سایت گیت هاب یک وبسایت در زمینه ارائه کتابخانه های حاوی کدهای آماده جهت استفاده برنامه نویسان می باشد که این کتابخانه ها توسط نویسنده ها بروزرسانی می شوند و شما می توانید با استفاده از کتابخانه ها و فایل های بروز شده در وبسایت خود بهره ببرید. نحوه دریافت و استفاده کدهای کتابخانه سایت گیت هاب ( Github ) موضوعی است که در این قسمت به آن پرداخته ایم . فیلم آموزش Github را تهیه نموده ایم تا شما بتوانید کتابخانه های مورد نظر را دانلود و اجرا کنید.

معمولا در کتابخانه های گیت هاب از فایل های autoload و فولدر vendor استفاده شده است که کاربران در مرحله اول با نبود این فایل ها در صفحه مورد نظر مواجه میشوند و به دنبال آن خواهند گشت.

نحوه دریافت و استفاده کدهای کتابخانه سایت گیت هاب Github

جهت دریافت و استفاده از این کدها ابتدا نرم افزار Composer را دانلود و اجرا کنید.

آموزش دانلود و اجرای نرم افزار کامپوزر .

وارد صفحه سایت گیت هاب مورد نظر که میخواهید از آن استفاده کنید شوید. در این قسمت با تکه کد زیر را انتخاب کرده ایم . مشاهده کد استفاده شده در فیلم آموزشی Github

یک فولدر بسازید و از منوی START در قسمت جستجو CMD را تایپ کنید تا خط فرمان باز شود.

با استفاده از کد خط فرمان وارد پوشه مورد نظر شوید. و کد کامپوزر مورد نظری که در سایت گیت هاب می باشد را اجرا کنید.

منتظر تمام شدن مرحله دانلود شوید. پس از پایان یافتن ، کدهای مورد نظر در پوشه شما ایجاد خواهد شد.

یک فایل به نام index.php ایجاد کنید و کد نمونه ای که سایت گیت هاب قرار داده است را درون آن ریخته و ذخیره کنید. توجه کنید که تابه php را باز و بسته نمایید.

فیلم آموزش نحوه دانلود فایل های گیت هاب

قطعه کدی که در آموزش استفاده شده است ، تست نشده و فقط جهت آموزش نحوه دریافت کدها از سایت گیت هاب انتخاب گردیده است.

این فیلم توسط گروه طراحی سایت نمای من ایجاد شده است ، در صورتی که سوالی دارید می توانید از همین بخش و قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.