مشتریان زیادی در خصوص هزینه تمدید سالانه سایت که طراحی شده است سوال برایشان پیش خواهد آمد، خوب بعد از اینکه سایت را ساختیم، باز هر بار باید آن مبلغ را پرداخت نماییم. هزینه تمدید سایت در خصوص مبلغ پرداخت مجدد کل آن نمی باشد. در خصوص ساخت سایت سه پرداختی وجود دارد: 1- مبلغ دامنه که همان آدرس سایت می باشد، 2- مبلغ هاست یا سرور، فضایی که سایت شما نگهدارید میشود و 3- هزینه پشتیبانی سایت (اختیاری) است.

شما در سال اول که که تازه می خواهید طراحی سایت را انجام دهید مبلغی را بابت دامنه ، هاست، طراحی و یک سال پشتیبانی پرداخت می کنید. تمدید دامنه و تمدید هاست امری اجباریست که هر سال باید انجام شود، در صورتی که اقدام به تمدید نکنید موجب از دست رفتن سایت خواهد شد. این دو را می توانید یکجا به اندازه هر سال که میخواهید تمدید کنید.

در خصوص پشتیبانی که کاملا اختیاری می باشد. هر شرکتی بسته به قوانین خود این مبلغ را دریافت خواهد نمود یا نگیرد. مجموعه نمای من در خصوص پشتیبانی نگهداری سایت مبلغی را دریافت نمی کند.

هزینه تمدید سالانه سایت چه میزان است؟

در خصوص تمدید سالیانه پشتیبانی سایت با توجه به نوع پشتیبانی متفاوت می باشد. هزینه پشتیبانی سایت برای حضور در صفحه اول گوگل مبلغی بیشتر نسبت به سایر موارد دارد.

شاید شما سایتی داشته باشید که بصورت فروشگاه میخواهید عمل نمایید همچون سایت دیجی کالا، اینگونه سایت ها نیاز به پشتیبانی تکمیلی را دارد که هزینه سالانه سایت شما علاوه بر دامنه و هاست، نیاز مستلزم به پشتیبانی سایت کامل را دارد.