شروع یک یادگیری از روش های مختلف وجود دارد. ولی اگر این یادگیری به اشتباه شروع گردد ، موجب نا امیدی ، خستگی و در نتیجه شرایط ناگوار روحی را ایجاد می نماید. همواره مشاوره از گزینه های خوبیست که اگر به درستی انجام گردد ، شرایط را برای آزمون و خطا بوجود نمیاورد. در وبسایت و شبکه های مجازی هر شخص و گروهی ، اقدام به پیشنهاد برای راه و روشی برای شروع ارائه می نماید. برخی از مجموعه ها برای فروش پکیج های خود گزینه های بسیاری را برای شما معرفی می نمایند. ما فروشنده پکیج آموزشی نیستم. بلکه در این زمینه حرفه ای فعالیت می نماییم و برای راهنمایی سایر افراد این صفحه را به صورت تیتر وار و خلاصه ارائه می نماییم. ابتدا کل این صفحه را با صبر و شکیبایی مطالعه و در صورت وجود سوال از بخش نظرات همین بخش با ما در ارتباط باشید.

از کجا طراحی سایت یاد بگیرم

امروزه با وجود پیشرفت در زمینه راه اندازی سایت و فروش های اینترنتی ، در کنار پیشرفت صفحات مجازی ، بسیاری از افراد روی به این شغل زیبا و حرفه ای میاورند. ولی بسیاری در ابتدا و اواسط راه ، پشیمان و تغییر روش میدهند. چندین موضوع را در نظر بگیرد که قبل ، وسط و زمان کامل یادگیری باید آنان را رعایت نمایید.

عمده افرادی که این مطلب را شروع می نمایند. آدم های باهوشی هستند که قبل از شروع درباره روش آغاز تحقیق می نمایند. افرادی دیگر به اشتباه و در اثر شرایط مختلف راهی را رفته و دوباره به نقطه ابتدایی بازگشته و در خصوص نحوه یاد گیری تحقیق می نمایند. زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت مختلف می باشد. از این رو اینکه چه گزینه ای را برای شروع انتخاب کنید به صورت سلیقه ای می باشد. ولی به صورت مختصر به تفاوت هر یک می پردازیم. بد نیست کمی حرفه ای تر در مورد این مطلب درون صفحه طراحی سایت مواردی را مطالعه کنید.

ولی قبل از همه این موارد به چند نکته توجه کنید.

  • کار با کدهای برنامه نویسی به سادگی نیست. در نتیجه باید علاقه داشته باشید و صبور باشید. گاهی اوقات مشکلات برنامه نویسی بوجود میاید که ساعات بسیاری نیاز به تمرکز و فعالیت می باشد.
  • همواره به صورت استاندارد کار کنید تا کیفیت بالایی را به ارمغان آورید.
  • کد ها در حال بروزرسانی هستند و نیاز است که شما خود را همواره بروز نگهدارید.

گام های زیر را انجام دهید.

  1. تحقیق درباره :
    • طراحی سایت چیست؟
    • زبان های برنامه نویسی
    • آشنایی با CMS ها
  2. شروع به یادگیری زبان HTML

تحقیق درباره موضوعات

ابتدا در خصوص سه عنوانی که بالا ذکر گردید ، تحقیق نمایید. در تحقیقات شما به چند نکته میرسید.

  • اول اینکه با این شغل و کارکرد آن آشنا می شوید.
  • دوم اینکه آیا دوست دارید که به روش فوق ادامه دهید یا خیر.
  • سوم اینکه اگر خوشتان بیاید ، دیگر آشنا هستید که قرار است آموزش ببینید که چه نتیجه ای را به دست آورید.
تحقیق طراحی سایت

زبان برنامه نویسی HTML

از زبان های بسیاری همچون Html , php , Css , Asp و کتابخانه های بسیاری همچون لاراول استفاده می گردد. اینکه از کجا شروع کنید بسیار ساده است.

پایه تمام زبان های تحت وب به HTML مرتبط می گردد. ابتدا شروع کنید به یادگیری این زبان ساده که پایه راه اندازی یک وبسایت می باشد.

از کجا طراحی سایت یاد بگیرم

این زبان برنامه نویسی مبتنی بر وب دارای تگ های بسیاری است که موجب می گردد یک وبسایت ساده را به راحتی راه اندازی نمایید. البته یک وبسایت استاتیک و بسیار ساده.

در کد زنی های پیشرفته نیز همچنان از تگ های HTML استفاده می گردد. پس به خوبی برای این زبان برنامه نویسی وقت بگذارید.

در آموزش فوق بسیاری از وبسایت های فارسی زبان و انگلیسی به صورت انگلیسی کدها را آموزش داده اند که قادرید رایگان آنان را مطالعه نمایید. ولی با این حال قادرید از وبسایت مرجع w3schools استفاده کنید که تمامی کدها بهمراه نحوه استفاده را آورده است.

نتیجه گیری

تا این قسمت شروع ابتدایی ترین شرایط را توضیح دادیم. برای افرادی که سردرگم هستند ، پیشنهاد می نماییم که حتما این روش را شروع نمایند. مراحل بعدی را حتما اضافه می نماییم تا در گام های بعدی بدانید که چه روش هایی را انجام دهید.

همین روش های ساده هستند که شروعی بر گام های یادگیری تا حرفه ای شدن را برای شما ایجاد می نمایند.