نزدیک من

کلمه ای که به صورت پسوند بعد از هر جستجویی مشاهده خواهد شد. در سایر کشورها با کلمه near me در سرچ کنسول سایت ها مشاهده میشود که بالاترین بازخورد را داشته.

به صورت پسوند بوندن منظور به این صورت است که در نیاز مردم کلماتی جستجو میشود که کاربر تمایل به پیدا کردن نزدیکترین به مکان سکونت داشته . در این قسمت برخی از آنان آمده است:

  • رستوران نزدیک من
  • تعمیرگاه ابزار نزدیک من
  • فروشگاه نزدیک من
  • طراحی سایت نزدیک من

در کشور عزیزمان ایران به دلیل استفاده کمتر این سال ها در شهرستان ها ، باعث شده است که در تهران استفاده از اینترنت و فروش به سراسر کشور رونق بیشتر داشته باشد.

این را بخوانید : نکاتی درباره سئو برای مبتدیان

این موضوع باعث شده است که آنان در جستجو ها بیشتر بدرخشند و فروش خود را افزایش دهند. در جستجو ها کلمه “نزدیک من” کمتر دیده میشود.

استفاده از کدام الگوریتم گوگل برای نزدیک من است ؟

این کلمه را می توان به سئو محلی یا همان لوکال سئو اشاره داد. الگوریتم کبوتر نامی است که گوگل برای این قوانین خود نامیده است.

الگوریتم-سئو-محلی-کبوتر

الگوریتم گوگل برای سئو محلی طراحی شد تا برخی از مشاغل که قادر به ارائه خدمات سراسری را ندارند ، بتوانند از گوگل برای خود منفعت کسب نموده و مشتریان خود را افزایش دهند.

برخی از این مشاغل می توان به : مطب های عمومی ، رستوران های کوچک ، فروشگاه های زنجیره ای شعبه دار برای یافتن شعبه نزدیک محل سکونت و سایر مشاغل کوچکی که می توانند در محله ها اطراف فعالیت نمایند.

افزایش فروش محلی

اگر شما دارای کسب و کار کوچکی هستید که تمایل به افزایش فروش خود دارید و البته در حد توانایی باید حرکت نمایید ، این موضوع می تواند کمک حال شما باشد.

از جستجو های محلی استفاده کنید. برای اینکار ابتدا سایت راه اندازی کنید و خدماتی که می توانید ارائه دهید را درون سایت قرار دهید.

آینده-جستجو-گوگل-در-ایران

لوکیشن خود را در گوگل مپ ثبت کنید و آدرس سایت خود را به آن معرفی نمایید تا گوگل صحت کامل را دریافت نماید.

گوگل با توجه به لوکیشن افراد اقدام به جستجو و نمایش نتایج خواهد کرد، در صورتی که شما اقدامات لازمه را انجام داده باشید، باعث میشود که با توجه به لوکیشن افراد جستجو کننده در نزدیکی شما ، سایتتان به عنوان نزدیکترین مرکز به آنان نشان داده شود.

آینده جستجو گوگل در ایران

آینده همیشه نزدیکترین روزهاست که ممکن است فردای شما باشد ، برای رسیدن به موتور های جستجوگر باید تلاش نمایید و کارهای خود را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید.

از غافله تکنولوژی جا نمانید.

99/07/17

سئو محلی

استفاده از کلمه نزدیک من که توضیحاتی تا به این قسمت برای شما تشریح کردیم با وجود الگوریتم کبوتر از مدت ها پیش توسط گوگل پیاده سازی شده است. سئو محلی ترجمه شده فارسی بیان از زبان گوگل است که با Local SEO معرفی گردیده است.

به صورت مختصر در این خصوص می توان اینگونه بیان نمود : گوگل در صدد این موضوع است که بتواند بهترین ، درست ترین و کامل ترین نتایج را برای مردمی که از گوگل سرچینگ استفاده می نمایند را در بر داشته باشد.

مشاغلی را در نظر داشته باشید که بر اساس موقعیت مکانی اطراف خود قادر به ارائه خدمات هستند و نمایش آنان در کیلومترها دورتر می تواند بی فایده باشد.

به عنوان مثال پیتزا فروشی کوچکی در یک محله که توانایی ارائه پیتزا به منطقه خود را دارد فقط کافیست افرادی که در آن منطقه هستند بتوانند با جستجو کردن او را بیابند نه افرادی که در مناطق دورتر قرار دارند.

از این سو گوگل با استفاده از لوکیشن فردی که جستجو را انجام داده و با کمله کلیدی ارائه شده ، اقدام به نمایش دادن پیتزا فروش همان منطقه می تواند بهترین نتیجه را برای او رقم زده و رضایت را کسب نماید.

در واقع این توضیحات می تواند به عنوان سئو محلی شناخته شود. که با استفاده از الگوریتم کبوتر شناخته خواهد شد.

برای انجام سئو محلی اولین گذینه که باید انجام گردد ثبت لوکیشن در گوگل می باشد که آموزش آن را در مقاله لوکیشن من قرار داده ایم.