روش تبلیغاتی بهتر آن راهیست که شما را به نتیجه مطلوب تر با هزینه کمتر برساند. روش تبلیغاتی بهتر کدام است؟ زمان رسیدن به نتیجه تقریبا در همه راه ها یکسان می باشد ولی ماندگاری آنها متفاوت است. در این قسمت ما به روش های تبلیغاتی 6 موضوع زیر خواهیم پرداخت که مجموعه طراحی سایت نمای من در زمینه وبسایت فعالیت دارد.

روش تبلیغاتی بهتر کدام است؟

6 روش برگزیده تبلیغاتی

تکرار مکرر در نتیجه تبلیغات امری ضروری است. در صورتی که شما هر 6 روش تیتر شده را بخواهید برای دفعات کم انجام دهید، برای شما نتیجه ای نخواهد داشت.

تبلیغات در تلوزیون

تلوزیون وسیله تصویری است که همه با آن از بدول تولد آشنا خواهیم شد. از قدیم در خانه هایمان بوده و از وسایل ضروری به شمار میاید. تبلیغات در تلوزیون خیلی موثرتر از 5 روش دیگر است ولی به دلیل هزینه بالای آن، فقط مجموعه های صاحب برند و پردرآمد به سراغ آن می روند.

تبلیغات در تلوزیون

در تلوزیون هر تبلیغ معرف یک برند خواهد بود. زیرا یک تیزر از برند شما ساخته می شود و مکررا در فواصل زمانی مختلف نمایش داده میشود.

اگر دارای یک برند و تمایل به پرداخت هزینه های بالا هستید به این روش مراجعه نمایید.

شاید تا به حال برایتان پیش آمده است که آهنگ تبلیغ خاصی را به خاطر داشته باشید بدون اینکه تمرین کرده باشید. چون بارها آنرا از تلوزیون شنیده اید. این نتیجه تبلیغ از تلوزیون می باشد.

تبلیغ به روش طراحی سایت

طراحی سایت دارای مزایا و معایب خواص خود می باشد. از ویژگی های این روش می توان به یکبار هزینه و ماندگاری آن اشاره کرد. طراحی سایت در قدیم ار محبوبیت بالایی برخوردار نبود. با گذشت زمان، افزایش علم و گسترش اینترنت در کشور از بهترین روش های تبلیغ به شمار میاید. طراحی سایت برای تمای اصناف قابل بازدهی می باشد.

اگر همانند تلوزیون صاحب برند باشید یا نباشید در این زمینه فرقی نمی کند و شما می توانید نیتجه مطلوب را کسب نمایید. ساخت سایت با سلیقه، حرفه، نوع کار و هدف شما انجام میشود و هر بار می توانید آنرا گسترش دهید بدون اینکه هزینه هایی را پرداخت نمایید. طراحی سایت در مرحله اول مبالغی جهت طراحی و پیاده سازی پرداخت میشود و شما صاحب یک کسب و کار مجازی خواهید شد.

دیده شدن، یافت شدن و پیشرفت

در این روش شما میتوانید در نتایج موتور جستجوگر گوگل دیده شوید و به مردم معرفی گردید. فروش خود را روز به روز افزایش دهید. در این راه ما می توانیم شما را همراهی کنیم. پیشنهاد می کنیم مطلب چگونه فروش خود را بالا ببریم؟ را مطالعه فرمایید.

تلگرام و اینستاگرام

تلگرام و اینستاگرام دو برنامه محبوب این روزهای ایرانی ها می باشد. ولی نمی توان به روش های دیگر این دو را برتری داد. شما برای تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام مبالغی را باید هزینه کنید با این وجود که ماندگاری زیاد نخواهند داشت. هر بار که پولی پرداخت کنید دیده خواهید شد و با اتمام زمان تبلیغ از یاد خواهید رفت.

در کانال تلگرام خود می توانید تبلیغ نمایید ولی محدودیتی که دارد به اینصورت می باشد که کسانی شما را می بینند که آدرس شما را داشته باشند. پس هر آنچه کانال شما گسترش یابد، شما پیشرفت خواهید داشت. همانند تلوزیون تبلیغ شما همان زمان رویت و خواهد گذشت زیرا کانال ها زیاد شده اند و مردم وقت زیادی برای شما نمی گذارند.

با شرایط فیلتر شدن تلگرام تقریبا بازدید کنندگان کانال ها بسیار کم شده اند، این موضوع را می توانید از تعداد دیده شدن هر مطلب در کانال های بزرگ متوجه شوید.

پیامک ، SMS

در این روش شما پیامک حاوی تبلیغ خود می فرستید به شماره هایی که معرفی نموده اید. در این روش تصویری ارسال نمیشه، متن پیام مختصر است و در صورتی که از تکرار زیاد خودداری شود باعث فراموشی خواهد شد. ولی خوب زیاد هم بفرستید در بلک لیست قرار می گیرید.

تبلیغ به روش پیامک SMS

امروزه به دلیل ارسال زیاد پیامک های تبلیغاتی اکثر مردم با مسدود سازی پیامک های تبلیغاتی مانع از رسیدن تبلیغ شما میشوند.

مجله

مجله توسط مجموعه های نشریه تولید می گردد. به این صورت که از مجموعه های مرتبط در یک زمینه مبالغی دریافت میشود، صفحه ای مرتبط با کالای آنان طراحی و در لیست چاپ مجله قرار خواهند داد. با توجه به لیست مصرف کنندگان برای آنان ارسال میشود.

تبلیغات در مجله

این روش بد نیست ولی چند درصد مردم همان لحظه مجله را باز می کنند و تبلیغ شما را تا چه مدت به خاطر دارند.

نتیجه :

تمام 6 روش تبلیغاتی گفته شده به نوبه خود نتایجی را برای شما در بر خواهند داشت. بعضی ها اندکی کم و بعضی دیگر اندکی بیشتر. مهم هزینه کمتر و نتیجه مطلبوبتر می باشد که شما با تحقیق درباره هر یک می توانید به انتخاب صحیح بپردازید.

در نظر داشته باشید که امروزه همه در اینترنت سیر می کنند و با توجه به تحقیقات و نتایج به دست آمده در کشورهای پیشرفته می توان گفت که در آینده ای نچندان دور هر شخصی برای برآورده کردن نیاز خود به موتورهای جستجوگر اعم از گوگل مراجعه خواهند نمود. این بدان معنی است که کسانی دارای کسب و کار موفق تری خواهند بود که در نتیایج رتبه های بهتری را کسب نموده اند.

پیشنهاد ما

برندهای بزرگ از هر روش تبلیغی کوتاهی نمی کنند و همیشه به دنبال دیده شدن و پیشرفت هستند. بیشتر درآمد خود را صرف تبلیغات می کنند. برای رسیدن به این موضوع با درآمدهای کم پیشنهاد می کنیم از روش طراحی سایت شروع کنید و سرمایگزاری خود را در جهت صفحه اول گوگل انجام دهید.

ویدیو تفاوت تبلیغات