همانطور که در مطلب تولید محتوا پادشاست توضیح دادیم متوجه شدید که قرار مطلب در سایت چه میزان حائز اهمیت می باشد از این سو فقط قرار دادن مطلب به تنهایی کفایت نخواهد کرد و شما با رعایت نکات درست در این زمینه می توانید موفق گردید، پس نکات مربوط به بهینه سازی مطالب که در این قسمت توضیح داده ایم را تا انتها با ما باشید.

چه مطالبی مفید و با رعایت نکات گوگل می باشد

در قرار دادن مطالب یا محصولات خود از شرایط زیر پیروی کنید و آنها را بیاموزید:

مطالب را کپی نکنید : بارها و بارها گفته شد که مطالب را از سایت های دیگر کپی نکنید، دلیل این اتفاق به اینصورت می باشد، زمانی که سایت x برای بار اول یک مطلب یا خبری را انتشار می دهد در گوگل رتبه خوبی را دریافت می کند و زمانی که شما برای قرار دادن آن مطلب اقدام به کپی کردن می کنید باعث خواهد شد که شما رتبه بهتری را در نتایج جستجوی گوگل یا همان SERP دریافت نکنید , گاها باعث دریافت امتیاز منفی از سوی موتور جستجوگر گوگل خواهید شد.

هر آنچه که خود میدانید را بنویسید : از دانش خود برای مطلب گذاری استفاده نمایید به عنوان مثال همین مطلبی که در حال خواندن آن می باشید را بی نهایت سایت دیگر با زبان های مشابه و متفاوت نوشته اند ولی ما هم اینکار را انجام میدهیم، این موضوع از سوی گوگل امتیاز منفی نخواهد داشت به این دلیل که مطالب سایت های دیگر را اگر مشاهده کنید ساختار نوشته ما را نخواهد داشت به این دلیل که آنها دانش و برداشت خود و نحوه جمله نویسی خود را دارند و ما به روش خودمان که کسانی امتیاز بهتری را دریافت خواهند کرد، بتوانند کاملتر و جذاب تر بنویسند.

تگ هدینگ : در زبان برنامه نویسی Html که پایه کدنویسی وب می باشد، با Tag های مختلفی کدها را شناسایی می کنند به عنوان مثال تگ تصویر را با img تعریف شده است. تگ هدینگ بر گرفته از h1,h2,h3,h4,h5,h6 است، که هر کدام از این تگ ها باید در جای درست استفاده شوند تا از نظر گوگل امتیاز مناسبی دریافت نمایید.

به دلیل گسترده بودن این مطلب آن را در مطلب رعایت تگ هدینگ در طراحی سایت و مطلب گذاشتن می توانید مطالعه کنید.

بازدید کنندگان خود را حرفه ای در نظر نگیرید : زمانی که مطلبی را می نویسید به این فکر کنید که بازدیدکننده سایت شما اطلاعاتی در مورد آن ندارد و باید از ابتدا تا انتها به طور کامل مطلب را توضیح دهید تا متوجه شود، اینکار باعث جذب آنان در مراحل بعدی خواهد شد.

مطلب را برای گوگل ننویسید : برای بازدیدکنندگان سایت ارزش قائل شوید و برای آنان مطلب بنویسید نه برای موتور های جستجوگر، در صورتی که بازدیدکنندگان ناراضی باشند در مراحل بعدی از گوگل وارد سایت شما نمی شوند و باعث کم شدن بازدید و در نتیجه از چشم گوگل افتادن است.

کلمات مهم را bold کنید : در زمان نوشتن مطلب کلماتی که مهم هستند به تعداد کم بولد کنید تا بازدید کننده از اهمیت نوشته شما در خصوص کلمه مورد نظر مطلع گردد. bold کردن به اینصورت است که زمانیکه که تایپ می کنید، کلمه ای که میخواهید آن را بولد کنید را بگیرید(Highlight) سپس از قسمت منو یک کلمه B بزرگ است آنرا بفشارید تا نوشته شما پررنگ شود همانند این کلمه “طراحی سایت

پاراگراف اول را خوب بنویسید : موتورهای جستجوگر به پاراگراف اول اهمیت فراوانی میدهند دلیل آن هم این است که اکثر بازدیدکنندگان پاراگراف اول را می خوانند و در صورتی که به خواسته آنها مرتبط باشد به ادامه مطلب مراجعه خواهند کرد، در این پاراگراف از کلمات کلیدی خود استفاده نمایید.


امیدواریم نوشته فوق مورد رضایت شما قرار بگیرید، در صورتی که سوالی در این خصوص دارید از قسمت نظرات همین نوشته با ما در ارتباط باشید.