هنگامی که بازدید کننده سایت را به مشتری تبدیل کردید. وقت آن است که یک قدم جلوتر بردارید و آنها را به عقب برگردانید. بازدید کنندگان را به وب سایت خود برگردانید ، 5 روش و آنها را به طرفداران برند تبدیل کنید. طرفداران برند افرادی هستند که وفادار به کالاها و خدمات شما هستند و از همه مهمتر ، کسانی هستند که ستایش شما را به دیگران می خوانند! در اینجا پنج روش آسان برای بازگرداندن بازدید کنندگان آورده شده است.

بازدید کنندگان را به وب سایت خود برگردانید

همواره نیاز است که علاوه بر افزایش بازدید ، سعی به ماندگاری بازدیدکنندگان قبلی نمایید. امروزه روش های بسیاری در این خصوص مطرح می گردد که در این قسمت به 5 مورد آن اشاره می نماییم. خود را بروز نگه دارید. همواره روش های بسیاری از سوی مرورگر و برنامه نویسان ارائه می گردد.

در صورتیکه با ورود روش جدید ، خود را آپدیت کنید. منجرب افزایش بازدید روز افزون هستید.

وب سایت خود را شخصی کنید

ارائه یک تجربه شخصی و منحصر به فرد به بازدید کنندگان ، تبدیل آنها به طرفداران برند را آسان تر می کند. در اینجا چگونه می توانید تجربه آنها را شخصی سازی کنید:

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از صفحات فرود سفارشی برای افزایش درگیری استفاده کنید. یک راه آسان برای اجرای این کار ارائه محصولات با توجه به آنچه مشتریان قبلاً خریداری کرده اند و یا درگیر آن بوده اند می باشد. ویژگی های نمای من با هدف قرار دادن مخاطبان ، به شما در نمایش این محصولات کمک می کنند. با نشان دادن محصولاتی که قبلاً مشاهده کرده اند.

وب سایت خود را شخصی کنید

یک بخش برجسته داشته باشید

نمایش محصولات یا محتوا در بخش ویژه “بهترین”. این می تواند یک بنر بزرگ در صفحه اصلی شما یا یک لیست نوار کناری باشد. بنر تبلیغاتی.​

ببینید : طراحی سایت در تهران

اطلاعات مربوطه را به بازدید کنندگان جدید و بازگرداننده ارائه دهید.

می توانید قوانینی را برای نمایش پیام رسانی مناسب برای کاربران جدید و بازگشتی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای بازدید کنندگان جدید پیام های «شروع کنید» و پیام های «بیشتر کشف کنید» را برای بازگشت بازدید کنندگان ایجاد کنید. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه جذب بازدید کنندگان جدید و در حال بازگشت به وب سایت خود را مطالعه کنید.

کاربران محتوا را ممکن است دوست داشته باشند.

بهترین راه برای نگه داشتن بازدید کنندگان در وب سایت شما ارائه مطالبی است که مورد علاقه آنها باشد. به عنوان مثال ، اگر سایت شما روی فروش لباس تمرکز دارد ، می توانید بازدید کنندگان خود را با مطالب مربوط به روندهای سبک درگیر کنید. یا اگر سایت شما روی وسایل آشپزی تمرکز دارد ، می توانید بازدید کنندگان خود را با محتویات غذاهای ارگانیک و دستور العمل ها درگیر کنید. شرکت قهوه خانواده راجرز از این ابزار برای افزایش تعامل استفاده کرده و نتایج قابل توجهی را مشاهده کرده است.

نمایش آنچه جدید و محبوب است

محصول جدید جهت بازگشت بازدید کننده به سایت

یک راه آسان برای تبدیل بازدید کنندگان به طرفداران برند ، این است که به آنها دلیل دهید تا دوباره به سایت شما برگردند. . . و به عقب برگشتن ارائه مطالب جدید بطور منظم و برجسته کردن بیشترین بازدیدهای شما باعث تعامل مکرر می شود.

محتوای جدید خود را برجسته کنید.

این که آیا شما یک بخش اختصاصی ، یک بنر صفحه اصلی بزرگ دارید ، یا فقط محتوا و محصولات را به ترتیب زمانی لیست می کنید ، مطمئن شوید که بازدید کنندگان می دانند آنچه که می بینند جدید است.

محتوای محبوب را در جلو و مرکز نگه دارید.

محتوای محبوب شما به دلایلی محبوب است ، بنابراین آن را تا زمانی که مرتبط باشد آن را در چرخش سنگین نگه دارید! به مقاله هایی توجه کنید که مرتباً از سطح مناسبی از ترافیک در Google Analytics برخوردار هستند ، و این ارسال ها را برای کاربران جدید زنده کنید. داشتن یک بخش اختصاص داده شده به آنچه محبوب یا پرفروش است ، باعث می شود کاربران احساس کنند مخاطبان زیادی دارید. و اگر از مطالب لذت ببرند ، احساس می کنند بخشی از جامعه شما هستند. بخش “پرفروش ترین” های اولین لیست ارائه شده در صفحه اصلی آنها است. این به بازدید کنندگان جدید یک بینش ساده نسبت به آنچه طرفداران برند علاقه مند هستند ، می دهد.

روی محتوای بسیار اشتراکی تأکید کنید.

