طراحی سایت رایگان مسئله ای که اکثر کاربران به دنبال آن هستند. بله قابل انجام است ، این موضوع که در قبال آن مبلغی را پرداخت ننمایید قابل انجام است ولی موضوعی که پیشرو داریم باید ببینید که تمام نیازهای شما را برآورده می نماید یا نه . تمام مراحلی که نیاز به انجام یک سایت رایگان داشتن ، است را برای شما توضیح خواهیم داد. و انجام این کار از سوی مجموعه نمای من قابل انجام است. سایت را به صورت آنلاین اگر بخواهید مبلغ اندکی بابت دامنه و هاست نیاز به پرداخت می باشد، ولی اگر به صورت آفلاین نیاز دارید و در حد یک پروژه دانشگاهی ساده است، آن مبلغ هم پرداخت نخواهید کرد. با ما همراه باشید.

طراحی سایت رایگان

ابتدا بیاید مواردی که یک طراحی سایت رایگان جوابگوی شما خواهد بود را صحبت کنیم. یک سایت با هدف هایی پیاده سازی میشود که نیاز ما را برآورده سازد.

مثال ساده ای در خصوص رایگان بودن و نبودن

شما می توانید مسیری را پیاده طی کنید و بدون پرداخت مبلغی به صورت رایگان برای شما تمام شود و به مقصد برسید در حالی که می توانید آن مسیر را با ماشین گذر کنید و مبلغی را پرداخت نمایید.

حال این موضوع را در نظر بگیرید که می توانید با چه ماشینی سفر کنید با چه مبلغی که همه این موارد دارای کیفیت و کمیت هایی هستند با هزینه های متفاوت.

شما در مسیری که پیاده سیر می کنید مسلما آیتم های بیشتری را تجربه میکنید ولی مدت زمان طولانی را طی خواهید نمود با خستگی بیشتر.

در حالیکه با اتوبوس بروید زودتر خواهید رفت و هزینه کمتر و کمی خستگی.

با تاکسی مسیر را سفر کنید ، در آرامش بیشتر ، هزینه بیشتر و سرعت بالاتری برخوردار خواهید بود. تفاوتی که در این قسمت است این خواهد بود که شما وقتی زودتر میرسید، می توانید از وقت خود استفاده کنید و سرمایه بیشتری را کسب کنید.

مقاله طراحی سایت هزینه دار ما را ببینید.

سایت رایگان بصورت آفلاین

برای طراحی سایت بصورت رایگان در سیستم خود می توانید با نصب چند برنامه ساده اینکار را انجام دهید و صاحب یک وبسایت در سیستم خود باشید.

آفلاین بودن در این خصوص است که شما فقط با سیستم خود بدون داشتن دامنه و هاست می توانید از یک وبسایت برخوردار شوید و کس دیگری خارج از سیستم شما قادر به دسترسی نیست.

آموزش طراحی سایت رایگان

نصب سایت در سیستم

این روش را طراحان حرفه ای سایت قبل از آپلود سایت انجام میدهند که ابتدا در سیستم خود سایت را میسازند و بعد از تکمیل شدن آنرا کاملا در هاست آپلود می کنند.

جهت راه اندازی و کار کردن نیاز به نصب برنامه های زیر و مراحل مختلف می باشد که به تفکیک آنان خواهیم پرداخت.

تبدیل کامپیوتر به سرور

ابتدا باید کامپیوتر یا لپ تاپ خود را به یک سرور یا هاست تبدیل کنید تا بتوان کدهای تحت وب را درون آن نصب و اجرا نمود.

زمپ

برای اینکار می توانید برنامه های ویندوز مربوطه را نصب و راه اندازی کنید. یکی از این برنامه ها که قبلا آموزش آنرا برای شما داده ایم . برنامه زمپ می باشد. از مقاله زیر استفاده کنید.

نصب CMS وردپرس
وردپرس

چون از برنامه نویسی مبتدی برخوردار هستید و ممکن است آشنایی زیادی با کدهای برنامه نویسی نداشته باشید بهتر است از CMS های موجود در اینترنت استفاده کنید. برای اینکار ما سی ام اس WordPress را به شما معرفی می کنیم.

ابتدا آخرین ورژن cms وردپرس را از لینک زیر دانلود کنید.

اقدام به نصب وردپرس نمایید. در صورتی که آشنایی در خصوص نصب وردپرس ندارید از مقاله زیر استفاده کنید.

