فروشندگان ابزار یراق جهت حضور در بازار رقابت اقدام به فعالیت و راه اندازی سایت برای فروشگاه خود میشوند. بدون اطلاعات کافی از سئو یک سایت که باید سایت خود را بروزرسانی کنند بعد از مدتی به این نتیجه خواهند رسید که باید در سایت خود تولید محتوا برای بروزرسانی سایت انجام دهند. بروزرسانی یا تولید محتوا کردن سایت ابزار یراق نیاز به دانش و وقت کافی می باشد. از این رو مجموعه نمای من با اطلاعات کافی در خصوص دو رسته کاری ابزار فروشی و دیجیتال مارکتینگ قادر است سایت شما را در زمان های مختلف به صورت صحیح و مداوم با انجام تولید محتوا در رسته کاری خودتان ، سایت را بروز نگه دارد.

بروزرسانی یا تولید محتوا کردن سایت ابزار یراق

ما اطلاعات کافی در خصوص ابزارالات موجود در ابزار و یراق را داریم و می دانیم که چه ابزارالاتی مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت که بتوانیم مانور صحیح انجام داده تا در فروش شما تاثیر مثبت قرار دهد.

زمینه های کاری واقع در محدوده ابزار یراق شامل زیل می باشد:

  • ابزار برقی و شارژی
  • ابزار بادی
  • ابزارالات تراش
  • تجهیزات ایمنی و آتشنشانی
  • امداد و نجات
  • جوش و برش
  • برش و سایش
  • ابزارالات دستی
  • جرثقیل بالابر
  • ابزار دقیق
  • ابزارالات مکانیکی
طراحی و ساخت سایت ابزار و یراق

محتوا سازی در هر دسته کاری می تواند با توجه زمینه کاری و فروش محصولاتی که در حال فعالیت می باشد، صورت پذیرد.

در هر محتوا چند کلمه نوشته میشود ؟

این اشتباهی است که از سوی درخواست کنندگان انجام میشود. درخواست دارن که حتما در هر تولید محتوا تعداد کلمات زیاد باشد. ولی اگر دانش قوانین گوگل را اندکی مطالعه کنید ، خواهید دانست که تعداد کلمه مهم نیست.

روش محتوا سازی مفید

اگر در این زمینه از افراد کنجکاو باشید ، باید دیده باشید که برخی سایت ها در صفحه اول گوگل هستند و وقتی وارد سایت میشوید ، خواهید دید که ابزاری که معرفی کرده خیلی طولانی نیست.

ولی چرا اون صفحه اول و شما با مقالات 4000 کلمه ای ، صفحه اول نیستید.

این موضوع را باید یادآوری کرد که کیفیت مهم است نه کمیت. گوگل برای قرار دادن شما یک سایت با کیفیت می خواد. ابزار در نظر بگیرید ،

مثلا ابزار همچون انبردست

چقدر میشه درباره انبردست توضیح داد؟ این موضوع اینکه شما می گردید حتما دنبال اشخاصی باشید که محتوای زیاد براتون تولید کنن. این موضوع را به مجموعه فوق تحمیل خواهید کرد که اقدام به کارهایی انجام بده که درست نیست.

یعنی اینکه بره و از سایت های دیگه کپی کنه و بیاره داخل سایت شما قرار بده تا بتونه کارشوانجام بده و پول از شما بگیره. برای اینکار هم که تعداد کلمه زیاد هستش. پول بیشتری می گیره.

در واقع شما داری یه کار بی کیفیت با مبلغ بیشتر پرداخت می کنی.

میدونید چرا ؟ چون اون مجموعه آشنایی کامل با ابزار رو نداره که خودش بشینه بنویسه و قوانین رو صد در صد اجرا کنه.

ولی ما اینگونه نیستم ! کاملا با ابزار ها شناخته شده ایم و آنچه که می دانیم را داخل سایت شما قرار میدهیم و اینکار باعث میشه که محتوا با تعداد کلمات کم حدود 200 تا 600 کلمه ایجاد کنیم ولی به جرات می توان گفت که امتیاز سایت شما و حضورتان در صفحه اول گوگل افزایش خواهد یافت.

به گونه ای که در مدت کوتاهی این موضوع را خواهید دید.

چطور مطمئن بشید که ما گفته هایمان صحت دارد ؟

انسان های زرنگ به نقاط نزدیک توجه زیادی دارن که بفهمن اطرافشون داره چه اتفاقی میفته. بله درسته نزدیک را ببینید کامل متوجه خواهید شد.

همین الان داری این مقاله رو میخونی ، این طرز نوشتن رو بگرد اگر جایی داخل سایت های دیگه پیدا کردی که درباره ابزار یراق نوشته باشه.

چون هیچکدوم از اونا مهارت آشنایی با ابزار و یراق رو ندارن ، داخل هر سایت که کارش طراحی سایت هستش اگه بری ، یه بازاریابی محتوایی کردن که ما تولید محتوا می کنیم ، ال میشه و بل میشه.

طراحی سایت ابزار چیه

ولی اینجا ما درباره ابزاریراق نوشتیم . قبلا یه مقاله در مورد ابزار یراق نوشتیم که ویدیو هم داره. می تونید اونو از لینک زیر ببینید و متوجه بشید که سایت چقدر می تونه تاثیر داشته باشه و فروش شمارو از کسایی که داخل پاساژ ابزار و یراق هستن یا اونایی که کنار خیابون مغازه دارن ، بیشتر می کنه.

آشنایی با طراحی وب سایت حوزه ابزار یراق

نمونه کارهای تولید محتوا ابزاری

چون ما داخل ابزار برای سایت هاشون فعالیت زیاد داشتیم و اینکه بدون دردسر براشون بودیم و مدام سوال پیچشون نکردیم ، هنوز دارن باهامون کار می کنن.

شما می تونید این نمونه کارهارو ببینید و حتی در خصوص این موضوع جویا شوید.

پارس صنعت