مجموعه نمای من با انجام طراحی و انجام پروژه های سئو ، امروز در راستای پوشاک نمونه ارائه میدهد. طراحی سایت پوشاک با توجه به قرار گرفتن تولیدات این مجموعه در صفحه اول گوگل با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با تولیدات صورت می گیرد. در اینگونه از وبسایت ها ، شما قادر به ارائه محصولات تولیدی و رونق فروش می باشید.

طراحی سایت پوشاک

وب سایت ایجاد گردیده در چند صفحه اندک پیاده سازی می شود. و از قالب سفارشی با کمترین میزان حجم در راستای ایندکس گردیدن سریعتر روی میدهد. همچنین برخی محصولات ایمنی در کنار پوشاک معرفی می شود.

  • نام پروژه : وبسایت پوشاک
  • زمینه : تولیدات لباس

صفحات جداگانه ای برای این وبسایت ساخته شده که در زمینه فعالیت اصلی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شلوار
  • پیراهن نگهبانی
  • جلیقه خبرنگاری

همواره یک تولیدی در فروش محصولات دارای مشکلاتی می باشد. از جمله بازاریابی و ارائه محصولات و جذب مشتری بیشتر. از این رو وجود یک وبسایت قادر به رفع 90 درصدی این مشکلات است. با وجود وبسایت نقدینگی به مجموعه شما وارد می گردد.

طراحی سایت پوشاک ، لباس
طراحی سایت پوشاک ، لباس

تولید در زمینه پوشاک ، بویژه در نوع ایمنی همچون لباس کار ، درون کشور بسیار رونق دارد. به گونه ای که میزان واردات در این زمینه نزدیک به صفر می باشد.

وجود نقدینگی در تولید پوشاک

مشکل اساسی که اکثر تولید کنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند. با اندکی هزینه در تولید قادرید درون یک وبسایت مشتریان با فروش نقدی را بدست آورید.

متاسفانه افرادی که به صورت واسطه در فروش پوشاک فعالیت دارند. از میزان محبوبیت وبسایت آگاهی بیشتری نسبت به تولیدکنندگان دارند. همین امر موجب گردیده که ما برای واسطه ها بیشتر از تولید کنندگان وبسایت طراحی نماییم.

قیمت سایت پوشاک

در سال 1401 مجموعه نمای من با توجه به حمایت از تولید کنندگان در این زمینه ، مبلغ ساخت وبسایت پوشاک به صورت تخصصی را 10.000.000 تومان ارائه می نماید. البته شرایط دریافت خوبی برای آنان نیز در نظر خواهیم گرفت.

این قیمت مربوط به شروع یک وبسایت می باشد. با توجه به تجربه و فعالیت ، این امید را میدهیم که پس از گذشت چندین ماه ، شما قادر به دریافت هزینه سئو و سپس خروجی بیشتر را دارید.

البته این موارد با توجه به میزان رقابت در هر کلمه کلیدی متفاوت است. که پس از آنالیز به شما ارائه می گردد. با گذر زمان و افزایش تعداد وبسایت ها ، رقابت بیشتر می شود. این عامل موجب می گردد که طی سال های آینده هزینه طراحی و سئو نیز به مراتب بالا برود.

نقدینگی در تولیدی پوشاک

با استفاده از یک وبسایت شما قادر به دریافت نقدینگی بیشتر هستید. به گونه ای که نیاز شما را به فروش بصورت چک و دفتری برطرف می گردد.

قیمت طراحی سایت پوشاک

در سال 1401 مبلغ طراحی 10.000.000 تومان می باشد. که به صورت قالب اختصاصی بر پایه وردپرس یک وبسایت دریافت می کنید.

افزایش فروش پوشاک

با توجه به میزان تجربه این اعتماد را به شما میدهیم که افزایش فروش را به دنبال دارید. قبل از انجام هر کاری ، قادر به دریافت مشاوره رایگان هستید.

در آخر قابل بیان است که برای شما سایتی با کیفیت و مطابق با سلیقه شما ارائه می نماییم. البته نکات مربوط به سئو سریع در آن رعایت می گردد.