آموزش نصب وردپرس

تمام شد.

شما هم اکنون با دانلود دو برنامه و نصب آنان دارای یک وبسایت هستید و می توانید خواسته های خود را برآورده کنید و شروعی در فعالیت شما در دنیای مجازی باشد.

ولی آیا این مسائل همه نیاز های شما را برآورده می نماید؟

قرار دادن سایت رایگان در هاست

در صورتی که همین میزان در خصوص داشتن یک طراحی سایت رایگان برای شما کافی است ولی نیاز دارید به عنوان یک پروژه دانشجویی یا یک سایت سرگرمی اندکی برای شما فعالیت نماید با خرید یک دامنه به مبلغ 6000 هزار تومان و یک هاست به مبلغ 100.000 تومان آن را درون هاست ما قرار دهید و استفاده نمایید.

در نظر بگیرید در صورتی که این موضوع برای شما کافی باشد ، گروه طراحی سایت نمای من تمامی کارها را فقط دریافت مبلغ هاست و دامین برای شما انجام میدهد و در پایان شما به راحتی شروع به فعالیت نمایید.

تفاوت طراحی سایت رایگان و پولی

حتما این را میدانید که تفاوت های بسیاری در خصوص طراحی سایت رایگان و طراحی هایی که در خصوص آن مبلغی را پرداخت می کنید وجود دارد.

یک سایت از نظر ما زمانی ساخته میشود که برای به تصویر کشیدن فعالیت های یک شرکت باشد یا فروش محصولات یک کمانی و فروشگاه ها را در بر بگیرد.

این موضوعات بسیار بزرگ هستند و چالش هایی را در برخواهند داشت. دیگر شما قادر نخواهید بود با شروعی نو و نصب یک Cms وارد رقابت های گوگل در صفحه اول آن شوید.

تجربه هایی که مجموعه ها در سالیان زیاد به دنبال نقاط به دست آوردن رتبه های گوگل بدست آورده اند ، مقالاتی که در خصوص تجربیاتمان منتشر میدهیم ، همه و همه از ویژگی های بزرگ کردن یک وبسایت و جایگاه های ویژه می باشد.

رایگانغیر رایگان
ظاهری معمولیظاهری حرفه ای و اختصاصی
پرداخت مبلغ نداریدهزینه باید پرداخت کنید
منبع درآمد نخواهد شدمنبع درآمد خوبی میشود
سرعت ضعیفسرعت خوب
سئو نیستسئو میشه
پشتیبانیش خودتان هستیدپشتیبان گروه نمای من است
مناسب پروژه دانشجویی سادهمناسب پروژه، شرکت، فروشگاه، شخص و …

و موارد زیادی که اگر بخواهیم لیست کنیم ، صفحه ای با اسکرول زیاد را در برخواهد داشت.

اگر برایتان سئوال شده که سئو چیست ؟ به مقاله سئو سایت ما مراجعه کنید تا ارزش اینکار را متوجه شوید.

داشتن سایت با هاست و دامنه رایگان

در صورتی که میخواهید یک سایت با هاست و دامنه رایگان داشته باشید. وبلاگ می تواند کمک شایانی در این خصوص برای شما باشد.

وبلاگ ها با توجه به خدمات وبلاگدهی استفاده می کنند. به این صورت که شما با ثبت نام در وبسایت آنان به شما یک ساب دامین ارائه میدهند.

مثلا به وبلاگ ما که به صورت نمونه جهت آموزش در این قسمت ساخته شده است نگاهی بیندازید.

ما با اکانت nemayman ثبت نام کرده ایم و آدرس ما شده است nemayman.blogfa.com

با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد یک صفحه مجازی داریم و می توانیم بلاگ نویسی را آغاز کنیم.

  • شما صاحب تام الختیار آن ساب دامین نیستید
  • سایتی که در آن ثبت نام کردید هر کاری می تواند انجام دهد.
  • در وبلاگ شما تبلیغات نمایش داده خواهد شد.
  • تغییرات در آن محدود می باشد.
  • سئو سازی کاری بسیار دشوار خواهد بود.
  • باید از تمپلیت های وابسته استفاده نمایید. یا مبلغی را برای پوسته اختصاصی پرداخت کنید.
  • و سایر موارد دیگر

(: ولی رایگانه دیگه