در افزونه سئو یوست گزینه ای است که قابلیت تیک زدن نشانه گذاری بعنوان محتوای مهم یا اگر انگلیسی می باشید نوشته cornerstone content به معنای سنگ بنای سایت . سنگ بنای سایت چیست و چگونه باید از این مورد در سایت خود استفاده کنیم. یک هرم را در نظر بگیرید که سنگ بنای سایت در بالاترین قسمت قرار می گیرد و سایر سنگ ها بنا را تقویت می کنند و بالاتر می برند. درون سایت باید از کلمات کلیدی مهمی که میخواهید در صفحات گوگل رتبه کسب نماید را به عنوان سنگ بنای سایت خود معرفی و در نظر بگیرید.

نشانه گذاری بعنوان محتوای مهم

محتوای نشانه گذاری بعنوان محتوای مهم اصلی هسته وب سایت شماست. این شامل بهترین ، مهمترین مقالات در سایت شما است.

صفحات یا پستهایی که می خواهید در موتورهای جستجو بالاترین رتبه را داشته باشند. مقالات گوشه سنگی معمولاً مقالات آموزنده ای نسبتاً طولانی هستند ، بینشی از پست های مختلف وبلاگ را با هم ترکیب می کنند و همه چیز مهم درباره یک موضوع خاص را پوشش می دهند.

تمرکز آنها این است که به جای فروش محصولات ، بهترین و کاملترین اطلاعات را در مورد یک موضوع خاص ارائه دهند. با این وجود ، آنها باید تجارت شما را منعکس کنند یا رسالت شما را کاملاً ارتباط دهند.

نشان ندادن ستون شمارنده لینک های داخلی افزونه یوست

محتوای سنگ بنای اصلی می تواند پست وبلاگ یا صفحه باشد. اما هر کدام که باشند ، باید اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی نوشته شده اند ، اغلب آنها را به روز کنید و هدف آنها این است که آنها را برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی رقابت شما قرار دهند.

چرا مقالات سنگ بنای سایت برای سئو مهم هستند؟

محتوای سنگ بنای نقش مهمی در هر استراتژی سئو بازی می کند. رتبه بندی برای اصطلاحات جستجوی بسیار محبوب می تواند دشوار باشد ، اما یک روش سنگ بنایی می تواند به شما در مقابله با این اصطلاحات جستجوی رقابتی کمک کند. اگر مقالات زیادی را در مورد موضوعات مشابه می نویسید ، باید به Google بگویید که مهمترین کدام یک از آنها است. اگر این کار را نکنید ، شانس خود را می خورید تا در نتایج جستجو رتبه خوبی کسب کنید. ارائه ساختار پیوند داخلی صحیح بین پست های شما ، به Google می گوید که کدام مقاله مهمترین است.

ساختار پیوند برای سنگ بناها

مقالات سنگ بنای باید در وب سایت شما جایگاه برجسته ای داشته باشد. در حالت ایده آل ، شخصی باید بتواند مستقیماً از صفحه اصلی به مقالات سنگ بنای شما کلیک کند.

همچنین ، تمام پستهای دیگر شما در مورد موضوعات مشابه باید به مقاله سنگ بنای مربوطه ارتباط داده شوند ، بنابراین اهمیت آن از ساختار سایت شما مشخص است. با توسعه سایت خود ، تعداد ارسال های وبلاگ جدید که از زوایای دیگر به آن موضوع نزدیک می شوند ، خواهید نوشت که هر یک به مقاله سنگ بنای شما باز می گردد. این ساختار پیوند داخلی شانس رتبه بندی مقالات محتوای سنگ بنای شما در جستجوهای Google را افزایش می دهد.

مثال بارزتری: من پستهای مختلف زیادی درباره سئو سایت می نویسم ، هرکدام به جنبه ای متفاوت از نوشتن SEO می پردازند. مقاله سنگ بنای این مبحث راهنمای نهایی نوشتن مطالب سئو است و هر وقت که من یک پست جدید در نوشتن سئو سایت بنویسم ، پیوندی به آن مقاله سنگ بنای اضافه می کنم. با انجام این کار ، من برای گوگل روشن خواهم کرد که راهنمای نهایی مهمترین مقاله در مورد سئو سایت در سایت ماست ، در نتیجه شانس آن برای رتبه بندی بیشتر می شود.

