ثبت درخواست تماس داخل سایتتان قرار دهید، برخی از مشتریان با شماره تلفن های داخل سایت شما تماس نمی گیرند و این موضوع به چند دلیل است. مشاهده قیمت از دیدگاه های آنان است، یعنی به دنبال سایت هایی هستند که قیمت گذاشته و این امر از دلیل بعدی آنان نیز پیروی میکند و آن دلیل این است که نمی خواهند با تماس گرفتن برای خود هزینه ای را متقبل شوند. ثبت شماره تماس موجب میشود که در صورت نیاز، بازدیدکننده شماره خودش را ثبت خواهد نمود و شما با آن تماس خواهید گرفت

داشتن سایت زمانی مفید خواهد بود که بتوان به بازدیدکنندگان سایتتان احترام قائل شوید و برای آنان خدمات ارائه دهید و از پشتیبانی سایت خودبی برخوردار گردید. تا بتوانید مشتریان خود را با کمترین قیمت ، بهترین خدمت را عرضه نمایید.

ثبت درخواست تماس داخل سایت

بله درست است یکی از این خدمات ارزنده ، تماس گرفتن از سوی فروشگاه شما با مشتریان است که از این موضوع خیلی خوشحال خواهند شد که هزینه خط تلفن جهت تماس را نخواهند داشت.

سیستم درخواست تماس

این سیستم که توسط مجموعه نمای من پیاده سازی خواهد شد، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به این صورت خواهد بود که در گوشه سایت شما علامت پشتیبانی خواهد آمد که مشتری پس از کلیک بروی آن می تواند به راحتی شماره خود را وارد نماید و دکمه ثبت تماس را کلیک نموده.

ثبت درخواست تماس داخل سایت

پس از انجام کار فوق در پنل سایت ، شما قادر خواهید بود شماره تماس درخواستی را مشاهده و اقدام به تماس گرفتن نمایید. در نظر بگیرید که جهت مطلع شدن از درخواست جدید نیاز نیست حتما به پنل سایت مراجعه نمایید. بلکه داخل تلگرام و ایمیل شما پیغام های اطلاع رسانی از درخواست جدید ارسال خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر در نحوه اجرا و قیمت طراحی سایت یا پیاده سازی ثبت تماس می توانید با ما در ارتباط باشید.