برنامه دیوار که اکثر مردم با آن آشنا هستند و از آن استفاده کرده اند. برنامه دیوار قابلیت قرار دادن آگهی جهت فروش استفاده میشود که عکس گذاشتن در فروش محصول تاثیر زیادی دارد. ولی شاید با این مشکل روبرو شده باشید که داخل سایر آگهی ها تعداد عکس ها زیاد است ولی عکس گذاشتن بیشتر از دو تا داخل برنامه دیوار توسط شما انجام پذیر نیست و وقتی بیشتر میذارید، یک پیام میاد که بیشتر از دوتاست و پاک کنید.

نگران موضوعی نباشید، در طراحی سایت و برنامه دیوار در قدیم به این صورت بود که شرط روی 2 تا عکس باشه ولی به مرور این موضوع افزایش یافت و برنامه را بروزرسانی کردند.

جهت رفع این مشکل فقط کافیست برنامه خود را بروزرسانی کنید.

عکس گذاشتن بیشتر از دو تا داخل برنامه دیوار

بله درسته تنها مشکلی که شما دارید که آگهی شما بیشتر از دو تا عکس قبول نمی کند فقط به دلیل آپدیت نکردن برنامه دیوار می باشد. برنامه دیوار را آپدیت کنید تا مشکل شما حل شود.

در صورتی که دارای مشکلاتی هستید که انجام بروزرسانی برنامه دیوار برای شما میسر نیست، از راه های دیگر برای استفاده از این صفحه مجازی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از سایت دیوار استفاده کنید.

ورود بزنید و اقدام قرار دادن تبلیغات خود نمایید.

یکی دیگه از مشکلاتی که با آپدیت نبودن برنامه دیوار مواجه هستید، قرار دادن لوکیشن موقعیت خود داخل برنامه دیوار هستید.

گذاشتن عکس در سایت دیوار

سایت دیوار یا اپ های آن که به روی گوشی های همراه نصب میشود. جهت ثبت آگهی محصولات فروش می باشد. گذاشتن عکس در سایت دیوار باعث افزایش فروش محصول شما خواهد شد که برای قرار دادن تصویر بعد از ورود و درج آگهی می توانید برای آگهی خود عکس قرار بدهید.

در صورتی که تمایل دارید در خصوص تاثیرات عکس در سایت را بدانید می توانید مقاله تاثیر تصاویر در سئو را مطالعه نمایید.

با اینکار شما می توانید با کاربر خود ارتباط بهتری برقرار نمایید و منظور خود را به درستی و سریعتر منتقل نمایید.

پشتیبانی سایت دیوار

ما مجموعه ای هستیم که در پشتیبانی سایت ها فعالیت می کنیم. که قادر هستیم به صورت برنامه های چیده شده فعالیت نماییم و سایتی را به رتبه های خوبی برسانیم.

در خصوص سایت دیوار ، در صورتی که می خواهید برنامه ای داشته باشید و در روزهای مشخص اقدام به قرار دادن آگهی نمایید ولی وقت این کار را ندارید ، می توانید روی ما حساب کنید.

ما قادر هستیم بر اساس نیاز و برنامه شما فعالیت نماییم و آگهی هایتان را بروی برنامه دیوار قرار دهیم.