یکی از روش های یافتن مهمترین عبارات کلیدی مرتبط به عبارت کلیدی مورد نظر ، جستجو در گوگل و مشاهده Related Search می باشد که در پایین صفحه نمایش قابل مشاهده است. این قسمت توسط گوگل با توجه به سرچ های انجام گردیده مورد پیشنهاد قرار می گیرد. افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند. با این موضوع به خوبی آشنا و از آن استفاده می نمایند.

یکی از روش های یافتن مهمترین عبارات کلیدی مرتبط به عبارت کلیدی مورد نظر

زمانی که کلماتی در گوگل جستجو می شود. گوگل به صورت پیشفرض کلماتی را که در زمینه جستجو شما بیشتر استفاده و مرتبط می باشد. به عنوان Related Search در انتهای جستجو قرار میدهد که کاربران را به نتیجه بهتر هدایت نماید.

از این سو قادرید با استفاده از این قسمت ارائه گردیده توسط گوگل ، از کلمات کلیدی بهتر و مفیدتری بهره ببرید.

در زیر یک نتیجه کلمات مرتبط Related Search درباره کمله “ابزار یراق” می توانید مشاهده کنید.

یکی از روش های یافتن مهمترین عبارات کلیدی مرتبط به عبارت کلیدی مورد نظر

انتخاب کلمه کلیدی در تیتر

اینکه از چه تیتر برای مقاله خود استفاده نمایید. یا اینکه مردم به دنبال چه موضوعی هستند.

در صورتیکه اطلاع از جستجو ها کسب نمایید. موجب می گردد به خوبی تولید مقاله و در نتیجه بازدید خوبی را کسب نمایید. بهمراه یک بازدید بالا ، نتایج خوب گوگل از آن شما می باشد.

تولید محتوا یکی از قسمت مهم در بحث بهینه سازی وبسایت به شمار میرود. از این رو استفاده از کلمات کلیدی گزینه اول در تولید محتوا به شمار میرود.

گوگل چندین راه را برای ارائه بهتر خدمات به کاربران خود می باشد. شما قادرید از این روش ها برای کسب امتیاز از نتایج هستید.

در خصوص این مقاله از همین روش استفاده کردیم. تیتر زیر یکی از نتایج کسب گردیده از این روش به شمار میاید.

آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی برای سایت

ما آموزش در این قسمت جهت کسب کلمه کلیدی های مرتبط با عنوان مقاله شما را قرار می دهیم. آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی برای سایت برای وبسایت با توجه به کارکرد و هدف وبسایت استفاده می شود.

به سادگی از این روش عبور نکنید!

Related Search

جستجوی مرتبط همواره از سوی گوگل مورد تاکید قرار می گیرد. علاوه بر خود گوگل ، وبسایت ها با توجه به صفحه ایجاد گردیده ، اقدام به معرفی صفحات مرتبط دیگر می شوند. به عنوان نمونه شما اگر درون این صفحه هستید. به دلیل اینکه در راستای بهینه سازی وبسایت خود در حال تحقیق می باشید. ما برای معرفی صفحات مرتبط بهتر است که صفحات مفید دیگری همچون چگونه سایتم با کلمات کلیدی صفحه اول گوگل بیاد ؟ را به شما معرفی نمایید. اینگونه شما علاوه بر صفحه فوق ، اطلاعات دیگری در زمینه مورد نیاز کسب می نمایید.

در یک مقاله همواره علاوه بر اینکه عنوان را در h2 قرار می دهید. از کلمات مترادف و Related Search ها استفاده نمایید. در این قسمت جلب توجه برای خواننده ایجاد می گردد.