مقایسه محصولات در بالا بردن اعتماد مشتریان به کالاهای شما را بسیار تاثیرگذار است. در این بخش میخواهیم به این موضوع بپردازیم . سایت های فروشگاهی می توانند موفق باشند که دارای تنوع بسیاری از محصولات درون سایت خود باشند و مشتری بتواند زمان بیشتری را در فروشگاه سپری نماید و از تنوع زیاد به محصول مورد نیاز خود دستیابد و با مقایسه کردن اقدام به انتخاب و خرید نماید. سایت فروشگاهی همچون فروشگاه های فیزیکی از قانون فوق پیروی می کنند ، فقط با یک موضوع آسان تر به عنوان دسترسی بیشتر و فقط با کلیک کردن بروی محصولات.

مقایسه محصولات

شما به عنوان یک شخص به خرید میروید، وارد مغازه کوچکی می شوید و برای خرید موارد مورد نیاز می توانید از تعداد محدود برندایی که در آن مغازه موجود می باشد انتخاب نمایید. و این محدودیت ممکن است شما را اجبار نماید که چند مغازه دیگر را برای پیدا کردن تنوع بیشتر سوق دهد ، در این بین توجه داشته باشید که ممکن است مشخصات محصولاتی که اول دیده اید را فراموش کنید.

حال یک فروشگاه زنجیره ای را در نظر بگیرید که قفسه های بزرگ آن در مقابل شما و محصولات متنوع با برندهای مختلف در کنار یکدیگر بهمراه قیمت هایی که درج شده اند قابل مشاهده هستند و فقط با اندک زمان کوتاهی با نگاه کردن به آنان می توانید انتخاب صحیحی از خرید خود داشته باشید.

مقایسه محصولات در سایت فروشگاهی

این موضوعی است که ما در خصوص قرار دادن ویژگی مقایسه را تشریح می کنیم . شما دارای یک طراحی سایت فروشگاهی آنلاین هستید که محصولات فوق العاده و زیادی را بهمراه برند ، مشخصات و تصاویر در نوع های مختلف درون سایت خود قرار داده اید . هر کدام را در قفسه ای زیر یکدیگر چیده اید و کاربران می توانند وارد سایت شما شوند و محصولات شما را ببینند.

در صورتی که شما ویژگی مقایسه محصولات را نداشته باشید همانند موضوعی است که شما این همه تنوع محصول دارید ولی آنها را جدا جدا چیده باشید و کاربر نتواند در یک نگاه همه آنها را مشاهده کند.

موضوع مقایسه کردن به مشتری اینترنتی شما اعتماد بیشتری را تزریق می کند و درصد خرید مشتریان را افزایش میدهد ، به این صورت شما با فروش بیشتری برخوردار خواهید شد.

سایت های فروشگاهی بزرگ همچون آمازون از این موضوع پیروی می کنند.

ووکامرس وردپرس

در صورتی که از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنید ، از قسمت فروشگاهی این CMS به نام ووکامرس برای فروشگاه خوده بهره خواهید برد.

ووکامرس دارای افزونه های زیادی برای انجام اینکار وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه از آنان استفاده کنید.