برای استارت یک وبسایت و نتیجه گیری در کلمات آن ، نیاز به حرکت از پله اول تا فراتر از آن است. مورد اول در زمان شروع به لانگ تیل ها مرتبط می گردد. البته این موضوع اشاره مستقیم به پاسخ در شروع سئو روی چه کلماتی کار کنیم اشاره می نماید. زمانیکه یک وبسایت تازه راه اندازی می گردد. مسلما از نظر قدرت قادر به رقابت با رقبا در کلمات سخت نیست. از این رو باید تعداد سیلاب های کلمه را افزایش دهد. در این زمان به تعداد کلمات بالا در عنوان ، Long tail می گویند. یعنی اینکه از ابتدا شروع به فعالیت به روی کلمه سئو وبسایت ننمایید. ابتدا اقدام به فعالیت به روی کلماتی نمایید که رقابت کمتر و با طول عنوان بیشتر می باشند.

شروع سئو روی چه کلماتی کار کنیم؟

ما درون وبسایت نمای من به آموزش و معرفی مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو می پردازیم. از این رو صفحات زیادی در خصوص این موارد و تکنیک ها ایجاد گردیده است. در راستای این صفحات، بسیاری افراد در جهت افزایش دانش و برخی دیگر به عنوان مشتری ، به سوی این مجموعه گرویده اند.

در صفحات بسیاری در خصوص نحوه شروع آموزش و راه اندازی وبسایت اشاره نموده ایم. ولی این صفحه در خصوص یک تکنیک سئو و شروعی در موفقیت افراد برای کسب امتیاز در گوگل اشاره دارد. راهی که بسیاری از وبسایت ها با عدم اجرای آن موجب تاخیر در دریافت امتیاز می شوند. seo سایت از تعدادی ترفند و یادگیری آنان تشکیل می گردد. یادگیری آنان راحت و اندکی سخت در پیاده سازی وجود دارد.

زمانیکه شما سایت خود را راه اندازی می نمایید. سعی کنید که در زمینه کلمه مورد نظر برای رتبه گیری ، اقدام به استخراج کلمات هم خانواده و بیشتری را بدست آورید.

برای نمونه وقتی در زمینه سئو سایت اقدام به راه اندازی وبسایت می نمایید. سعی کنید که ابتدا در گوگل سرچ کنید و کلماتی که قبلا از سوی رقبا تولید و همچنین گوگل معرفی می نماید را استخراج نمایید. سپس اقدام به اتصال آنان به یکدیگر و عنوان بلندتری را تولید نمایید.

لانگ تیل

در اینجاست که شما لانگ تیل را ایجاد می نمایید. مثلا برای ایجاد یک لانگ تیل می توان اینگونه انجام داد. بسیاری از سایت ها در عنوان اینگونه استفاده می نمایند:

  • لانگ تیل
  • لانگ تیل چیست
  • عنوان بلند

ولی شما برای اینکه سایت شما در ابتدای راه است و نیاز دارید که ورودی از گوگل بگیرید. عنوان خود را اینگونه وارد می نمایید.

  • لانگ تیل موجب ورودی از گوگل می شود؟
  • چگونه از لانگ تیل برای رشد سایت استفاده کنیم
  • 5 نمونه لانگ تیل که موجب افزایش رتبه می گردد

و بسیاری از نمونه های دیگر. اگز سه جمله بالا و پایین که در مثال آمده است را با یکدیگر مقایسه نمایید. متوجه مفهوم Long Tail می شوید.

آیا سایت های قدیمی هم از لانگ تیل استفاده می کنند؟

بله. تمامی سایت ها از این روش استفاده می نمایند. ولی سایت هایی که تازه راه اندازی می شوند. نیاز بیشتری به استفاده از این روش دارند. سایت های قدیمی به دلیل اینکه در زمینه بازدید به جایگاه مناسبی رسیده اند. نیاز است که تمرکز خود را به روی کلمات با ورودی بیشتر قرار دهند. در واقع کلماتی که CTR بهتری را برای سایت به ارمغان میاورند.

ولی با تمام شرایط ، سایت های قدیمی و حتی خبری نیز از این روش مستثنی نیستند. برای جذب مخاطب و جلوگیری از داپلیکیت و اقدام به تولید محتوا ، انجام این کار را انجام می دهند.

مجموعه نمای من در راستای طراحی تا سئو فعالیت دارد. این کار توسط گروهی با مهارت بالا انجام می گردد. با توجه به کلمه و میزان رقابت ، سایت را شروع و در مدت زمان مشخص اقدام به پاسخگویی برای ایجاد شرایط در نتایج گوگل را رخ میدهیم.