تا به حال به این موضوع فکر کردید که چطوری میشه ارسال رایگان را انجام داد ولی ضرر نکرد. اگر خرید مشتریان از یک سقف بگذرد ، مسلما برای فروشنده بصرفه می گردد که ارسال را رایگان انجام دهد. ولی این موضوع همواره قابل انجام نیست. به عنوان مثال ، برای فروشنده خرید های بالای 500 هزار تومان جهت ارسال رایگان محصول بصرفه می باشد. ولی خرید مشتریان در هر مرحله کمتر از این موضوع است. راه حل ارسال رایگان بصرفه برای صاحبان کسب و کار فروشگاه آنلاین را در این قسمت توضیح داده ایم.

ارسال رایگان بصرفه برای صاحبان کسب و کار فروشگاه آنلاین

اگر شما صاحب کسب و کار باشید، حتما با این موضوع مواجه هستید که یکی از روش های جذب مشتری و فروش بالا ، ارسال رایگان است. ولی این موضوع با بالا بردن قیمت محقق نمی گردد. بلکه مشتریان بر اساس چند فاکتور کیفیت ، قیمت و ارسال رایگان اقدام به انتخاب فروشگاه مورد نظر می نمایند. در این قسمت کاری به کیفیت محصول نداریم. شما باید دو فاکتور قیمت مناسب و ارسال رایگان را عرضه کنید. اما چطوری؟

یک روش عالی برای این موضوع از سمت مجموعه برنامه نویسان نمای من اجرا گردیده است. مطمئنن برای ارسال هر کالا نیاز به بسته بندی ، چاپ فاکتور ، هزینه ارسال و سایر موارد است. زمانی که شما همه این موارد را برای چندین فاکتور انجام دهید ، برای شما بصرفه می باشد.

پست ، تیپاکس ، باربری و تمامی روش های ارسال برای خود یک قانون بازه قرار میدهند تا به شما ارائه قیمت دهند. به عنوان مثال : تیپاکس و پست بازه وزنی را در نظر می گیرند که شما از 200 گرم تا 500 گرم حدودا باید 20000 تومان پرداخت نمایید. (این قیمت و وزن ها برای مثال است و دقیق نمی باشد.)

حالا اگر شما چندین فاکتور محصول مشتری را در یکبار ارسال کنید ، برای شما ارسال رایگان میسر است.

حالا ما میگیم که چطوری:

مشتریان شما که مدام در خرید هستند ، از این طرح بسیار خشنود و خرید های بیشتری را انجام میدهند.

ما افزونه ای به نام سبد آینده جهت نصب به روی وبسایت فروشگاهی ووکامرس ساخته ایم.

کابرد افزونه :

مشتری خرید خود را انجام میدهد. و مبلغی بابت هزینه حمل پرداخت نمی نماید. در واقع روش حمل و نقل خود را “سبد آینده” انتخاب می نماید. اینگونه کالا نزد شما به امانت می ماند تا دستور ارسال از سوی مشتری انجام شود.

مشتری در زمان های مختلف خرید های گوناگونی را انجام و مبلغ هر فاکتور را پرداخت می نماید. زمانیکه مشتری درخواست ارسال کالا را میدهد. افزونه چک می نماید که خرید بیشتر از رقم در نظر گرفته یا خیر. ما اینجا 500 هزار تومان قرار دادیم. البته قادرید داخل افزونه ، مبلغ شرط را تغییر دهید.

اگر مبلغ فراتر بود که هزینه حمل مشتری رایگان می گردد ولی اگر کمتر بود که نیاز است تا هزینه حمل را پرداخت نماید.

این افزونه در وبسایت های همچون پوشاک استوک در حال اجرا می باشد که قادرید با انجام فرایند تا قبل از پرداخت آن را مشاهده نمایید.

ویژگی های افزونه

  • امکان تعریف قیمت برای رایگان شدن ارسال
  • درج لینک صفحه راهنما برای مشتریان
  • انتخاب فعال بودن افزونه به روی درگاه های مد نظر
  • قرار گیری نام دلخواه برای نمایش به مشتری ، مثلا : سبد شخصی مشتری