شرکت های وارداتی و صادراتی حتی بخشی از سایت های دولتی نیاز به داشتن سایت با چندین زبان اعم از زبان بین المللی انگلیسی می باشند که طراحی سایت انگلیسی را پی می گیرند، چنین سایت هایی با دو زبان ساخته میشوند، فارسی / انگلیسی، در زمانی که کاربر به زبان فارسی مسلط نباشد می توان با انتخاب زبان مورد نظر سایت را تغییر دهد و اقدام به مطالعه نماید.

نمونه سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت برای چند زبانه بودن فراهم می باشد که روش های مختلفی دارد، بعضی طراحان سایت برای ساخت سایت به دو زبان اقدام نصب دو سایت مجزا میکنند که دارای مدیریت های جدا می باشد و هر بار باید به هر دو سایت مراجعه نمود.

گروه طراحی سایت نمای من هر تعداد زبان که نیاز باشد را در یک سایت ساخته و کاربر بعد از وارد کردن هر مطلب، خبر یا محصول می تواند معادل انگلیسی آنرا درج نماید تا در صورتی که زبان انگلیسی انتخاب گردید معادل متن فارسی به زبان انگلیسی نمایش داده شود.

راه های دیگری هم وجود دارد که در مشاورات توسط گروه طراحی سایت نمای من می توانید انتخاب نمایید.

طراحی سایت به زبان انگلیسی در بهینه سازی سایت ( سئو سایت ) تاثیر بسزایی را ایفا می کند، چرا که کاربران انگلیسی زبان هم از سایت شما بازدید می نمایند.

طراحی سایت انگلیسی

گروه نمای من توانسته است در زمینه طراحی سایت به زبان انگلیسی فعالیت های خوبی را داشته باشد و بتوان آنها را به عنوان نمونه کار در سایت خود به نمایش درآورد. این سایت ها کاملا به زبان English بوده و هر کدام دارای کاربردهای خاص و مورد نیاز کارفرما می باشد.

سایت های فوق در زمینه تاکسی ، رزرو خودرو از فرودگاه به منزل ، تعمیرات لوازم الکتریکی و سایر موارد می باشد که می توانید از بخش نمونه کارها تمامی ویژگی آنان را مشاهده نمایید.

طراحی سایت به انگلیسی

در خصوص زبان انگیسی در خصوص طراحی سایت ، مشتریان به دو دسته تقسیم خواهند شد که نیاز به این زبان در سایت خواهند داشت. طراحی سایت به انگلیسی در شروع طراحی که مشتری تقاضای زبان انگلیسی برای سایت و گروه دوم افرادی هستند که سایت خود را دارند و نیاز به افزودن زبان دوم به سایت هستند.

ما در هر دو حالت به راحتی خواهیم توانست این کار را برای متقاضیان خود داشته باشیم. طراحی سایت به انگلیسی از قیمت بالاتری نسبت به زبان فارسی خواهد داشت. دلیل آن انتخاب زبان می باشد.

گروه نمای من با توجه به تجربه و نمونه سایت های ساخته شده توانسته است در زمینه مختلف این کار را انجام دهد و همچنین برنامه نویسی های جهت ثبت سفارش برای مشتریان را انجام دهد.

در خصوص طراحی سایت علاوه بر زبان انگلیسی می توان سایر زبان ها را استفاده نمود که با توجه به هدف جذب مشتری هر مجموعه مختلف است. مجموعه هایی که قصد دارند کشورهای عربی را جذب نمایند از طراحی سایت عربی بهرهمند خواهند شد.