طراحی سایت هواگاز با توجه به هدف ایجاد وبسایت برای مجموعه هایی که در راستای ابزار هواگاز فعالیت دارند. اینگونه فروشگاه ها جهت جوشکاری و برشکاری با استفاده از هوا گاز محصولاتی را عرضه می نمایند. با استفاده از یک وبسایت قادرید شرایط فروش خود را افزایش دهید. این مسئله در نمونه وبسایت قرار گیری در این قسمت قابل روئیت است.

طراحی سایت هواگاز

همواره فروش محصولات به صورت سنتی در فروشگاه شما قابل انجام است. ولی توسعه و پیشرفت یکی از نیاز های فعالیت می باشد. بخصوص در شهرهای بزرگ همچون تهران ، اصفهان ، تبریز که توانایی ارسال به سراسر کشور وجود دارد. شرایط راحت تری برای استفاده از وبسایت را به دنبال دارد. از سوی دیگر مزایایی برای مشتریان ثابت شما دارد.

هر مشتری شما آگاهی از موجودیت چند محصول شما دارد؟

کاهی ممکن است که مشتریان اطلاعات از ابزار های موجود شما ندارند و مشاهده می گردد که خرید خود را از فروشگاه دیگری انجام میدهند. از سوی دیگر هر محصول در برندهای مختلف است که نیازمند یک کاتالوگ بزرگ و قادر به تغییر روزانه هستید. این کاتالوگ درون وبسایت شما به راحتی و قابل رشد است.

در صنعت هواگاز جهت برشکاری فقط یک محصول سرپیک بیش از 100 مدل در برندهای مختلف و طول آن را در بر دارد. به راحتی و با یک دسته بندی منظم ، درون وبسایت قادرید مشتری خود را به تمامی محصولات هدایت نمایید.

کاتالوگ هواگاز

در یک وبسایت شما قادرید به راحتی صفحات با رنگ های مورد علاقه خود ایجاد نمایید. هر دسته را با توجه به شرایط فعالیت در صنعت بچینید. از سوی دیگر بروزرسانی محصولات به راحتی قابل انجام است.

چگونه مشتریان از آن استفاده نمایند؟

مشتریان برای مشاهده محصولات قادرند به وبسایت شما مراجعه و اقدام به مشاهده نمایند. شما توانایی قرارگیری قیمت یا عدم قیمت در وبسایت را دارید. به این صورت مشتری از موجودیت محصولات شما آگاهی کامل را به دست میاورد. فروش شما با وجود یک سایت افزایش روز افزونی را به دنبال دارد.

قیمت ساخت سایت هوا برش

در این قسمت ما یک وبسایت را به عنوان نمونه ، به اسم بارکو صنعت به شما معرفی می نماییم. در این وبسایت قادرید محصولات بسیاری در دسته های مختلف اعم از محصولات هوا گاز را مشاهده نمایید.

  • بهینه سازی برای موتور های جستجوگر
  • دارای مدیریت آسان
  • استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس
  • قادر به جابجایی منو ها با Drag & Drop
  • ایجاد ، ویرایش و حذف محصولات
  • قادر به انتشار مقاله
  • قابل ایجاد بینهایت صفحه
  • سرعت بالای سایت
  • هاست با آپ تایم 99 درصد

بسیاری از ویژگی های مورد نیاز یک وبسایت هواگاز را در این وبیسایت و به سبک فوق بدست میاورید.

قیمت طراحی سایت هواگاز؟

با توجه به نیاز های مشتری متفاوت است. ولی با توجه به نمونه وبسایت ارائه گردیده. قیمت ایجاد سایت 10.000.000 تومان می باشد. مبلغ هاست و دامنه اضافه می گردد. در نظر بگیری که کیفیت وبسایت های ارزان تر از جمله 5.000.000 تومان با توجه به سرعت لود و میزان سئو بسیار پایین تر از طراحی نمونه فوق می باشد.

فروش در یک سایت هوا برشی تاثیر گذار است؟

در صورتیکه تمام مسائل را اصولی و درست پیش بروید. ما این موضوع را تضمین می کنیم. استفاده از یک سایت و سئو برای این امر ضروری است.