تمایل دارید مطالب سایت خود را زودتر در گوگل ایندکس کنید و در نتایج جستجوی گوگل دیده شوید و خود را به سطر های نخست گوگل برسانید ولی نمی دانید چگونه اینکار انجام می پذیرد. در مطلب زمان قرار دادن مطلب برای بروزرسانی سایت توضیح دادیم که گوگل همانگونه که شما سایت خود را بروزرسانی می کنید به سمت شما عنکبوت های خود را ارسال می نماید تا سایت شما را فراخوانی کند. حال اگر این موضوع به صورت نامنظم صورت گیرد مشخص نخواهد بود. مطلبی که هم اکنون در سایت قرار میدهید امروز ایندکس شود یا روز های آینده. سریعتر ایندکس کردن مطالب سایت را بیاموزید و زودتر به نتیجه برسید.

سایت خود را زودتر در گوگل ایندکس کنید

موتور جستجوگر گوگل برای اینکار راهکاری فراهم نموده است تا شما بتوانید در دو زمان از آن استفاده نمایید. اول اینکه وقتی مطلبی را انتشار دادید وارد صفحه فوق شوید و آدرس آنرا برای گوگل ارسال نمایید. دوم اینکه وقتی مطلبی را قبلا انتشار و مطالبی به آن اضافه یا کسر نموده اید مجددا از این قسمت آنرا برای فراخوانی مجدد ارسال نمایید.

منوی Fetch as Google در Webmaster Tools گوگل

این مکانی است که برای شما توضیح دادیم، بعد از اینکه وارد این قسمت از ابزار وبمستر شدید. می توانید آدرس صفحه خود را وارد نمایید و دکمه Fetch را کلیک کنید، بعد از اینکار باکسی برای شما باز خواهد شد که از شما می پرسد آیا می خواهید فقط این صفحه را index نمایید یا این صفحه با تمام لینک های آن ایندکس کنید.

توجه داشته باشید که در حالت دوم یعنی صفحه و لینک های آن محدود می باشد و شما بیشتر باید از حالت اول استفاده نمایید.

تاکید می کنیم که اینکار باعث نمی گردد که مطلب شما همان لحظه در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. فقط به شما کمک می نماید که مطلب خود را زودتر به گوگل معرفی نمایید. در نتیجه آنرا ایندکس نمایید که اینکار به مرور برای قرار گیری در صفحه اول گوگل تاثیر گذار خواهد بود.

ایندکس کردن سایت

ایندکس کردن سایت

به صورت کلی تا اینجا آموختید که چگونه مطالب وبسایت خود را زودتر به گوگل معرفی نمایید. به صورت کلی نیاز است که همواره در این زمینه اطلاعات خود را بروزرسانی نمایید.

گوگل همواره در حال پیشرفت است. اینکه در برخی از موارد شما با مشکلات مختلف برخورد نمایید. راه های دیگری نیز علاوه بر آموزش فوق وجود دارد. یکی از روش های حرفه ای تر را در صفحه مشکل ایندکس نکردن سایت در کورج Coverage | Excluded به تصویر کشیدیم. آموزش بر اثر عدم ایندکس برخی از موارد در وبسایت ها پدید آمد.

ایندکس کردن سایت برای تمامی افراد صاحب سایت مهم است. زیرا این موضوع موجب حضور در صفحات گوگل و توسعه کسب و کار آنان می شود.

سریعتر ایندکس کردن مطالب سایت

البته قابل ذکر است که برای سریعتر ایندکس کردن مطالب سایت جهت ارسال لینک و سایر موارد در موارد محدود انجام گردد. روش صحیح و درست اقدام به فعالیت در وبسایت به صورت منظم و در نتیجه ایندکس گردیدن از سوی گوگل می باشد.

توجه :

در صورتیکه شما اقدام به تغییرات درون صفحه مطلب خود نداده اید. از روش های فوق برای ارسال لینک به گوگل استفاده ننمایید. در صورتیکه گوگل تغییر زیادی درون مطلب شما نبیند موجب عدم توجه به وبسایت شما می نماید.

به صورت کلی جمع بندی را در لیست وار زیر قادر به گزارش هستیم.

  • به صورت منظم سایت خود را بروزرسانی نمایید تا گوگل شما را ایندکس نماید.
  • از ارسال بی رویه لینک به گوگل خودداری کنید.
  • تغییرات چشم گیری انجام دهید. سپس اقدام به ارسال نمایید.

ما به صورت کلی گزینه اول را پیشنهاد میدهیم. اگر اینکار را منظم انجام دهید. به ایندکس روزانه و ساعتی نیز دست میابید.

گوگل با توجه به میزان اهمیت شما به وبسایتتان ، برای شما ارزش قائل می شود. در نتیجه شما قادرید ارزش خود را افزایش دهید.