برخی مشتریان بر این باور هستند که چرا مبلغی برای طراحی ظاهر سایت انجام دهیم، یک قالب آماده از اینترنت دانلود کنیم و روی سایت خود قرار دهیم ولی نمی دانند که چه اشتباه بزرگی را مرتکب شده و باعث از دست رفتن امتیازات خود در گوگل و همچنین نارضایتی بازدیدکنندگان می گردد. دلایل آن کاملا روشن و منطقی می باشد که می توانید تعدادی از این موارد را با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

قالب های آماده سایت

استفاده مکرر یک قالب در چندین سایت باعث یکی شدن سایت ها از نظر کد و آگاهی موتور های جستجوگر از استفاده شدن یک تم در چندین سایت است که قانون کپی رایت انجام نگردیده، باید مطلع شوید که تمام امیتاز برای نفر استفاده کننده اول قالب محصوب می گردد.

درون کدهای یک قالب آماده ممکن است لینک های خروجی از سایت وجود داشته باشد و شما از آن مطلع نگردید که این عامل باعث خارج شدن امتیاز از سایت شما به سایت مقصد می باشد.

یک قالب آماده ممکن است حفره های زیادی برای هک شدن داشته باشد که پس از هک شدن شما از کاهش رتبه بالایی برخوردار می شوید چون کسانی که قالب درست کرده و رایگان قرار میدهند در ساخت آن وقت و اهمیتی نخواهند داد.

قالب تکراری باعث خسته شدن بازدید کنندگان و در صورتی که قبلا سایت بی کیفیتی را با قالب شما دیده باشند، ممکن است منجرب خطایی که دوباره همان سایت می باشند بشوند و سایت شما را بدون مطالعه ببندند که اینکار باعث از دست رفتن امتیاز از سوی گوگل می گردد.

قالب آماده خواسته های شما را برطرف نمی سازد و ساختاری که شما نیاز دارید را نخواهد داشت.

در تمپلیت هایی که توسط گروه طراحی سایت نمای من ساخته می شود به دلیل تازگی و ساختار کد متفاوت و همچنین بهینه سازی شده تمام مشکلات ذکر شده را از بین خواهد برد.