استفاده از کلمات کلیدی مترادف یکی از راه های افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر گوگل می باشد. هر کلمه می تواند به صورت های مختلف تلفظ شود حتی در لحجه های مختلفی که در سراسر کشور وجود دارد ممکن است حروف در کلمات جابجا شوند. همچنین ممکن است از کلمات هم معنی استفاده شود. این موضوعی است که در این پخش پرداخته ایم و شما را راهنمایی خواهیم نمود تا در مقالات خود استفاده کنید و باعث افزایش بازدید سایت خود شوید. کلمات مترادف در سئو بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

استفاده از کلمات کلیدی مترادف

در نظر داشته باشید که شما در زمینه فروش محصولات جوش و برش فعالیت دارید ، یکی از این محصولات رگلاتور نام دارد که به انگلیسی اینگونه نوشته میشود ” Regulator ” جالب است بدانید این کلمه در گوگل با گونه ای نوشته های متفاوت جستجو میشود و این باعث شده است که هر سایت با کلمات خاص دیده شود، به جز سایت هایی که از این مقاله ما پیروی خواهند نمود.

این کلمه که به طور انگلیسی گفته شد به فارسی در گوگل سایت ایرانی با کلمات فوق جستجو شده اند : رگلاتور ، ریگلاتور ، رگولاتور ، رگیلاتور و از کلمات مترداف همچون مانومتر ، مانیمتر استفاده شده است.

در این قسمت متوجه شدید که یک محصول با چه کلماتی جستجو میشود و میتوانید محصول خود را مطالبق با کلمات بهینه کنید. در بالا گفتیم که لحجه ها تاثیر گذار است ، بله درسته مثلا در همین مثالی که زده شد ، اصفهانی ها ریگلاتور می گویند ، تهرانی ها رگلاتور می گویند و الی آخر.

مقاله سئو سایت دارای ویدیو هایی می باشد، پیشنهاد می کنیم ببینید.

کلمات کلیدی مترادف در گوگل

گوگل با توجه به پیشرفت و خدمات رسانی بهتر به جستجوگرها از کلمات مترداف و متضاد زیادی برخوردار است ، این موضوع را می توانید در جستجو در گوگل متوجه شوید و این موضوع باعث بوجود آمدن ترجمه گر گوگل Google Translate شده است. و از این کلمات در جستجو های خود بهرهمند شده است. حتی گوگل در جستجو های خود از ترجمه استفاده می نمایند و زمانی که شما آدرس url پیج های انگلیسی قرار میدهید ، ترجمه خواهند شد.

بازی با کلمات

نوشتن یک مقاله از ابتدا تا انتها نیاز به دانش در خصوص محصول یا عنوان مطلب است که تسلط کامل رو موضوع مد نظر و تحقیق در خصوص کلمات مترادف بسیار حائز اهمیت است.

از کلمات مختلف برای نشان دادن منظورتان و رساندن مخاطب به هدفتان استفاده کنید. کلماتی استفاده کنید که کاربران در جستجوی آن هستند و مخاطب را جذاب می کند و تشویق می نماید که به ادامه مقاله شما برود و حتی در مقالات متنوع شما همچنان جستجو نماید.

استفاده از کلمات متضاد

در خصوص کلمات متضاد پیشنهاد نمی شود. در یک صفحه می توان چند کلمه را بهینه کرد که یک صفحه با چند کلمه در صفحات گوگل دیده شود ولی این موضوع زمانی صدق و صحیح پیش خواهد رفت که کلمات مترادف و نزدیک بهم باشند در صورتی که متضاد باشد و از نظر حروفی به یکدیگر مشابه نباشند، کار بسیار دشوار است و گاها با مشکلات از سوی گوگل مواجه خواهیم شد.

مترادف استفاده باعث افزایش بازدید سایت

این موضوع باعث خواهد شد که افرادی که با کلمات مشابه یا مترادف که نزدیک به کلمه مورد نظر می باشد خواهند گشت. مترادف کلمات به شما در افزایش بازدیدتان کمک خواهد کرد. ما امروزه در تلاش هستیم که هر روشی که گوگل مد نظر دارد تا نتایج بهتر را نمایش دهد ، شناسایی کنیم و در اختیار صاحبان سایت ها قرار دهیم.

در این قسمت با معرفی مترادف ها با شما ارتباط گرفتیم که از این موضوع شمار را بیاموزیم و مطلع سازیم.

ما روزانه در حال تحقیق و توسعه هستیم تا بتوانیم راه های بهتر را شناسایی و ارائه نماییم ، امروز در این قسمت با موضوع استفاده از مترادف کلمات شما را آشنا ساختیم.