نمای من طراحی سایت تهران در زمینه طراحی سایت شخصی، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی فعالیت می نماید که این سه گروه به زیرمجموعه های فراوانی تقسیم بندی می شوند که تمامی اصناف کشور را در برخواهد گرفت، طراحی سایت نمای من در تهران واقع می باشد که به دلیل مجازی بودن شغل این مجموعه می توان آنرا در سراسر کشور انجام داد.

طراحی سایت تهران را میتوان به شرکت هایی که انجام طراحی وب سایت در استان تهران برعهده دارند نام گذازی کرد، از دید گروه طراحی وب سایت نمای من، طراحی سایت به ساخت سایت از شروع درخواست مشتری تا انتهای آن که رضایت مشتری محسوب می شود را در بر خواهد گرفت.

مراحل طراحی سایت تهران را میتوان اینگونه به صورت مختصر نام برد: مشاوره > طراحی سایت > تایید ظاهری سایت > ساخت سایت > ثبت دامنه > نصب و پیاده سازی سایت > آموزش کار با سایت > سئو سایت ( بهینه سازی سایت ) > پشتیبانی سایت > کسب رضایت مشتری .

طراحی سایت تهران

مجموعه نمای من در نظر دارد برای مشتریان تهران در خصوص زمینه طراحی وبسایت به دو صورت قابل انجام است . در صورت تمایل و نیاز به قرارداد می توان از دو صورت اقدامات لازم انجام شود.

حضوری

مشتریان عزیز در صورت تمایل به قرارداد حضوری می توانند به مجموعه نمای من مراجعه کنند و اقدامات لازم جهت عقد قرارداد فی ما بین مجموعه ما و شما برقرار نماییم. در این مورد هر دو طرفین طبق توافقات انجام شده در خصوص پیاده سازی وبسایت متنی از قبل آماده میشود و بر اساس مطالعات هر دو در صحت و سلامت به امضا خواهد رسید.

غیر حضوری

از این مدل عقد قرارداد از سوی نمای من کاملا طرفداری میشود و علت تمایل مجموعه ما در خصوص غیرحضوری به دلیل استفاده بهینه در زمان می باشد و در این نوع متن قرارداد با استفاده از برنامه های مجازی برای مشتری ارسال خواهد شد و در صورت موافقت از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد و به امضا طرفین خواهد رسید.

طراحی وبسایت در تمامی استان ها

در نظر داشته باشید که مجموعه ما علاوه بر استان تهران در تمامی استان ها پروژه های طراحی سایت را انجام میدهد و در صورت تمایل مشتری بستن قرارداد با توجه به نوع های گفته شده انجام میشود. در صورت قرارداد حضوری امکان ارسال نیرو نزد مشتری انجام پذیر است ، با توجه به دریافت حق ایاب و ذهاب انجام خواهد شد.

شغل های تحت پوشش

برای مجموعه ما تفاوتی در شغل نیست ، کار را به صورت پله پله جلو خواهیم برد و با توجه به رقبای شما آنالیز ها صورت خواهد گرفت . در صورت نیاز به استفاده از کلمات کلیدی درست کاری را پیش خواهیم برد که وبسایت شما بدرخشد.

راه های بسیاری برای گسترش یک سایت در شغل های متفاوت وجود دارد که آنالیز کردن با وجود تعداد سایت های زیاد در زمینه های مختلف قابلیت پی بردن به نحوه کارکرد سایت ها را آسان می نماید.

گروه نمای من در استان تهران واقع است و دلیل این موضوع ایجاد صفحه ای در خصوص طراحی سایت در تهران می باشد.

طراحی سایت در تهران

پیاده سازی سایت علاوه بر نصب که هر شخصی می تواند انجام دهد نیازمند : ظاهر مناسب، بهینه سازی سایت (سئو سایت)، دوام بالا و سایر فاکتور هایی که نیازمند یک سایت مناسب با سلیقه مشتری می باشد.

