برای ایجاد یک وبسایت ، قیمت های متفاوتی وجود دارد. به گونه ای که موجب تعجب و ایجاد سوال های بسیار در مورد آن می گردد. دریافت آنلاین قیمت سایت به منزله وجود یک صفحه برای ارائه قیمت به کاربران یا محاسبه بر اساس نیاز های کاربران می باشد. ما در این صفحه به دنبال پیاده سازی این روش هستیم. در صفحه فوق به دو روش اقدام به ارائه آنلاین قیمت طراحی سایت می نماییم. این موضوع به شما کمک می نماید تا سریعتر قیمت را دریافت نمایید. ولی همواره به شما پیشنهاد می نماییم که با ما در ارتباط باشید تا از مشاوره رایگان و دلیل تفاوت قیمت ها آگاهی کسب نمایید.

دریافت آنلاین قیمت سایت

زمانیکه شما یک قیمت را در صفحات وبسایت دریافت می کنید. به طور مسلما دلیل آن را متوجه نمی شوید. به عنوان نمونه ما در ارائه وبسایت از قیمت های 3000000 تومان تا 25 میلیون تومان برای سایت های فروشگاه معمولی عرضه می نماییم. ولی اینکه چرا انقدر تفاوت قیمت وجود دارد را از کارشناسان ما به صورت رایگان مطلع شوید.

البته شایان ذکر است که دلیل اصلی تفاوت قیمت به دو موضوع در طراحی قالب و بهینه آن مرتبط می گردد. اطلاعات بیشتر در خصوص تفاوت قیمت را در صفحه چرا قیمت سایت تفاوت دارد؟ مطالعه نمایید. ما در این صفحه به موضوع ارائه آنلاین قیمت می پردازیم.

یک محاسبه گر آنلاین قیمت طراحی سایت با توجه به گزینه هایی که برای آن تعریف می گردد، ارائه قیمت را انجام میدهد. گزینه های مورد محاسبه در سیستم ما به شکل زیر است.

دلایل قیمت سایت

  • استفاده از قالب اختصاصی یا عمومی
  • سئو مد نظر دارید یا خیر
  • اسلایدر
  • مدیریت قالب نیاز دارید یا خیر
  • امکان تغییر رنگ توسط کاربران
  • سرعت لود سایت مهم است؟
  • شرکتی یا فروشگاهی

مهمترین موارد را در بالا آورده ایم. برخی از نیازهای دیگر به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم می گردند. نیازهای عمومی عمدتا شامل هزینه نمی گردد و برای شما در صورت نیاز نصب می گردد. ولی موارد خاص با توجه به نیاز شما محاسبه می شود.

تمامی محاسبه گر های آنلاین هزینه طراحی سایت در موارد خاص کاربرد ندارند. زیرا هر شخص یا مجموعه ای با توجه به نیاز خود تصمیم به پیاده سازی آن به روی وبسایت خود دارد.

در این قسمت موارد شما دریافت و ارائه قیمت از سوی کارشناسان انجام می گردد.

در صورتیکه محاسبه گر ما در این صفحه غیرفعال یا حذف گردیده بود. قادرید از قسمت نظرات همین صفحه نوع سایت مورد نیاز را بپرسید تا قیمت برای شما ارائه گردد.

برآورد آنلاین هزینه طراحی انواع وب سایت

برآورد آنلاین هزینه طراحی انواع وب سایت

وبسایت ها با توجه به کارکرد از نوع های مختلفی برخوردار هستند. از این رو زمانیکه طبق لیست بالا از کاربر ورودی هایی را دریافت می نماییم. اقدام به تشخیص نوع سایت می نماییم. اینکار توسط برنامه نویسی مجموعه نمای من انجام گردیده است.

در نظر بگیرید که برآورد آنلاین هزینه طراحی انواع وب سایت برای مواردی کاربردیست که شرایط عمومی باشد. زمانیکه شما از یک سایت فروشگاهی با استفاده از امکانات عمومی نیاز دارید. استفاده از این برآورد قیمت ها امکان پذیر است.

ولی اگر قصد اضافه نمودن موارد خاص همچون ایجاد اسکریپت برای ارسال رایگان در صورت خرید بالاتر باشد. در صورتیکه افزونه رایگانی برای آن موجود نباشد، اقدام به ارائه قیمت با شرایط مورد نیاز شما می نماییم.