مکان خود را بروی نقشه ثبت کنید تا مشتریان و بازدیدکنندگان سایت بتوانند راحت تر به شما دستیابی داشته باشند. ثبت لوکیشن در نقشه گوگل ، گوگل مپ این قابلیت را در اختیار عموم به صورت رایگان قرار داده است تا با ثبت مکان Location زندگی، کار و حتی ثبت سایر مکان هایی که به شما تعلق ندارد را انجام داده، شما می توانید با این کار بعد از ثبت مکان شغلی خود به مشتریان بگویید داخل گوگل مپ اسم مجموعه شما را جستجو کنند و به راحتی به شما مراجعه نمایند.

نحوه ثبت لوکیشن در گوگل مپ

  • دستیابی مشتریان به شما
  • یافت شدن در نتایج جستجوی گوگل مپ
  • رقابت در میان شغل خود با دیگران

برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید، توجه داشته باشید قبل از شروع باید وارد اکانت جیمیل خود شوید سپس وارد سایت نقشه گوگل به آدرس https://www.google.com/maps شوید.

مرحله اول : روی منوی سه خط در سمت چپ بالای صفحه نمایش کلیک کنید تا منو برای شما باز شود.

مرحله دوم : گزینه Add a missing place را کلیک کنید تا باکس ورود اطلاعات برای شما نمایش داده شود.

گوگل مپ

سوم : در این قسمت نام مکانی که می خواهید ثبت کنید را وارد نمایید، ما برای خومان نمای من / طراحی سایت را وارد نموده ایم.

نقشه گوگل

چهارم : آدرس لوکیشن در حال ثبت را وارد نمایید یا از روی نقشه آنرا انتخاب نمایید.

آدرس گوگل مپ

پنجم : دسته کاری خود را انتخاب نمایید، اگر خانه را در حال ثبت کردن هستید گزینه home را انتخاب نمایید.

دسته ثبت لوکیشن

ششم : سایر اطلاعات اعم از شماره تلفن، وب سایت و ساعات کاری خود را می توانید به اختیار وارد نمایید و در این قسمت اجباری وجود ندارد.

اطلاعات ثبت لوکیشن

هفتم : بعد از اتمام کار دکمه ارسال یا Send را بزنید تا اطلاعات شما برای گوگل مپ ارسال گردد و بعد از بررسی ها در صورت صحت اقدام به درج بروی نقشه می نمایند.

ارسال ثبت لوکیشن

در نظر داشته باشید شما می توانید علاوه بر خانه و محل کار اقدام به ثبت مکان هایی که بروی نقشه ثبت نیستند نمایید، به عنوان مثال: مکان های سوخت گیری، مکان های دیدنی و …

ویدیو آموزشی ثبت مکان به صورت تصویری

در صورتی که تمایل دارید لوکیشن خود را در سایت قرار دهید به آموزش نمایش مکان نقشه گوگل در سایت مراجعه کنید.

منبع : wikihow

99/07/17

لوکیشن من

وقتی شما با استفاده از آموزش های بالا بتوانید موقعیت مورد نیاز خود را بروی نقشه گوگل ثبت کنید. لوکیشن من به عنوان موقعیت شما شناخته و به راحتی قادرید آن را انتشار و در اختیار دیگران قرار دهید.

لوکیشن من به شما کمک خواهد کرد که موقعیت مکانی را به شما نشان دهد. در نظر داشته باشید که آموزش های فوق به این منظور است که شما بتوانید موقعیت ثابت اعم از موقعیت شغلی یا مسکونی ، دیدنی و امسال این موارد که ثابت هستند را ثبت نمایید.

در صورتی که به دنبال این موضوع هستید که موقعیت فردی خود که در حاضر در موقعیتی که حضور دارید و در حال حرکت هستید را برای شخصی ارسال کنید ، متفاوت است و شما می توانید به راحتی اینکار را انجام دهید.

  • با تلفن همراه ، تبلت یا لپ تاپ خود وارد نقشه گوگل گردیده و بروی دایره آبی شکلی که موقعیت فعلی شما را نشان میدهد ، دست خود را نگه دارید.
  • حال خواهید دید که گوگل مشخصاتی با اعداد از موقعیت شما نشان خواهد داد که بر اساس جغرافیا بر اساس x , y می باشد.
  • در این قسمت دکمه به اشتراک گذاری یا share را بفشارید تا صفحه برنامه ها گشوده شود.
  • شما در این قسمت می توانید انتخاب کنید که با چه برنامه می خواهید موقعیت خود را به اشتراک بگذارید ، واتس آپ ، پیامک ، تلگرام و …

آموزش ثبت لوکیشن در گوگل مپ

در این قسمت آموختید که چگونه لوکیشن خود را در گوگل مپ ثبت کنید و آن را به اشتراگ قرار دهید. آموزش ثبت لوکیشن در گوگل مپ بسیار می تواند برای همه مردم کاربردی باشد و این را وظیفه خود دانستیم که به صورت رایگان این آموزش را در اختیار شما قرار بدهیم.

در هر زمینه شغلی هستید که تمایل دارید با مشتری های خود ارتباط مستقیم داشته باشید و به آنان از موقعیت مکانی خود اطمینان دهید می توانید با استفاده از این آموزش کامل نموده و ارائه نمایید.

تعیین موقعیت بازدیدکنندگان سایت منطقه جغرافیایی ایران در افزایش سئو سایت

در نظر بگیرید که ثبت کردن لوکیشن در افزایش درآمد شما برای سایتتان مفید است. که در واقع به آن سئو محلی می گویند که تاثیر بسزایی در ورودی های سایت شما دارد.

ثبت لوکیشن در گوگل یک منبع درآمد برای برخی از افراد است. می توانید در صورت لزوم از افراد در این زمینه کمک دریافت کنید. و ثبت کردن لوکیشن شما در گوگل مبلغی را به آنان پرداخت کنید. یا اینکه با استفاده از این آموزش رایگان خود آن را انجام دهید.

در نظر داشته باشید این کار را با اکانت جیمیل خود انجام دهید تا در دفعات بعدی برای ویرایش بتوانید دسترسی داشته باشید.

چگونه مکان کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم؟

به صورت رایگان و با استفاده از یک اکانت جیمیل ، طبق آموزش فوق طی کمتر 5 دقیقه این کار را انجام دهید.

تغییر اطلاعات کسب و کار در نقشه گوگل ؟

کافیست وارد اکانت جیمیل شوید ، سپس به نقشه گوگل رفته و از منو سه خط اقدام به ویرایش کسب و کار های خود نمایید.