گروه مشاورین املاک که کار خرید و فروش مسکن یا رهن و اجاره خانه را برعهده دارند ، با پیشرفت روز افزون در عرصه اینترنت باعث شده است تا متقاضیان خانه ، زمین در اینترنت جستجو کنند و با صبر و شکیبایی فایل های املاک را مشاهده کننده و در صورت پسند با املاک مورد نظر تماس بگیرند. طراحی سایت املاک حال در این زمینه مشاور املاک هایی موفق خواهند بود که دارای سایت املاک فعال و پر محتوای فایل های خرید و فروش ، رهن و اجاره باشد و از همه مهم تر یک طراحی سایت املاک حرفه ای که پس از ورود مشتری بتوان آن را در سایت حفظ کرد.

در صورتی که قصد دارید مشتری بیشتری جذب نمایید و معطوف به یک منطقه نباشید و منتظر این موضوع نباشید که مشتریان به داخل املاک شما بیایند ، ما طراحی سایت برای داشتن یک صفحه مجازی پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت املاک

  • حفظ مشتری
  • جذب مشتری جدید
  • یافتن فایل مورد نظر
  • ارائه فایل های املاک
  • ارسال ملک توسط بازدیدکنندگان
  • اضافه ، ویرایش و حذف به صورت نامحدود
  • بهینه سازی سایت
  • ظاهری زیبا و اختصاصی
  • دسته بندی فایل ها
  • معرفی مشاوران به صورت مجزا
  • قرار دادن اطلاعات هر یک از مشاورین

با ما در عرصه املاک موفق باشید و جلوتر از مشاورین املاک دیگر حرکت کنید ، دیده شوید و کمیسیون خود را با بالا بردن فایل های خود افزایش دهید.

»» مشاهده نمونه سایت های طراحی شده در زمینه املاک ««

تاثیر سایت در املاک منطقه

برخی املاک ها در منطقه فعالیت می کنند و تمایل دارند که در منطقه خود بدرخشند. هزینه ملک های خیابان اصلی که پر تردد باشد گران است.

اجاره کردن در خیابان های اصلی باعث افزایش مشتری میشود ولی در زمان های راکد هزینه های اجاره را پر خواهد کرد یا خیر ؟

اکثر افرادی که تمایل به داشتن شغلی هستند در درجه اول به این موضوع فکر می کنند که اگر درآمد نداشته باشیم ، چگونه میخواهیم اجاره را پرداخت کنیم!!!

افراد در هر شغلی که از سیستم مجازی بهرهمند هستند دچار این دغدغه ذهنی نیستند. و با خیال راحت داخل یه کوچه و ارزان ترین فروشگاه یا دفتر را اجاره می کنند.

در زمینه املاک اگر فعالیت دارید ، با خیال راحت مشتریان را به خود جذب کنید بدون اجاره یا خرید ملکی گران قیمت در پر ترددترین خیابان منطقه خود.

در خیابان پر تردد گوگل ، فروشگاه داشته باش.

جستجو در گوگل به دنبال آپارتمان

مشتریان برای اجاره کردن یا خرید در هر منطقه ابتدا در اینترنت جستجو می کنند. شما برای رسیدن به موفقیت ابتدا باید با هزینه های کم ، مشتریای زیاد داشته باشید.

یکی از راه ها عالی برای جذب مشتریان بیشتر ، داشتن در بالاترین نقطه دید کاربران است.

این نقطه همانجایست که می گویند صفحه اول گوگل .

طراحی سایت املاک حرفه ای

همه ما میدانیم که املاک های زیادی در سراسر کشور است و رقابت در این شغل بسیار زیاد است. طراحی سایت املاک حرفه ای امروزه می تواند این گروه را به دسته های مختلفی تقسیم نماید تا افرادی که از روش های سنتی و معمولی استفاده می کند و دانش پایینی برخوردار هستند ، کم کم این کار را کنار بگذارند تا بازار برای افراد با هدف های بزرگتر باقی بمانند.

موضوعی که است باید در دید مردم و همیشه موجب راحتی مشتریان خود باشید تا مشتری شما باقی بمانند. نمای مشاور املاک شما فقط به ظاهر املاک شما نیست و باید نمای کل تبلیغات و صفحات اجتماعی خود را آسان در اختیار دیگران قرار دهید.

یکی از این مسائل وجود یک سایت املاک حرفه ای است که کاربران بتوانند به راحتی وارد سایت شما شده و اقدام به جستجو فایل ها نموده ، در نهایت با شما با روش های مختلف ارتباط برقرار نمایند.

موضوعی که است باید بدانیم کار حرفه ای ، ارزان نخواهد بود و باید برای آن دو موضوع مهم مبلغ و وقت را خرج نمایید تا بتوانید بازدهی خوبی را دریافت نمایید. طراحی سایت املاک ارزان برای افراد و مجموعه هایی است که تمایل ندارند قیمت زیادی پرداخت نمایند و در حد یک سایت داشته باشند که بتوانند آدرس سایت خود را مستقیم در اختیار دیگران قرار دهند و فال های خود را به اشتراک قرار بدهند.

برای حرفه ای ها پیشنهادی داریم که می توانند از لینک قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مقاله ای را مطالعه نموده و اطلاعاتی را دریافت نمایند.