هر سایتی که طراحی و پیاده سازی میشود تمایل به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل خواهد داشت، در جستجو گوگل که نتایج فراوانی را مطابق با کلمات سرچ شده در بر خواهد داشت. در این نتایج هر 10 نتیجه در یک صفحه نمایش داده خواهد شد ، از آنجایی که دنبال کنندگان خواسته خود را در صفحه اول گوگل میان 10 نتیجه اول می یابند و کم پیش خواهد آمد به صفحات بعد مراجه کنند صفحه نخست Google مورد اهمیت فراوانی قرار گرفته است،

در طراحی سایت باید تمام متدهای برنامه نویسی و گوگل رعایت گردد تا سایت ساخته شده نتیجه مطلوب را کسب نماید. چگونه میتوان در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل قرار گرفت یکی از تحقیقاتی است که در ساخت سایت مورد اهمیت قرار خواهد گرفت و اولین گزینه آن سپردن ساخت سایت به متخصصین طراحی سایت می باشد چون این گونه گروه ها با تجارب چندین ساله اقدام به انجام اینگونه پروژه ها خواهند نمود و در درجه اول با مشاوره درست و حرفه ای گام موثر تری را در حرکت به سوی صفحه نخست Google بر خواهند داشت.

صفحه اول گوگل

بهینه سازی سایت یا همان سئو سایت که در اصطلاحات زیاد بکار برده میشود باعث بهینه شدن سایت برای موتورهای جستجوگر خواهد بود که مخفف انگلیسی آن SEO می باشد، تمامی متدهای کدزنی و رعایت اصول آن در سئو نهفته می باشد.

برنامه ریزی درست در بروزرسانی سایت را کاملا جدی بگیرید و آنرا رعایت کنید.

صفحه اول گوگل

طبق برنامه ای که توسط طراح سایت خود گرفته اید حرکت کرده و خارج از آن اقداماتی انجام ندهید که منجرب اعمال نمرات منفی و یا قرار گرفتن سایت در Black list شوید.

قرار گرفتن در نتایج خوب، نیازمند برنامه ریزی، وقت گذاشتن و انجام درست کارها بروی پشتیبانی سایت می باشد. برنامه ریزی درست منجرب افزایش بازدهی سریعتر خواهد شد.

گروه طراحی سایت نمای من با استفاده از برنامه ریزی در زمان های بروزرسانی و اعمال نکات گوگل در سایت اقدام به شروع وظایف خود می نماید و طبق قرارداد پیش خواهد رفت.

مدت زمان قرار گرفتن نتیجه در صفحه نخست با توجه به کلمات کلیدی و رقبا متنوع می باشد و ممکن است از یک ماه تا یک سال به طول انجامد.

99/07/16

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

تا به این قسمت توضیحاتی در خصوص اینکه چه دلیل و روش ساده ای برای رسیدن به صفحه اول گوگل است اشاره کردیم. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به ما کمک خواهد کرد سایتی قویتر با بازدیدکننده بیشتر داشته باشیم. پس میخواهیم به صورت کاملتر به آن بپردازیم و در آینده آن را تکمیل تر نماییم.

هدف از قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چیست ؟

به طور کلی از جنبه های مختلف می توان به این موضوع اشاره کرد که چرا یک سایت تمایل دارد در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. در نظر داشته باشیم که کلمات کلیدی دلیل حضور سایت در صفحه اول گوگل می باشند نه حضور داشتن با نام شرکت یا آدرس سایت.

1 – کسب درآمد : یکی از مواردی که بیشتر افراد تمایل دارند که در صفحه نخست جستجو های گوگل قرار بگیرند کسب درآمد است. که این موضوع در کسب درآمد بیشتر به میزان لازم توضیح داده ایم. زمانی یک مجموعه می تواند درآمد بیشتر داشته باشد که بتواند فروش خود را افزایش دهد که برای اینکار باید روش هایی را پیشرو بگیرد که بتوان بازدید سایت را افزایش دهد.

2 – اطلاع رسانی : مورد دوم که یک سایت تمایل خواهد داشت بهترین نتایج گوگل قرار بگیرد ، اطلاع رسانی است که بتواند خبر ها و رخداد های مجموعه خود را سریعتر به دنبال کننده های خود برساند.

نحوه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

ولی اینکه چگونه بتوانیم به این رتبه دست پیدا کنیم همواره آسان نبوده و باید برای اینکار دانش سایت داشته باشیم. این موضوعی است که در شغل ما با نام seo سایت شناخته میشود. همه افرادی که در زمینه سایت فعالیت دارند با روش های قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل آشنایی ندارند و این موضوع مختص افرادی است که در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت دارند.

راه های بسیاری برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید در سایت خود رعایت نمایید که ما توانسته ایم همه آنها را در یک مقاله و چند ویدیو در خدمت شما قرار بدهیم ، می توانید از مقاله بهینه سازی وب سایت seo مشاهده کنید.

به صورت مختصر و لیست وار می توانیم اینگونه تشریح کنیم:

  1. کسب اطلاعات در زمینه سئو
  2. فعالیت به صورت مکرر
  3. صبر و پشتکار
  4. بررسی و پیگیری تغییرات

برای قرار گرفتن صفحه اول گوگل باید صبر پیشه کنید و نباید زود تصمیم بگیرید. گوگل هر تغییر را به زودی پاسخ نخواهد داد و ممکن است یک ماه تغییرات شما نتیجه دهد . پس هر تغییر کوچک و بزرگی ممکن است شما را ماه ها عقب بندازد.

افراد تازه کار

در صورتی که شما افرادی هستید که به تازگی بروی سایت خود فعالیت می کنید و قصد دارید که در نتایج بالای گوگل قرار بگیرید . باید اینگونه شما را راهنمایی کنیم که صبر پیشه کنید و بدانید که با عجله جوابی نخواهید گرفت.

از افرادی که در این زمینه کار می کنند مشاوره بگیرید تا بتوانید خیلی از راه های اشتباهی که ممکن از ماه ها شما را عقب بندازد به رایگان یا پرداخت اندک مبلغی از آنان جلوگیری شود.

مجموعه نمای من در قسمت نظرات سایت پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. از همین بخش می توانید برخی از سوالاتی که می توان به صورت نوشتاری پاسخ دارد را از ما بپرسید تا راهنمایی های لازم را برای شما قرار دهیم.