رفع مشکل نقدینگی تولید کننده یکی از بزرگترین دغدغه های تولیدی های کشورمان می باشد. نقدینگی تولیدکننده باعث رشد مجموعه خواهد شد. در نظر بگیرید یک تولیدی دارید که همه مواد اولیه خود را چکی خرید می کنید و محصول خودتان را چکی می فروشید. ما فرض کردیم در بهترین حالت مواد اولیه هم چکی بخرید، مبالغ پول آب، برق ، گاز و از همه مهمتر اجاره سوله و حقوق کارمندان را باید نقدی پرداخت کنید. همیشه که نباید منتظر بانک مرکزی و وام باشید، با ساده ترین راه و یک سایت می توانید اینکار را انجام دهید.

اگر یک کارگاه کوچک داشته باشید و تعداد 3 کارگر در حال فعالیت باشند مبلغ نقدینگی آخر ماه شما که باید پرداخت کنید حدود 6 میلیون تومان به بالاست. حال شما هم به عنوان یک مدیرعامل نیاز به پولی برای گذراندن زندگی خود دارید. در مراحل قبل افزایش فروش را برای شما توضیح دادیم. در این قسمت خواهیم پرداخت که چگونه یک سایت باعث رفع مشکل نقدینگی میشود.

رفع مشکل نقدینگی تولید کننده

وظیفه اصلی گروه طراحی سایت نمای من، طراحی وب سایت و در صورت درخواست مشتری بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر گوگل که به عنوان SEO (سئو سایت) میشناسند، می باشد.

رفع مشکل نقدینگی تولید کننده

شما یک تولید کننده در هر صنف شغلی که هستید نیاز مبرم دارید که میزانی از فروش خود را به صورت نقدی انجام دهید تا ماهیانه پول در حسابتان برای رفع مشکلات باشید. حال چه بسا اگر کل فروش نقدی باشد که چه بهتر خواهد شد. فروش چکی مسلما سود بیشتری نسبت فروش نقدی دارد، به این دلیل که شما محصولات خود را با مبالغ بالاتر خواهید فروخت. ولی گرفتن چک چه عذابیست که 2 ماه میشود 4 ماه و 4 ماه میشود 8 ماه.

پشنهاد ما برای رفع این موضوع به عنوان یک مشاوره

سایت خود را طراحی کنید ولی نه یک سایت معمولی، سایت یک سرمایه گذاریست که بعد از گذشت 1 الی 6 ماه شروع به نتیجه گیری خواهید نمود، این مدت بستگی به میزان رقابت محصولات و نوع کار شما در اینترنت و موتور جستجوگر گوگل می باشد.

ما بر اساس تجربه پیشین توانسته ایم این موضوع را برای سایرین حل کنیم، از کارگاهی گرفته که در فروش محصولات مشکل داشت و چک های برگشتی دیوانه کننده تا فروشگاه های ابزاری که خسته از دریافت مدت زمان طولانی چک ها و کرایه فروشگاه محل گذر مشتریان.

در ابتدا برای شما سایتی طراحی خواهیم نمود و بروی کلمات کلیدی شما آنرا بهینه سازی سایت خواهیم کرد. در خصوص این موضوع مبلغی دریافت می گردد.

بعد از اتمام کار وارد مرحله پشتیبانی سایت خواهیم شد که پشتیبانی اولیه کاملا رایگان می باشد، ما در این قسمت منظورمان پشتیبانی برای حضور سایت در صفحه اول گوگل می باشد. که برای این کار مبلغی را به صورت ثابت دریافت خواهیم نمود. و آخر هر ماه این مبلغ دریافت میشود.

از این پس شما دارای تماس هایی خواهید بود که بدون واسطه فروش خود را انجام خواهید داد، با مشتری تماس گرفته صحبت خواهید نمود و بعد از توافق، مشتری اقدام به واریز کل مبلغ به حساب شما می شود و سپس شما محصول آنرا ارسال خواهید نمود.

بدون ریسک محصولات خود را بفروشید و از فروش نقدی لذب ببرید.