تغییر هایی که باعث کلافگی میشود. تغییر مداوم جایگاه کلمات کلیدی سایت در جستجو های گوگل در اثر اشتباهات ایجاد شده در سئو می باشد. تغییر رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل برای کسانی بیشتر قابل روئیت است که بر روی کلمات خاصی فعالیت می نمایند و قصد دارند که آنان را در صفحه اول گوگل مشاهده نمایند.

تغییر رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل

وقتی روی کلمات خاصی فعالیت می کنیم و انتظار داری که آنان پس از مدتی به صفحه اول گوگل بیایند ممکن است موفقیت آمیز نباشد. کسانی که این کار را انجام میدهند ، مدام در حال آنالیز کلمات هستند و از جایگاه آنان مطلع هستند.

ولی در برخی موارد مشاهده میشود که یک کلمه جایگاه های مختلفی قرار می گیرد. گاهی اوقات صفحه دوم و به ناگهان با کاهش رتبه عجیبی روبرو میشویم و ممکن است در صفحه چهارم یا بیشتر مشاهده کنید.

سئو سایت یک مبحث کلی است که باید همه مسائل را مطالعه و به درستی شروع به اجرا کردن نماییم. استفاده از کلمات کلیدی به صورت معمولی در مدت زمان کوتاه پاسخگو می باشد ، در صورتی که کلمات مجددا استفاده نشود ممکن است کاهش عجیبی پیدا کنند که این کار باعث خواهد شد صفحات شما هم از ایندکس شدن محروم شوند یا کاهش رتبه بگیرند.

استفاده از keyword یا دسته بندی ها باید با دقت انجام شود و به درستی از آنان استفاده شود تا تاثیر منفی بر روی کلمات اصلی شما نگذارند.

یک مقاله خوب در جهت بالا بردن امتیاز خود در وب سایت قرار داده ایم که می توانید از قسمت تبلیغات رایگان گوگل آنرا مطالعه نمایید.