نشانه گذاری بعنوان سنگ بنا

سنگ بنای من کدام مقاله است؟

سنگ های سنگی خود را با دقت انتخاب کنید. به چهار یا پنج صفحه ای که دوست دارید کسی هنگام بازدید از وب سایت شما بخواند فکر کنید. این مقالات باید سنگ بنای سایت شما باشند. کدام مقاله برای شما مهمتر است؟ کامل ترین و معتبرترین کدام ها هستند؟ آیا کلمات کلیدی را که می خواهید رتبه بندی کنید ، هدف قرار داده اید؟

مفهوم محتوای سنگ بنای آن بسیار مهم است ، که افزونه Yoast SEO گزینه ای را برای مشخص کردن اینکه آیا یک مقاله محتوای سنگ بنای است یا خیر ، شامل می شود. اگر مقالات را به عنوان سنگ بنای اصلی علامت گذاری می کنید ، سئو یوست به شما کمک می کند تا مقاله ای را برای ایجاد مقاله بنویسید و یک ساختار پیوندی داخلی محکم بسازید.

علامت گذاری به عنوان مقاله های سنگ بنای شما به این معنی است که می توانید لیستی از آنها را در نمای کلی پست خود ایجاد کنید ، بنابراین می توانید به راحتی در زمینه بهبود آنها کار کنید. و از همه مهمتر ، ابزار پیشنهادی پیوند در Yoast SEO Premium به مقالاتی که شما به عنوان محتوای سنگ بنای آنها علامت گذاری می کنید ، اولویت می دهد ، بنابراین هرگز فراموش نخواهید کرد اگر درمورد چیزهای مرتبط بنویسید ، به بهترین مقاله خود در موضوع خاص پیوند دهید.

حتماً یک مقاله سنگ بنایی را از هر دسته انتخاب کنید.

بهینه سازی سنگ بنای خود را با SEO Yoast

افزونه یواست ابزارهای بسیار خوبی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا محتوای سنگ بنای خود را بهینه کنید ، از جمله یک پیشخوان پیوند متنی ، تجزیه و تحلیل محتوای خاص در زمینه های گوشه ای و حتی پیشنهادات پیوند داخلی ، که در آن مقالات سنگ بنای اولویت بیشتری نسبت به سایر پست ها دارند.

پیشخوان لینک متن

با افزونه یوست می توانید مقالات سنگ بنای خود را در نمای کلی فیلتر کنید تا ببینید تعداد پیوندهای داخلی یک پست به آن اشاره کرده و چند پست به آن پیوند دارد. این پیشخوان پیوند متن بسیار مفید است زیرا شما می توانید در یک نگاه مشاهده کنید اگر محتوای سنگ بنای شما دارای پیوندهای کافی از سایر پست های مرتبط باشد:

تحلیل سنگ بنایی

اگر واقعاً می خواهید مقالات سنگ بنای خود را عالی جلوه دهید ، به تحلیل محتوای خاص برای سنگ های سنگی نیاز دارید. محتوای مشخص شده به عنوان سنگ بنای سنگین به طور معمول در مورد SEO و قابل خواندن در تحلیل محتوا مورد داوری قرار می گیرد ، زیرا می خواهید این مقاله طولانی تر باشد ، محتوای عالی داشته باشید ، توجه خواننده را حفظ کنید و از رتبه بالایی برخوردار شوید.

پیشنهاد می کنیم ویدیو های قرار داده شده در مقاله سئو سایت را مشاهده کنید.

پیشنهادات پیوند داخلی

نسخه Yoast SEO Premium یک ویژگی پیوند داخلی دارد. ما آنچه را می نویسید تجزیه و تحلیل می کنیم و برجسته ترین کلمات را در متن شما استفاده می کنیم تا مشخص کنیم کدام مقاله ها مرتبط هستند – و به همین دلیل باید به کدام لینک پیوند دهید. مقالات سنگ بنای سنگین در محاسبه پیشنهادات پیوند داخلی به گونه ای متفاوت رفتار می شوند زیرا اهمیت بیشتری دارند و ارزش بالاتری دارند. برای برجسته تر کردن این مقالات ، مقاله های سنگ بنای را در صدر لیست پیشنهادات پیوند داخلی قرار می دهیم. این امر پیوند با مقالات مهم خود را برای شما آسان تر می کند.