هرچه تعداد مطالب بیشتر به اشتراک گذاشته شود ، کاربران بیشتری نیز می خواهند آن را به اشتراک بگذارند. اگر صدها نفر قبلاً آن را دوست دارند.

ایجاد یک تجربه کاربری خوب (UX)

طراحی وب سایت و قابلیت استفاده شما از مهمترین عواملی است که در میزان هزینه بازدیدکنندگان در سایت شما تأثیر می گذارد و بازگرداندن آنها است. یک طراحی تمیز ، جذاب و ناوبری آسان باعث می شود بازدیدکنندگان بار اول به طرفداران برند تبدیل شوند.

اطمینان حاصل کنید که سایت شما واضح طراحی شده است

طراحی واضح سایت

هنگام طراحی ، آن را ساده نگه دارید. زنگ ها و آهنگ ها را فراموش کنید و به موارد ضروری توجه کنید. از رنگ های چشم نواز ، فونت های خوانا و تصاویر و فیلم های غنی استفاده کنید. از فضای سفید نترسید! هر یک سایت زیبا ، مینیمالیستی است ، اما یک سایت مؤثر است.

مطمئن شوید که سایت شما در رایانه و تلفن قابل استفاده است

داشتن سایتی که به نظر خوب می رسد کافی نیست – حرکت به راحتی باید انجام شود. منوهای شهودی ، تماس های واضح برای اقدام و قابلیت های جستجوی قوی ، همه اینها باعث می شوند تا یک تجربه کاربری خوب داشته باشید و قانون شماره 1 را فراموش نکنید. مطمئن شوید وب سایت شما سازگار با موبایل است.

کاربران را از طریق ایمیل درگیر کنید

ایمیل ابزاری عالی برای درگیر کردن یک به یک با مخاطبان شما ، درگیر نگه داشتن آنها با محتوای شما یا مجدداً درگیر کردن آنها پس از ترک سایت شما است. ایمیل های خود را با محتوایی که دقیقاً مورد نیاز مصرف کننده است، شخصی سازی کنید. هنگامی که محتوای خاصی را فراتر از آنچه در وب سایت می توانند در اختیار کاربران قرار دهید، احساس می کنند که “بدانید” هستند و احتمالاً طرفداران برند خواهند شد.

ایمیل را از طریق وب سایت خود جمع آوری کنید.

یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که بازاریابی ایمیل تقریباً 40 برابر در جذب مشتری از فیس بوک و توییتر بیشتر است. 91 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی روزانه از ایمیل استفاده می کنند. تماس با اقدام برای ثبت نام در خبرنامه شما باید در وب سایت شما برجسته باشد.

به طور منظم از طریق خبرنامه ارتباط برقرار کنید.

از خبرنامه خود برای برجسته کردن پیشنهادات ویژه ، محتوای جدید و رویدادهای فصلی استفاده کنید. شما باید خبرنامه خود را در یک برنامه ثابت ارسال کنید ، بنابراین مشترکان می دانند چه موقع انتظار دارند. بیش از حد بسیاری از ایمیل ها باعث می شوند کاربران از عضویت درآیند ، بنابراین وقتی برنامه خود را تنظیم می کنید ، اطمینان حاصل کنید که مقدار موجود در یک ایمیل فرکانس را ضمانت می کند. برای کسانی که ثبت نام کرده اند ، محتوای منحصر به فرد یا معاملات را در نظر بگیرید ، بنابراین احساس می کنند که برای عضویت پاداش می گیرند.

به مدافعان برند خود پاداش دهید

هنگامی که طرفداران برند شما شروع به پخش کلمه در مورد محصولات یا خدمات خود می کنند ، وقت آن است که از شما متشکرم. چندین روش برای ارائه پاداش به کاربران وفادار خود وجود دارد ، از جمله:

یک تأیید شخصی ارائه دهید

اگر مجموعه ای از مشتریان یا کاربرانی دارید که در وفاداری به برند خود از آن فراتر رفته اند. می توانید با دستیابی به آنها به شخصه ، محبت آنها را نسبت به محصول ، سایت یا مارک تجاری خود بیشتر کنید.

از طریق رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود به رسمیت شناخته شوید.

اگر کسی ستایش های شما را در توییتر می خواند ، فریاد بیاندازید! توصیفات ویژه در وب سایت شما. به طرفداران برند بگویید که شما گوش می دهید و از حمایت آنها قدردانی می کنید. CW برای هر نمایش در فیس بوک دارای “هوادار هفته” است ، و همچنین یک افزونه در هوا به آنها می دهد.

خط آخر: اگر محصول خوبی دارید ، طرفداران برند را خواهید داشت. تعامل با آنها ، پاداش به آنها و ارائه ارزش به آنها چیزی است که آنها را در مارکت تجاری شما در آنجا نگه می دارد.

بازدید کنندگان را به وب سایت خود برگردانید ، 5 روش بالا به صورت کلی ارائه گردیده است. از مقالات محبوب و دست اول استفاده نمایید. به عنوان نمونه ما در وبسایت خود از مقاله ای به نام رفع مشکل نقدینگی تولید کننده استفاده نموده ایم. این مقاله از مواردیست که دغدغه بسیاری از افراد ایران می باشد.