طراحی سایت موزیک ، سایت پخش موزیک آنلاین به شما امکان درآمد زایی را میدهد. راه اندازی یک وبسایت در زمینه اجرای موزیک به دلایل مختلف انجام می گردد. برخی از افراد جهت فعالیت شخصی و افراد دیگر در راستای درآمد انجام می شود.

زمینه کاری : طراحی سایت موزیک ، سایت موزیک radio saat به منظور پخش آنلاین موزیک طراحی و پیاده سازی شده است، سایت بر اساس خواننده آهنگ ها دسته بندی شده است ، که با ورود به هر آلبوم می توانید تمامی موزیک های مربوطه را مشاهده و گوش فرا دهید.

ویژگی ها :

  • کیفیت مطلوب و ظاهری زیبا و در عین حال ساده
  • بهینه سازی سایت
  • معرفی به موتور جستجوگر گوگل
  • افزودن ، ویرایش و حذف موزیک به صورت نامحدود
  • دارای پنل مدیریت سایت
  • جستجو
  • سرعت لود بالای سایت
  • آلبوم بندی موزیک
  • دکمه های stop , play , next , back و … برای پخش کننده
  • اسلایدر نمایش موزیک های آلبوم
  • نمایش نام خواننده و موزیک
  • دکمه دانلود موزیک
  • دکمه های لایک کردن موزیک
  • نمایش فیلم

توضیحات: طراحی سایت موزیک و فیلم به منظور پخش آنلاین و دانلود آهنگ و ویدیو های موجود می باشد که بتوان آن ها در اختیار عموم قرار داد و بازدید کنندگان به راحتی گوش فرا دهند، سایت موزیک طراحی شده توسط گروه نمای من از کیفیت مطلوبی برخوردار است به گونه ای که مشتری را جذب خواهد کرد و از خستگی چشم و سردرگمی میراند.

ساخت سایت پخش موزیک

کسب یک سایت پخش موزیک با توجه به گسترش اینترنت و موزیک آنلاین و ویدیو ها افزایش می یابد. داشتن یک پلیر قدرتمند نیازمند یک سایت موزیکی می باشد. ساخت سایت پخش موزیک معرفی گردیده در این بخش با الگو و نمونه سایت خوبی برای مجموعه نمای من را در بر داشته باشد.

در کنار داشتن یک سایت موزیکی ، بهینه بودن آن بسیار حائز اهمیت است تا بتوانید از گوگل بازدید داشته باشید و زحمات شما نتیجه بگیرد.

طراحی وب سایت موزیک

معمولا سایت هایی که به صورت موزیک ، تصویر یا ویدیو هستند از متن های کمتری برخوردار هستند و روش بهینه کردن آنان متفاوت است.

اگر شما هم قصد داشتن یک سایت موزیک هستید می توانید با Play کردن کار خود امروز شروع کنید و این کار را به ما بسپارید تا ما بتوانیم سرعت پخش موزیک های شما را افزایش دهیم .

اینگونه شما به یک وب سایت موزیک حرفه ای و بهینه دست خواهید یافت.

طراحی سایت موزیک

ما روش های طراحی سایت موزیک را درون سایت به صورت رایگان قرار میدهیم ولی در خصوص موزیک نمی توان اینکار را کرد.

برای نمایش المان ها در سایت یکسری کدهای html , css , php , JS انجام می شود تا بتوان آنان را در نسخه های موبایل و PC به درستی نمایش داد.

طراحی سایت آنلاین موزیک

در خصوص موزیک به دلیل وجود پلیرها این موضوع کمی دشوار است. برای مبتدیان که از همان آغاز سایتی برای موزیک به صورت رسپانسیو گردیده دارند ، سخت خواهد بود.

این کار را می توانید به ما بسپارید و یک سایت حرفه ای در کمترین زمان تحویل بگیرید.

روش های پخش در پلیر سایت

همانطور که از یک Player در کامپیوتر یا موبایل استفاده می کنید و دارای ویژگی های زیادی در خصوص نحوه پخش و اجرا کردن موزیک های هر آلبوم یا فولدر را می توانید مشخص کنید.

در خصوص وب سایت خود نیز می توانید این موضوعات را انجام دهید و مدیریت های زیادی را در خصوص هر نحوه اجرا را پیاده سازی کنید.

پخش موزیک به صورت آلبوم

یکی ار روش های پخش کردن موزیک ها می تواند به صورت آلبوم باشد. به کاربران خود این اختیار را بدهید تا از آلبوم هایی که در سایت دسته بندی کرده اید ، آنان را انتخاب کنند و اقدام به گوش کردن نمایند.

ساخت سایت پلیر

انتخاب آلبوم مورد علاقه یکی از ویژگی هایی است که کاربران به دنبال آن هستند. تا وب سایتی را بیابند که آلبوم ها را آماده در اختیار آنان قرار و با انتخاب گوش کنند.