گروه ساخت وبسایت نمای من طی مراحل مختلف قادر به انجام ساخت سایت به صورت حرفه ای از پایه مشاوره تا تحویل و آموزش را به صورت گام به گام انجام خواهد داد. این مجموعه در زمینه سئو و قرار دادن سایت در رتبه صفحه اول گوگل قادر به انجام همراه با عقد قرارداد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: صفحه اول گوگل

شرکت نمای من قادر به انجام طراحی سایت در تهران، اراک، اصفهان، شیراز، مشهد و تمام شهر های کشور و همچنین قابلیت چند زبانه با زبان انگلیسی، ترکی، عربی برای سایر کشورها خواهد بود.

انواع طراحی سایت

انواع طراحی سایت

طراحی سایت را می توان به سه دسته طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی تقسیم بندی نمود. که هر کدام از این موارد ویژگی های خاص و منحصر به خود را دارند.

با توجه به نوع فعالیت شما ، می توانیم راهنمایی های لازم را در خصوص مورد مفید را برای شما تشخیص داده و در خصوص حرکت در جهت نتیجه گیری همراهتان باشیم. مختصری در خصوص تفاوت های این موارد را مطالعه کنید.

طراحی وب سایت شخصی

هر شخص بدون داشتن شغل می تواند برای خود یک سایت شخصی داشته باشد که مطالب شخصی و مورد علاقه خود را همچون یک دفترخاطرات استفاده نمایند یا اینکه شروعی برای کارفرما شدن نماید.

با طراحی سایت شخصی یک شغل مجازی بدون نیاز به مجموعه داشته باشید و در دنیای مجازی فعالیت کنید . ولی می پرسید چگونه ؟

هر انسانی دارای یک استعداد ، علم و موارد گوناگون می باشد که می تواند از آنان کسب درآمد نماید. امروزه در اینترنت هزاران نفر در حال جستجو برای پیدا کردن احتیاجات خود هستند .

شما هم می توانید در این زمینه فعال باشید و از حرفه و دانش خود استفاده کنید.

این امری سادست که ما می توانیم شما را کمک کنیم و مشاوره های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهیم.

طراحی وب سایت شرکتی

این نوع طراحی وب سایت برای شرکت هایی هستند که ثبت شده می باشند و دارای محصولاتی برای فروش هستند یا خدماتی را ارائه میدهند .

سایت های شرکتی دو نوع هستند که دسته اول در خصوص نیاز جهت معرفی محصولات و اطلاع رسانی در خصوص تغییرات هستند که مشتری های ثابتی را از آن خود کرده اند و بروی آنان مانور میدهند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند.

نوع بعدی شرکت هایی هستند که دارای محصولاتی هستید که تمایل به پیشرفت بیشتر و افزایش مشتری هستند. نیاز به فروش آنلاین ندارند و قیمت را به صورت تلفنی ارائه میدهند که این گروه از سئو بالاتری برخوردار خواهند شد.

طراحی سایت فروشگاهی

این نوع از طراحی وبسایت را بیشتر شما دیده اید ، فروشگاه های آنلاینی که در حال فروش محصولات متنوع هستند و روزانه محصولات زیادی ورود و خروج میشود که باید از پشتیبانی مداوم با نیروهای متخصص خود انجام میدهند.

در این نوع از وبسایت اقدام به قرار دادن قیمت و درگاه های پرداختی وجود دارد که سایت پس از پرداخت ، به فروشگاه از خرید مشتریان اطلاع خواهد داد و اقدامات لازم در خصوص ارسال محصول انجام خواهد گرفت.

طراحی سایت فروشگاهی

این نوع از طراحی باید سئو کامل و مداومی را داشته باشد تا بتوان نتایج بهتری را با توجه به رقبای زیادی که فروشگاه آنلاین دارند را گرفت.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت ابزار

طراحی سایت پویا یا استاتیک

طراحی سایت به دو روش پویا و استاتیک انجام میشود که هر کدام به نوبه خود دارای مزایا و معایبی می باشند.