5 مرحله برای رسیدن به یک روش سنگ بنای قاتل

در حالت ایده آل ، شما باید تحقیقات کلمات کلیدی گسترده ای انجام دهید ، که به شما کمک می کند تا مقالات سنگی بسیار جذاب ، طولانی ، آموزنده و زیبایی بنویسید. اما اگر وقت زیادی ندارید ، چه می کنید؟ برای ساخت محتوای سنگ بنای قاتل ، این پنج مرحله را دنبال کنید.

مرحله 1: در مورد کلمات کلیدی خود فکر کنید

شما باید در مورد کلمات کلیدی اساسی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید تصمیم بگیرید. مقالات سنگ بنای شما باید برای “سر” یا رقابتی ترین کلمات کلیدی بهینه شده باشد ، بنابراین حتماً تحقیقاتی در مورد کلید واژه ها انجام دهید.

مرحله 2: بهترین پست را انتخاب کنید

پستهایی را که برای کلمات کلیدی پیرامون مهمترین کلید واژه ها بهینه شده اند ، طی کنید. به نظر شما کدام پست بهترین است؟ این از این به بعد سنگ بنای شما خواهد بود!

مرحله 3: آن را بازنویسی کنید

مقاله سنگ بنای خود را بازنویسی کنید. آن را بسیار جذاب و سئو دوستانه کنید. از آنجا که مقالات سنگ بنای معمولی طولانی هستند ، به خوانایی آن توجه بیشتری داشته باشید. حتماً از عناوین زیادی استفاده می کنید. یک فهرست در ابتدای مقاله سنگ بنای طولانی نیز ایده خوبی است. مقاله خود را گسترش داده و اطمینان حاصل کنید که آن به روز است. و فراموش نکنید که آن مقاله را به طور مرتب بازنویسی و به روز کنید.

مرحله 4: سایر پست های خود را در مورد انواع کلمات بلند بهینه کنید

سایر پست های وبلاگ در مورد موضوعات مشابه مانند مقاله سنگ بنای شما باید برای انواع کلمات بلند کلمه کلیدی “head” که در مقاله سنگ بنای شما به آن حمله می کنید ، بهینه شود.

مرحله 5: پیوند دادن از دم به سر (از مقالات فرعی به اصلی )

شما باید به Google بگویید که مقاله جدید سنگ بنای شما مهمترین مقاله در مورد این موضوع در سایت شماست. فراموش نکنید که از همه مقاله های دم بلند به مقاله سنگ بنای خود پیوند دهید!

موفقیتهای سریع!

در زندگی واقعی ، شاید وقت کافی برای ایجاد چنین ساختار پیچیده ای ندارید. هنوز نوشتن مقاله در مورد یک موضوع خاص اغلب منجر به الهام بخش نوشتن مقاله در مورد یک موضوع مشابه می شود. پس از آن باید سعی کنید این پست دوم را برای یک کلید واژه تمرکز کمی متفاوت بهینه کنید و این پست ها را به صورت داخلی پیوند دهید

هر بار که می خواهید یک پست بنویسید ، باید درمورد پست های مشابهی که نوشتید فکر کنید و به این موارد پیوند دهید. آیا شما یک مقاله مهم در مورد این موضوع دارید ، حتی اگر هنوز مطمئن نیستید ، میتوانید از قسمت تنظیمات یواست هر مطلب ، کلمه کلیدی که قبلا استفاده شده است یا خیر ، اطمینان حاصل نمایید.

همچنین ، مطمئن شوید که ساختار پیوند درست را تنظیم کرده اید. این زمان زیادی را صرف نمی کند و در واقع می تواند به شما در رتبه بندی مهمترین مقاله کمک کند. به تمام پستهای موضوعی که قبلاً درباره آنها نوشتید ، نگاهی بیندازید و از همه پستهای (کمتر جذاب) در مورد آن موضوع خاص ، پیوندهایی به مهمترین مقاله خود اضافه کنید. می توانید از پیشخوان پیوند متن یواست استفاده کنید تا مرتباً بررسی کنید که آیا لینک های داخلی کافی به مقالات مهم شما وجود دارد یا خیر.

منبع : cornerstone content