ایمیل مارکتینگ یک روش تبلیغات گسترده که از گذشته تا به امروز بوده و همچنان در حال گسترش می باشد. ایمیل امروزه با گسترش علم و تکنولوژی نقش مهمتری را نسبت به گذشته ایفا می کند. جهت عضو شدن ، دریافت پشتیبانی ، استفاده از App های موبایل ، داشتن اکانت ها و حتی در زمان پر کردن فرم در سازمان ها ، قسمتی در فرم جهت دریافت صندوق ورودی (E-mail) می باشد. Email Marketing راهی برای بالا بردن بازدید سایت می تواند به شمار آید. ارسال مدام و زمان بندی شده ایمیل های تبلیغاتی در خصوص باز شدن پیج های سایت توسط کاربران راهی موثر در این زمینه می باشد.

ایمیل مارکتینگ جهت افزایش بازید سایت

درون اکثر سایت ها وقتی مراجعه می کنید ، قسمتی را در نظر گرفته اند و جملاتی در جهت درخواست برای ثبت نام در خبرنامه جهت دریافت اطلاعیه های جدید سایت شده است. که شما می توانید ایمیل خود را وارد کنید و از آن به بعد ، وقتی سایت مورد نظر اقدام به بروزرسانی سایت خود نماید. ایمیلی در خصوص نوشته جدید سایت مربوطه برای شما ارسال میشود و شما را باخبر می سازد.

مطلب افزایش بازدید سایت را بخوانید.

عضویت در خبرنامه

از این ایمیل ها شما می توانید کاربران را با محصولات یا مقالات جدید اضافه شده مطلع سازید و لینک ادامه مطلب قرار دهید تا کاربران جهت خواندن مطلب کامل به سایت شما مراجعه کنند. در اینصورت شما یک لینک ورودی برای خود درون ایمیل های یاهو ، جیمیل ، ایمیل های شرکتی و نوع های مختلف ایجاد کرده اید.

کاربر پس از کلیک و ورود به سایت شما زمانی را درون سایت شما سپری خواهد نمود که این موجب دریافت دستمزد شما از سوی موتورهای جستجوگر خواهد بود.

دریافت ایمیل های کاربران در سایت

فرمی را درون سایت تعبیه کنید که ساده باشد که کاربر از پر کردن اطلاعات خود پشیمان نشود و اقدام به انجام اینکار نماید. در اکثر سایت ها فقط یک باکس ورود ایمیل و دکمه ارسال وجود دارد. ولی اگر میخواهید کاربران خود را دسته بندی کنید و جهت ارسال اطلاعات یا تبلیغات موثر تر عمل نمایید ، اطلاعات دیگری همچون زمینه مورد علاقه در خصوص دریافت خبرنامه را قرار بدهید.

دریافت ایمیل های کاربران در سایت

این در صورتی مفید خواهد بود که سایت شما از زمینه کاری های مختلفی برخوردار باشد. مثلا فروشنده یک فروشگاه بزرگ با تنوع محصول باشید.

Template زیبا در زمان ارسال ایمیل مارکتینگ

به ایمیل هایی که تا به حال دریافت کرده اید ، نگاهی بیندازید. متوجه خواهید شد که هر کدام از ظاهری متفاوت برخوردار می باشند. ظاهر ایمیل تاثیر زیادی در خصوص جلب توجه کاربران می نماید.

سعی کنید با استفاده از کدهای Html و Css به کدهای ایمیل ارسال خود ظاهری زیبا اختصاص دهید و آن را برای کاربران خود جذاب نمایید.

استفاده از افزونه یا پلاگین ها

در صورتی که از CMS ها در وبسایت خود استفاده می کنید می توانید از افزونه هایی که در خصوص ارسال ایمیل فعالیت دارند استفاده کنید. پلاگین ها با توجه به تنظیماتی که شما برای آنان تعریف می کنید اقدام به ارسال ایمیل بعد از زمان های تعیین شده می نمایند. به همراه ارسال متن ، لینک های مورد نظر جهت هدایت کاربر به سایت شما ارسال خواهد شد.

در خصوص cms وردپرس می توان افزونه Subscribe2 را پیشنهاد نمود که کار کردن با این افزونه بسیار راحت و سبک می باشد.