شما هم به دنبال این موضوع هستید که چه سایتی داشته باشیم و بتوانم از آن کسب درآمد نمایم، این موضوعی که خیلی از افراد دغدغه آنرا دارند. ایده خوب برای ساخت سایت می تواند مختلف باشد، شما هم می توانید سایتی داشته باشید که در خانه بمانید و کسب درآمد نمایید. یا اینکه اگر فروشگاهی دارید برای آن گامی موثر بردارید. برای بدست آوردن یک ایده سایت توقع نداشته باشید که یک شب به ذهنتان خطور کند و فردا هم صفحه اول گوگل باشید و حالا پولداری ، آسایش.

اینگونه نخواهد بود که ره صد شبه را یک شبه بتوان با ساخت سایت طی نمود. ما به عنوان یک نظر و ایده که تجاربی را در این زمینه کسب نموده ایم، آنها را در اختیار شما قرار میدهیم. صفحات مجازی هر روز بیشتر و بیشتر میشوند، توجه داشته باشید داخل یک خیابان که وارد میشوید بسیاری از سوپر مارکت ها را مشاهده می کنید که در کنار فروشگاه های زنجیره ای بزرگ بهمراه تخفیف های همواره ارائه میدهند، در حال فعالیت هستند.

این موضوع پیش میاید که آیا با وجود فروشگاه های بزرگ و تخفیف دار، آنان هم فروش دارند. جواب این موضوع مثبت است، آنان هم فروش دارند که اگر نداشتند پس تعطیل می کردند. حال سایت را در نظر بگیرید که یک دنیای مجازی و پر رقابت است.

بهترین ایده خوب برای ساخت سایت

در درجه اول بهترین ایده خو برای داشتن یک سایت با درآمد برای شما ، حرفه شماست. ابتدا به خود نگاهی بیندازید که چه حرفه و استعدادی درون شما نهفته است. تمامی مردم دارای یک استعداد هستند که در برخی از کودکی شکوفا میشود و از همان روزهای کودکی به سوی آن میروند و زودتر پیشرفت می کنند و در برخی با گذشت زمان و کار در بیرون از خانه پی به استعداد خود میبرند و تبدیل به یک حرفه خواهد شد.

بعد از این که استعداد خود را دیدید میتوانید در حرفه یا استعداد خود قدمی بزرگتر بردارید و سایتی را به کمک گروه طراحی سایت ما بسازید. دلیل اینکه ما میگوییم توسط یک مجموعه طراحی وبسایت اینکار را انجام دهید به این دلیل است که آنان ایده خود را در حرفه ساخت سایت یافته اند. پس شما زودتر و بهتر نتیجه خواهید گرفت، هرچند مستلزم پرداخت هزینه هایی می باشد که سرمایه گزاری محسوب میشود.

تمامی ایده ها به یک اندازه خوب است

تمامی ایده ها به یک اندازه خوب هستند، اگر کسی را می بینید که در کار خود پیشرفتی نداشته و در حال تغییر آن است، و میشنوید که میگوید این شغل خوب نیست و دیگر شغل خوب است، می تواند دوعلت داشته باشد. یک اینکه آن شخص استعداد یا حرفه شغل خود را ندارد و به اشتباه وارد آن شده است یا دوم اینکه آن شخص توانایی کار کردن را ندارد و تنبل است.

صدای نی از دور خوش است

به این موضوع فکر نکنید که شغل های دیگر ممکن است بهتر از شغل و حرفه شما باشد. اینگونه نیست، شما اگر بهترین ایده با درآمد بالا هم داشته باشید ولی استعداد و علاقه آن کار را نداشته باشید مسلما با شکست و خستگی روبرو خواهید شد.

روش راه اندازی ایده استعداد یا حرفه

کاغذی را جلوی خود قرار دهید، استعداد خود را بنویسید، هدف > نتیجه نهایی داشتن یک سایت > میزان کسب درآمد از سایت طی گذشت یک سال > اگر سایت شما گروهی است، افراد گروه را مشخص و استعداد های آنان را بدانید > انگیزه خود و افراد گروه را تا یکسال دیگر مطلع شوید و …

بعد از انجام موارد پیش نیاز، می توانید با ما در ارتباط باشید تا با درخواست شما از داشتن یک سایت مطلع شویم و با رعایت تمامی نیازمندیهای سایت ، یک طراحی سایت ایده نو را به شما مشاوره و بسازیم.

و بسیاری از مسائل و راه های دیگر پیشرو خواهید داشت که ما در کنار شما خواهیم بود تا به نتیجه نهایی برسید.