری واتساپ

امروزه با وجود تلفن های همراه در دسترس مردم و به اشتراک گذاری اتفاقات روزمره یا تبلیغات فروش محصولات ، همه را بر این باور داشته است که از برنامه ها بتوانند استفاده نمایند. استوری واتساپ مکانیست که می تواند تصویر ، نوشته و ویدیو به اشتراک گذاشت و افراد در تماس بتوانند آنرا مشاهده نمایند.

استفاده از این امکانات علاوه بر سرگرمی های روزمره در درآمد ما که بر پایه تبلیغات می باشد ، تاثیر گذار خواهد بود. همچنین قرار دادن ارتباط مشتریان با شما در صفحه وب خود می تواند کمکتان کند که این آموزش را در مقاله سایت واتساپ داده ایم .

تبلیغات گسترده در واتساپ را می توانید از قسمت استوری آغاز نمایید و کاربران که امروزه راه های ارتباطی آنان از این قسمت است به ذخیره شماره شما خواهند پرداخت و استوری واتساپ شما را مشاهده خواهند نمود.

ایده برای استوری واتساپ

برای استوری هایی که میخواهید قرار بدهید به دنبال بهترین ها باشید. ایده برای استوری واتساپ می تواند به جذب مخاطب شما کمک بیشتری نماید. این موضوع باعث خواهد شد که دنبال کننده های بیشتری داشته باشید و مشتاق دیدن استوری های بعدی شما باشند.

استوری واتساپ قابلیتی به خود اضافه نموده است تا کسانی که تمایل دارید وضعیت آنان را مشاهده نکنید به حالت mute (سکوت) ببرید که این افراد استوریشان برای شما در قسمتی جدا قرار گرفته و حتی علامت استوری جدید برای شما نشان داده نخواهد شد. ایده برای وضعیت واتساپ را به جدیت دنبال کنید تا بتوانید بهترین وضعیت ها را برای کاربران خود به اشتراک قرار دهید و آنان را دنبال کننده خود داشته باشید.

این موضوع را می توان در سایت های موفق همچون قطعه یاب مشاهده نمود.