رپورتاژ آگهی یک نوع بک لینک گرفتن می باشد که سایت ها برای افزایش رتبه سایت خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی ، رایگان نمی باشد و سایت های بسیاری از جمله سایت های خبری تمام تلاش خود را برای افزایش بازدید و محبوبیت سایت خود می نمایند تا بتوانند مبلغ سفارش رپورتاژ سایت خود را افزایش دهند.

در صورتی که شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که صاحب کسب و کار اینترنتی هستید برای اینکه در بحث سئو سایت خود بهتر بدرخشید و جایگاه بهتری در گوگل کسب نمایید ، می توانید از رپورتاژ استفاده کنید. ولی اینکه این نوع بک لینک گرفتن به چه صورت است و از چه سایت هایی استفاده کنیم ، را در این بخش به شما خواهیم آموخت.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

اگر با موضوع بک لینک آشنا نیستید مقاله بک لینک را مطالعه کنید تا بحث این مقاله ما را بهتر درک کنید. رپورتاژ چیست ؟ می توان اینگونه تشریح کرد که یک مقاله حاوی خبر یا توضیح در مورد بک لینک باشد و سایت شما را به عنوان یک سایت با بک لینک معتبر معرفی نماید. اینگونه بک لینک ها بیشتر مفید هستند ، زیرا کاربران با خواندن متن کامل متوجه موضوع و اطلاعات کامل را کسب می نمایند و زمانی که روی لینک سایت شما کلیک می کنند و وارد سایت شما میشوند تا 90 درصد برای شما درآمدزا خواهند بود.

در خصوص کلمات که برخی ها با موضوع رپورتاژ چیست یا ریپورتاژ چیست به دنبال این مقاله خواهند گشت. رپرتاژ آگهی نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص اینکه جواب این پاسخ چیست را در مثال های کامل زیر مشاهده کنید.

ریپورتاژ آگهی چیست

به بک لینک گرفتن برای سایت در قالب یک متن ریپورتاژ آگهی می گویند. در نظر بگیرید که شما فروشنده یک ابزار برقی می باشید و نیاز دارید که در مورد ابزار برقی در گوگل امتیاز خوبی را کسب نمایید.

برای معرفی محصول خود می توانید مقاله ای را در خصوص ابزار برقی نوشته و داخل سایت های خبری که از امتیاز خوبی برخوردار هستند قرار بدهید. در نظر بگیرید که سایت های خوب و پر بازدید برای قرار دادن ریپورتاژ رایگان نیستند. ریپورتاژ آگهی چیست را تا این قسمت به صورت مختصر متوجه شده اید و خواهید دانست که چه وب سایت هایی اقدام به انجام این کار می نمایند.

زمانی که مقاله خود را درون سایت خود قرار میدهند با کلمه کلیدی که شما انتخاب کرده اید ، به عنوان مثال این قسمت ابزار برقی را به سایت شما لینک میدهند و اینگونه که کاربر بعد از متوجه شدن که ابزار برقی چیست و چه کاربردهایی دارد به انتهای مقاله میرسد.

که در سایت و انتهای مقاله آمده است برای خرید ابزار برقی به سایت ایکس مراجعه کنید.

به اینصورت کاربرها با کلیک بروی لینک وارد سایت شما خواهند شد و شما از بک لینک مفیدی برخوردار شده اید.

از چه سایت هایی رپورتاژ بگیریم ؟

قبل از سفارش دادن رپورتاژ آگهی ، سایت را مورد آنالیز قرار دهید و از اینکه دارای بازدید بالا میباشد ، مطمئن شوید.

معمولا سایت های خبری از این ویژگی به دلیل بروزرسانی های زیاد برخوردار می شوند.

توجه داشته باشید که از هر سایتی ریپورتاژ دریافت نکنید ، در صورتی که از سایت های نامعتبر و بی ارزش ریپورتاژ آگهی دریافت نمایید ، باعث امتیاز منفی و کاهش رتبه خواهید شد.

رپورتاژ

برای انجام هر کاری باید دقت لازم را انجام دهید و نتیجه مطلوب را به ثمر برسانید. رپورتاژ یکی از کارهایی است که باید با دقت و تحقیق انجام بدهید. در صورتی که از سایت های نا معتبر و با دقت پایین انجام دهید باعث خواهد شد از نتیجه منفی برای سایت خود بهرهمند شوید.

گرفتن رپورتاژ در صورتی که از سایت با نمره بالا انجام شود ، باعث خواهد شد که کاربرهای مفید به سایت شما منتقل نماید که این کار موجب خواهد شد کاربران در سایت شما باقی بمانند که این کار موجب خواهد شد از سوی گوگل نمره مثبت خواهید گرفت.

در نظر داشته باشید ، در صورتی که از سایت با امتیاز پایین لینک بگیرید ، باعث خواهد شد که کاربرها بعد از وارد شدن به سایت شما به سرعت سایت شما را ترک نمایند که این کار موجب خواهد شد به سایت خود امتیاز منفی بزنید. ریپورتاژ را مطالعه نمودید ، در صورتی که نیاز سوال یا نیاز به مشاوره بیشتر دارید ، می توانید از ما اطلاعات کسب نمایید.

نتیجه گیری :

نتیجه گیری

گرفتن بک لینک در قالب یک مقاله یا متن خبری از سایت های دیگر به سایت خود را رپورتاژ می گویند که در سئو سایت تاثیر گذار است.

از سایت های معتبر و دارای بازدید بالا رپورتاژ بگیرید.