بعد از داشتن یک سایت در جهت افزایش فروش و رونق بخشیدن به کسب و کار موضوع مهم در خصوص انجام بهتر شدن وبسایت و نتیجه گیری ، مسئله حضور در صفحه نخست گوگل می باشد . بهینه سازی کردن کلمات کلیدی موضوعی است که باید به آن پرداخته شود . کلمات کلیدی در خصوص محصولات متنوع است. از موارد مهم در بهینه سازی کلمات کلیدی وبسایت ها ، نحوه انتخاب عنوان مناسب با رعایت نکات سئو می باشد که چگونه به یک کلمه کلیدی ارزش قائل شویم. موضوعیست که انتخاب عنوان درست در فیلم آمده است.

نحوه انتخاب عنوان مناسب

علاوه بر توضیحاتی که می توانید در این بخش آمده است ، فیلم انتخاب عنوان مقاله تهیه شده است تا به صورت کاملا عملی به شما این موضوع را بیاموزیم. وقتی شما یک کلمه کلیدی به طور مثال ” طراحی سایت ” را میخواهید فعالیت کنید و در صفحات نخست گوگل رتبه ای را از آن خود نمایید. باید به این نکته توجه کنید، تلاش و فعالیت در خصوص این کلمه علاوه بر موارد سئو خارجی و داخلی سایت به قسمت مقاله نویسی بپردازید. موضوعی که کاربران زیادی می پرسند که برای همه مقالاتی که می نویسیم یک عنوان را قرار دهیم، از نظر گوگل اشتباه است؟ بله اشتباست ولی چگونگی انجام اینکار را در این قسمت تشریح خواهیم نمود.

کلمه کلیدی را در اولین مقاله خود برای موضوع خود قرار دهید

ابتدا مقاله ای را بنویسید و کلمه کلیدی که مد نظر دارید را برای عنوان قرار دهید. مقاله ای مفصل در خصوص روش های مرتبط به عنوان خود یافته و براساس نکاته بهینه سازی به تشریح آنها بپردازید. ولی افراط نکنید.

در این مقاله اول که قصد دارید آنرا در صفحات گوگل جای دهید باید هر آنچه که مفید و درست است برای کاربران خود بنویسید.

مقالات متنوع با عنواین مختلف بنویسید

شروع به مقاله نویسی کنید و مقالات متنوعی را در خصوص کلمه کلیدی که در مقاله اول آورده اید را بهینه کنید. در انتخاب عنوان در مقالات بعدی باید با توجه به موضوع انتخاب صحیحی داشته باشید. انتخاب یک عنوان درست باید در نظر داشته باشید که خود را جای کاربرانی که در اینترنت به دنبال شما هستند بگذارید. کاربری که برای یادگیری طراحی سایت در اینترنت جستجو می کند ممکن است از موضوعات مختلفی همچون موارد زیر استفاده نماید.

  • انتخاب عنوان برای طراحی سایت
  • روش های اصولی ایجاد یک سایت
  • مراحل ساخت سایت چیست

و هزاران عنوان هایی که در گوگل جستجو شده اند و همچنان در حال ادامه می باشد.

جلوگیری از داپلیکیت شدن Duplicate content

داپلیکیت شدن مطلب

همانطور که پیشتر توضیحات داده شد، در صورتی که از عنوان های تکراری استفاده نمایید ، گوگل محتواهایی که از کپی کردن و عنوان تکراری استفاده می کند را به عنوان داپلیکیت یا محتوای تکرای می شناسد.

فیلم آموزش انتخاب درست عنوان برای مقاله سایت

در صورتی که سوال یا مشکلی در خصوص این مقاله و انتخاب عنوان برای seo سایت خود دارید می توانید از بخش نظرات یا راه های ارتباطی قرار داده شده با ما در ارتباط باشید.