پخش موزیک با انتخاب خواننده

انتخاب خواننده از دسته کسانی بهره خواهد بود که ده 60 به دنیا آمده اند. با خوانندگانی همچون هایده ، حمیرا ، مستی ، گوگوش ، ابی خاطرات زیادی دارند.

این موزیک ها به دلیل قدیمی بودن از جمع آوری آنان اندکی برایشان سخت است و باعث جذب سایت شما خواهند شد که با پلی کردن بتوانند مجموعه موزیک های هر کدام را گوش بدهند.

قابلیت های سایت موزیک

سایت خود را می توانید به امکانات فراوانی مجهز نمایید. سایت هایی که دارای امکانات مجهیزتری داشته باشند می تواند کاربران را به سایت خود باز گردانند.

در مورد بازگرداندن بخوانید : مشتریان خود را به سایت باز گردانید

این قابلیت ها می تواند متنوع باشد و با استفاده از استراتژی های قدیمی و جدید برخورد نمایید. برخی از این قابلیت ها می تواند اینگونه باشد.

ثبت موزیک های گوش کرده

موزیک هایی که توسط هر کاربر که در سایت شما گوش داده است را ثبت کنید ، با استفاده از اطلاعاتی که از آن می گیرید ، می توانید کارهای زیادی را برای علاقه مند کردن بازدید کننده خود انجام دهید.

برخی از این موارد می تواند اینگونه باشد:

نمایش لیستی از موزیک ها

وقتی اطلاع از اینکه کاربر شما چه موزیک هایی گوش میدهند. قادرید در زمان مراجعه بعدی ، در همان ابتدا لیستی به آن نشان دهید که با یک پیام خوش آمد گویی ، از پخش لیست آماده از علاقه مندی ها ، بازدیدکننده خود را به لیست هدایت نمایید.

طراحی سایت موزیک

این روشی است که کاربر متوجه اینکه شما برای آن ارزش قائل گردیده و برای او وقت می گذارید.

پخش موزیک در ساعات مورد علاقه

با توجه به ساعاتی که کاربر به سایت شما مراجعه کرده است و جمع آوری اطلاعات می توانید از کاربر این اجازه را بگیرید که در ساعات مشخص با توجه به جمع آوری اطلاعات او ، دعوت به گوش کردن موزیک ها از سایت شما شود.

اینگونه کاربر به سایت شما در ساعات مشخص و با علاقه کامل مراجعه خواهد نمود.

ارتباط با دوستان و معرفی موزیک

در سایت خود می توانید ارتباط کاربران را بوجود آورید تا کاربران بتوانند با هم تبادل اطلاعات موزیک داشته باشند.

اینکار به بازدید سایت شما و پایداری کاربران شما کمک خواهد نمود. کاربران دوست دارن آهنگ مورد علاقه خود را انتشار دهند. به آنان این امکان را بدهید و از این فرصت برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنید.

موزیک آنلاین

امروزه موزیک گوش کردن با استفاده از اینترنت نیازمند آنلاین بودن شما می باشد. موزیک آنلاین به مجموعه ترک های در کنار یکدیگر یک وبسایت می باشد که قادرید با استفاده از پلیر درون سایت اقدام به گوش کردن و در صورت امکان دانلود موزیک نمود.

سایت های با مزمون موزیک پس از گسترش اینترنت افزایش یافت. با بهبود حجم اینترنت و مصرف بهینه مردم این موضوع رواج پیدا کرد که گوش به موزیک آنلاین و البته بروز افزایش یابد.

سایت موزیک آنلاین به هر سایتی می توان گفت که با توجه به سلیقه و هدف سازنده سایت قابل استفاده می باشد. معولا این سایت ها بر اساس سیاست های درآمدزایی از سوی تبلیغات اقدام به راه اندازی و خدمات رسانی خواهند نمود.

طراحی سایت فیلم و موزیک

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که با توجه به ایده های خود قصد دارید سایتی را راه اندازی نمایید و فعالیت خود را شروع کنید می توانید از ما کمک بگیرید. طراحی سایت فیلم و موزیک یک ایده است که با وجود نمونه سایت های زیاد ، همچنان می توان با ایده های جدید و خدمات رسانی بهتر بازار رقابت را از آن خود نمود.

به دلیل پخش به روش های مختلف ، کاربران از سبک های مختلفی از خواننده ها استقبال می کنند. روزانه جستجو های بسیاری درگوگل به منظور گوش دادن یا دانلود کردن آهنگ ها قابل مشاهده است.

اینکه بتوان به روش های مختلف تمام موزیک یا ویدیو ها را در اختیار کاربران قرار داد موضوعی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا بتوانند سایت خود را راه اندازی یا بهبود بخشند.

در این قسمت نمونه سایت موزیک را در اختیار شما قرار میدهیم که قادرید با استفاده لینک دمو وارد سایت مذکور مشاهده نمایید. در این قسمت پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی سایت را مشاهده نمایید و اطلاعات کافی در خصوص قیمت و شرایط داشتن سایت خوب را مطالعه نمایید.