به صورت مختصر و سریع جواب سوال دلیل قرار گرفتن سایت در بلک لیست گوگل Black List Google را می توان اینگونه پاسخ داد که : گوگل برای راضی نگهداشتن بازدیدکنندگان و بهبود موتور جستجوی خود همیشه سعی بر این داشته است که بهترین سایت ها را در نتایج جستجوی خود نمایش دهد حال اگر سایتی جهت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دست به کارهایی بزند که از نظر گوگل درست نبوده و باعث می شود در نمایش نتیجه درست عمل نماید آن سایت را بعد از تکرار چندین مورد در بلک لیست قرار خواهد داد و در نتایج جستجوی خود نمایش نمی دهد.

وقتی تعداد ایندکس های سایت شما کاهش پیدا کنه، منجرب خواهد شد که بازدید سایت شما پایین بیاد و این علائم ممکن است از قرار گفتن سایت شما در لیست سیاه گوگل باشد که برای مطئن شدن کافیست در مرورگر خود آدرس زیر را تایپ کنید، در صورتی که نتیجه ای مشاهده نکنید، اگر داخل تنظیمات سایت خود دستکاری نکرده باشید، هویت بلک لیست برای سایت شما مشخص است.

site:yoursite

دلیل قرار گرفتن سایت در بلک لیست گوگل Black List Google

سایت هایی که می توانند سایت شما را تجزیه و تحلیل کنند از قدرت یافتن ایراد سایت جهت قرار گرفتن در بلک لیست را ندارند و این کار باید توسط طراحان سایت که به بهینه سازی سایت مسلط هستند صورت گیرد.

همچنین شما می توانید مروری به عملکردهای چند وقت پیش خود متوجه تغییرات احتمالی که به اشتباه صورت گرفته پی ببرید و آنرا اصلاح کنید تا گوگل در زمان های بعدی شما را از لیست سیاه خارج نماید.

این را در نظر بگیرید که گوگل برای بازدیدکنندگان ارزش زیادی برخوردار است پس شما هم برای بازدیدکنندگان خود ارزش قائل باشید و سایت خود را در راستا خواسته های آنان بچینید تا در نتایج جستجوی گوگل بهتر ظاهر شوید.