تاثیر مستقیم ارسال رایگان در افزایش فروش را میخواهیم در این مقاله برای شما تشریح کنیم. مجموعه ها در حال رقابت هستند و برنده این رقابت ها و ماندگاری در شغل خود نیازمند گسترش فروش می باشد. مجموعه هایی می توانند در قسمت فروش خود نقش خوبی ایفا را نمایند که به مشتریان خود ارزش قائل شوند و برای کسب رضایت آنان هزینه هایی را متقبل شوند. ارسال رایگان یکی از موضوعاتی است که در اکثر فروشگاه های آنلاین و همچنین فروشگاه های زنجیره ای در حال انجام میباشد.

افزایش فروش

تاثیر ارسال رایگان در افزایش فروش

موضوعی که برای شما میخواهیم توضیح دهیم برای قدرت فروش در ارسال رایگان می باشد. اکثر مشتریان حتی راضی هستند محصولی را گران تر خریداری کنند ولی هزینه حمل را پرداخت نکنند. هزینه حمل برای مشتریان به دلیل نبود ثبات قیمت ناخوشایند است و اینکه محصول خود را چگونه میخواهند تحویل بگیرند سوال پیش میاورد.

برای اینکه در زمینه فروشگاه آنلاین خود بهتر و موفق تر پیش بروید. هزینه حمل را برای مشتریان مشخص کنید. در صورت امکان هزینه حمل را رایگان قرار دهید و اگر هم میخواهید هزینه حمل را دریافت کنید ، مبلغ ثابتی را برای حمل خود مشخص کنید و به مشتری در زمان خرید ارائه دهید.

شما را دعوت میکنم تا فیلم زیر را مشاهده کنید.

در صورتی که دو سایت هم پایه داشته باشیم ، سایتی که از این ویژگی برخوردار باشد می تواند برنده میدان محسوب شود. تحویل رایگان در زمانی که شما با اندکی مبلغ بالاتر محصول خود را نسبت به رقبا بفروشید ، تا 90 درصد احتمال خرید متعلق به شماست.

بر اساس پروژه های سایت انجام شده از سوی مجموعه نمای من ، توانسته ایم این موضوع را درک نماییم و به مشتریان خود پیشنهاد ارسال رایگان را بدهیم.