موفق شدن در سئو نیازمند صبور بودن و تلاش هستش. چرا داخل سئو موفق نمیشم ؟ سوالی که اکثر افراد داخل ذهنشون بعد از یه مدت کوتاه ایجاد میشه. میدونید دلیل اینکه سئو کارهای حرفه ای زیاد نیستن چی می تونه باشه ؟ بخاطر همینه که خیلی ها میان شروع می کنن و وسط کار جا میزنن و میدون رو ترک می کنن. تمام کارها درآمدهای کلانی داخلشون میشه پیدا کرد ولی آدم های موفق داخل هر شغلی زیاد نیست.

چرا داخل سئو موفق نمیشم

اگر شما هم خیلی وقته داری روی سئو سایت خودت کار می کنی ولی خسته شدی از بس تلاش کردی و نتیجه ای نگرفتی و در نهایت اومدی و سرچ می کنی چرا سئو سایت من درست نمیشه .

برای موفق شدن در هر شغل و راهی که ما پیش می گیرم ، نیازمند یکسری موارد اولیه برای موفق شدن هستش. با داشتن موارد مورد نیاز هر شخصی می تونه در هر زمینه ای موفق بشه ولی این موارد برای همه آدم ها در هر شغلی مشخص میشه. یکی از این موارد علاقه هستش.

علاقه

علاقه داشتن در موفقیت تاثیر زیادی داره ، چون باعث میشه که مراحل بعدی رو بدون خستگی پیش بری و بعد از گذشت 10 سال ، بازم از جستجو و تجربه برای جمع کردن و کامل شدن اطلاعات سایتی خسته نخواهی شد و همچنان ادامه خواهی داد.

آدم های موفق به کارشون علاقه دارن و بعد از گذشت سالیان دراز در نهایت به نتیجه خواهند رسید که تازه شروع کار است و باید پر انرژی پیش رفت.

پس ابتدا علاقه شخصیتو پیدا کن . اگر داخل علاقه خودت کسب درآمد زیاد داشته باشی. کار سئو را میسپاری به آدم های خودش و زودتر به نتیجه میرسی.

اگرم داخل همین زمینه علاقه داری ، پس داخل این متن چکار می کنی ، باید محکم و با علاقه بیشتر حرکت کنی.

صبر کنید

کسب اطلاعات برای موفق شدن در سئو

اگه به این کار علاقه داری ، همیشه خودتو داخل این زمینه آپدیت کن ، تمام اطلاعات رو بخون . از اول تا آخر از هیچ کلمه ای داخل مقالات سریع گذر نکن . ممکنه این وسط اطلاعاتی باشه که تا به حال بهش توجه نکرده باشی.

آدم های حرفه ای اطلاعات خودشونو به صورت رایگان در اختیار بقیه میذارن تا سایتشون پر بازدید بشه و بتونن کسب درآمد کنن.

ولی :

نکات ریز و کلیدی رو که همون فوت های کوزه گری هستش ، داخل پاراگراف های طولانی می نویسن که هر کسی متوجه اون نمیشه ، چون پاراگراف های طولانی باعث میشه که خیلی ها ازش گذر کنن ولی گوگل ازشون گذر نمیکنه. پس همیشه مقالات رو ساده نگیر حتی اگه بنظرت مسخره بود.

استفاده درست قوانین بهینه سازی داخل سایتت

مطمئن شو که قوانینی که گوگل برای سایت ها گذاشته رو درست داری استفاده میکنی. اگه هر کاری داخل سایتت انجام میدی ، بیا و قبلش تحقیق کن سپس اقدام به انجام تغییرات بده.

برخی کاربرها بدون اینکه تحقیقی انجام بدن ، سریع کارهایی که داخل سایت های دیگه می بینن ، داخل سایتشون اعمال می کنن ، بعد میمونن و منتظر نتیجه هستن و وقتی متوجه میشن که اشتباه بوده ، سریع به روز اول بر می گردونن ولی مدت زمانی رو از دست دادن بهمراه امتیازات منفی.

صبور باشید

مهمترین گزینه ای که داخل موفقیت سئو تاثیر داره ، آدم های صبور با پشت کار خوب در این زمینه موفق تر خواهند بود.

صبر برای موفقیت در سئو

وقتی شخصی وراد گروهی میشه یا یک کارمند جدید در یک شرکت استخدام میشه ، از روز اول جایگاه خوبی را در بین دیگران نخواهد داشت و بقیه نسبت به اون اعتماد کاملی نخواهند داشت . برای اینکار نیاز است تا فرد جدید هفته ها حضور داشته باشه تا دیگران به آن اعتماد کنن و در بین خودشان جای دهند. اگر این شخص بعد از قرار گرفتن در دل دیگران ، اخلاقش عوض بشه ، بقیه نسبت به اون واکنش نشون میدن و ممکنه اونو ترک کنن یا اینکه نسبت به اون اخلاق بهتری نشون بدن.

در خصوص دستکاری کردن یا فعالیت در سایت نیاز است صبور باشیم تا در بین جستجو های گوگل جای برای خود ثبت کنیم.

اگر اقدام به ویرایشاتی انجام میدهید یا اینکه تست هایی برای میزان محبوبیت سایت خود انجام میدهید ، سریع نخواهید که تاثیر آنرا مشاهده کنید.

پیدا کردن دلایل موفق نشدن در سئو

برای اینکه دلالیل موفق نشدنتون داخل سایت رو پیدا کنید نیاز است که کارهای خود را آنالیز کنید. فعالیت های خودتونو یادداشت کنید و مدام آنها را آنالیز کنید که متوجه بشید گوگل چه واکنش هایی نسبت به کارهای شما داره.

از افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارن ، درخواست مشاوره کنید تا سایت شما رو آنالیز کنن و همراهیتون کنن.

از مقاله بهینه سازی سایت ، سئو سایت seo استفاده کنید.