  • پویا یا داینامیک یا Public
  • ایستا یا استاتیک یا Static

هر کدام از این دو مورد به نوبه خود دارای مزایا و معایب دارد که کاربران به انتخاب آنان خواهند پرداخت.

وب سایت پویا داینامیک یا ایستا استاتیک

طراحی سایت پویا

بیش از 85 درصد سایت ها از روش پویا استفاده می کنند. این روش نیاز به دانش برنامه نویسی برای اپراتور یا صاحب سایت نیست.

  1. راه اندازی سریعتر سایت داینامیک
  2. پشتیبانی جهانی
  3. تغییرات بیشتر بدون دانش برنامه نویسی
  4. هزینه های ویرایشات نزدیک به صفر
  5. ایجاد محتوا نامحدود بدون هزینه

طراحی سایت ایستا

نوع ایستا از امنیت بیشتری برخوردار است که در زمان ساخت سایت های امنیتی همچون بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. احتمال هک شدنش کمتر
  2. سرعت لود سایت بالاتر
  3. اگه چیز دیگه ای فهمید بهتون میگم

بیشتر بخوانید : وب سایت پویا یا ایستا

طراحی سایت صنعتی در تهران

یکی از مجموعه هایی که مورد استقبال سایت قرار خواهد گرفت در خصوص صنعت می باشد. طراحی سایت صنعتی در تهران به دلیل وجود صنعت های مختلف که تولیدی های بسیاری در این استان می باشد توانسته است قطب مشتریان طراحان سایت قرار بگیرد.

نمای من با وجود حضور در استان تهران توانسته است پروژه هایی را از آن خود نمایند و قسمت های طراحی و پشتیبانی را انجام دهد. وجود استان های نزدیک همچون البرز و قزوین باعث شده است که صنعت آنان نیز گسترش یابد.

مجموعه نمای من در استان تهران بسیار فعال بوده و اگر شما هم در این استان قرار دارید و تمایل دارید فروش خود را گسترش دهید و به سراسر کشور ارسال داشته باشید می توانید با ما در ارتباط باشید.

یکی از مسائلی که باعث شده است طراحی وب سایت در تهران قوی تر از سایر استان ها باشد ، دلیل وجود باربری و ارسال به سراسر کشور و همچنین پایتخت بودن است که ارسال کالا را برای فروشندگان و تولید کنندگان آسان نموده است. اگر میخواهید اطلاعات بیشتر کسب کنید ، پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی سایت ما را بخوانید.

سئو سایت در تهران

سدو کردن وبسایت نیاز به مکان و موقعیت خاصی نیست ولی ما به دلیل مستقر بودن در تهران برای این استان به صورت ویژه انجام خواهیم داد. سئو سایت در تهران از فعالیت های رتبه بالایی در مجموعه ما می باشد ، به دلیل اینکه تهران پایتخت کشور بوده و ارسال کالا به سراسر کشور آسانتر و قیمت مناسب بهتری بهمراه خواهد داشت.

از این سو فروشگاه ، شرکت و تمامی شغل ها می توانند خدمات خود را به سراسر کشور ارائه نمایند و در تلاش هستند که بتوانند مشتریان زیادی از شهرهای کل کشور دریافت نمایند.

در نتیجه به سوی سئو سایت در تهران هستند که علاوه بر استان تهران در جستجوهای کل مشتریان از ایران در سطر نتایج گوگل دیده شوند. این امر باعث شده است که ما بتوانیم برای تهرانی های عزیز خدمات بیشتری را ارائه نماییم تا در عرصه رقابت سهم بیشتری از بازار را کسب نمایند.

در صورتی که با سطر نتایج گوگل آشنایی ندارید بهتر است مقاله ای که به شما معرفی می کنیم را مشاهده نمایید. مقاله قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می تواند نتایج خوبی را برای شما به ارمغان آورد.