قفلم نام یک مجموعه اینترنتی و حضوری در راستای فروش یراق آلات می باشد. طراحی سایت قفلم توسط مجموعه نمای من به تازگی راه اندازی گردیده است که در حال فعالیت جهت ورود اطلاعات و سئو می باشیم. این وبسایت با هدف بزرگ اندیشی در راستای ارائه تمامی محصولات یراق آلات از قفل تا دستگیره و سایر محصولات پایه ریزی گردیده است. استفاده از ظاهری زیبا و ساده جهت دسترسی کاربران به منو و سایر امکانات برنامه ریزی گردیده است.

طراحی سایت قفلم

برخی موارد بر این اشتباه رخ میدهد که آهنگ قفلم را در صفحه ما جستجو می نمایند. مجموعه نمای من فعالیت در راه اندازی وبسایت را بر عهده دارد. قفلم نیز نام فروشگاه اینترنتی است که با دامنه فوق راه اندازی گردیده است. این وبسایت در تنوعی از قفل جهت ارائه محصول به صورت تکی و عمده برنامه های فراوانی دارد.

هر وبسایتی که راه اندازی می گردد. به نوبه خود دارای ویژگی هایی است که طبق هدف ها پیاده سازی می شود. در برخی از وبسایت به ظاهری اهمیت میدهیم و در برخی دیگر به سئو آن جهت روئیت در صفحه اول گوگل. این وبسایت از نظر سئو اهمیت بیشتری برای مدیر عامل دارد. از این رو وبسایت قفلم را بر این اساس پایه ریزی و در حال فعالیت هستیم.

موارد زیر اشاره ای بر آهنگ قفلم در زمان بار گذاری وبسایت دارد. در اینده سعی بر آن داریم که آهنگی در خور این وبسایت اضافه نماییم تا مشتریان در زمان جستجو درون وبسایت و خرید ، حالات خوبی را تجربه نمایند.

قفلم

قفلم

هر مجموعه ای با توجه به یک دیدگاه انتخاب دامنه سایت را انجام میدهند. نام قفلم از دو کمله “قفل” + “من” تشکیل گردیده است. مجموعه قفلم همواره تنوعی از قفل را برای جلوگیری از ورود سارقان به مشتریان پیشنهاد می دهد.

شعار اینکه قفلم من روی درب قرار می گیرد تا اینکه امنیت مناسبی برای شما پیاده سازی گردد.

ویژگی های سایت قفلم

هر وبسایت به نوبه خود دارای ویژگی هایی می باشد. در برخی عمومی و در برخی موارد به صورت خاص عرضه می گردد. در زیر موارد عمومی این وبسایت را مشاهده می نمایید.

قفلم من روی درب
  • طرحی ساده جهت دسترسی سریع
  • ارائه محصولات در یک نگاه
  • اسلایدر
  • سرعت لود بالا
  • استفاده از متن های متحرک
  • معرفی محصولات برگزیده و تخفیف دار
  • ورود محصولات بی نهایت
  • استفاده از وردپرس
  • بهینه سازی کامل

مجموعه نمای من به صورت تخصصی در دو زمینه طراحی و سئو فعالیت دارد. اگر به دنبال فروش بیشتر هستید، ما قادریم به شما مشاوره رایگان در این خصوص عرضه نماییم. در صورت تمایل اماده همکاری هستیم.

دقت کنید!

ما فروشنده یراق آلات نیستیم. ما طراحی سایت هستیم. لطفا برای خرید یراق آلات به نمونه سایت لینک داده ، مراجعه کنید.