طراحی قالب سایت Website Template Design به صورت اختصاصی و عمومی انجام می گیرد. مجموعه نمای من به صورت کد زنی از پایه در خصوص ایجاد تمپلیت وبسایت و نصب قالب صورت می گیرد. قالب های طراحی گردیده از سوی مجموعه نمای من از نظر گوگل دارای امتیاز خوب و بهینه می باشد.

طراحی قالب سایت

قالب سایت یا تمپلیت Template سایت به چه معناست ؟ در طراحی سایت از مراحل مختلفی اعم از کدنویسی ، قالب سازی ، ارتباطات ، هاست و دامین ، سئو SEO (بهینه سازی سایت) و سایر موارد دیگر اشاره می شود که در این قسمت به قالب سازی می پردازیم.

قالب سازی به قسمت ظاهری سایت گفته می شود که برای بازدیدکنندگان نمایان خواهد شد، این قسمت از مراحل مهم طراحی سایت می باشد به این دلیل که تمام کسانی که با سایت شما سروکار دارند باید رضایت داشته باشند ، از مدیر سایت که تمایل به داشتن سایت زیبا و حرفه ای دارد ، بازدیدکننده سایت یا همان مشتری که انقدر سایت شما باید جذاب باشد که با مشاهده آن ساعات زیادی را در سایت شما بگذراند و در قسمت بعدی موتور جستجوگر گوگل می باشد که تایید نماید در کدهای قالب شما مشکلی نبوده و سایت در نمایش خود از سرعت بالایی برخوردار میباشد.

در صورتی که خطایی در کدزنی template سایت باشد باعث بروز اتفاق دیگری همچون عدم نمایش قسمت هایی از سایت و Load الباقی کدها خواهد گردید.

قالب سایت ها به شرکتی ، شخصی ، فروشگاهی ، نمایشگاهی ، پزشکی و سایر مشاغل خواهد گردید که در هر نوع از آنها شمایل مختلف و آیتم های متفاوتی به نمایش درمیاید.

مشکلات احتمالی تمپلیت سایت

طراحان ممکن است در ابتدای کار قالبی طراحی نموده و در سایت مشتری آپلود نمایند، این کار در ابتدا بدون مشکل پیش خواهد رفت ولی در صورتی که template مورد نظر دارای Bog (حفره های نفوذی ) باشد در طول مدت بعدی دچار خرابکاری هایی خواهد شد. نمای من برای حل این مشکل با مشتریان خود قراردادی فی مابین تنظیم می نماید تا از صحت قالب مورد اطمینان نمایند و در صورت هر گونه مشکل گروه نمای من وظیفه اصلاح پوسته را بر عهده خواهد داشت.

طراحی قالب سایت ، Website Template Design

99/10/05

طراحی قالب وردپرس

یکی از CMS هایی که مجموعه نمای من تسلط کامل بر آن دارد به وردپرس باز خواهد گشت. طراحی قالب وردپرس از ویژگی های تخصصی مجموعه ما است که قادریم قالب های بسیاری را در زمینه وردپرس برای مشتریان تولید و نصب نماییم.

طراحی تمپلیت وردپرس نیاز به دانش و استفاده از کدهای بهینه می باشد. استفاده از کدهای با حلقه های کمتر باعث افزایش سرعت وبسایت خواهد شد.

ما قادر هستیم در زمان طراحی قالب برای وردپرس از شرایط واکنشگرا بودن برخودرار نماییم تا سایت شما موازات استاندارد ها پیش برود. در صورتی که از این موضوع اطلاعاتی ندارید ، می توانید مقاله طراحی سایت واکنشگرا را مشاهده نمایید.

استفاده از کدهای استاندارد در زمان ساخت قالب وردپرس باعث میشود که سایت شما سرعت لود بهتری کسب نماید. و از همه مهمتر اینکه بعد از آپدیت وردپرس و پلاگین ها ، سایت شما مشکل و کدها اکسپایر نشوند.

سئو قالب سایت

یکی دیگر از موضوعاتی که در زمان طراحی قالب توجه میشود. موضوع سئو بودن است که قیمت انجام این کار را متغیر می سازد. سئو قالب سایت در زمان ساخت آن صورت خواهد پذیرفت. مواردی هستند که در زمان طراحی باید به آنان توجه کرد بسیارند که برخی از آنان را در زیر لیست خواهیم کرد.

  • استفاده از تگ های استاندارد معرفی از سوی گوگل : این تگ ها باید به تعداد مشخص ، اصولی و در جای مناسب مورد استفاده قرار بگیرد.
  • میزان فونت مناسب برای بخش های مختلف سایت باید رعایت گردد.
  • استفاده از رنگ بندی در تمام سایت که باعث جلب توجه و خوانایی بهتر خواهد شد.
  • مشخص کردن سایز تصاویر برای نمایش بهتر و سرعت بخشیدن به سایت.
  • استفاده از کدهای با حلقه های کمتر و لود سریعتر.

و موارد بسیاری دیگر که ما در انجام کار خود آنان را رعایت خواهیم کرد.

طراحی قالب ارزان قیمت

موضوعی که در این قسمت بسیار حائز اهمیت است و مشتریان به دنبال ارزان بودن خواهند گشت که کاری از نظر ما اشتباه است. طراحی قالب ارزان را ما انجام نخواهیم داد. تمامی کارهایی که از سوی این مجموعه انجام میشود. با طراح ، کد زن و تیم فنی انجام میشود که هر کدام یک قالب حرفه ای را پیاده تا در موازات قوانین گوگل انجام گردد.

ما در واقع سایت ارزان قیمت انجام نمیدهیم. و اسم کار ما را می توان قیمت مناسب نهاد که می توانید در صفحه طراحی سایت قیمت مناسب ما مشاهده کنید.

تفاوت قالب ارزان قیمت و گران قیمت در این است که سایت های ارزان را از اینترنت به صورت رایگان دانلود می نمایند. و به شما پولی می فروشند یا اینکه از کدهای CSS آماده ای استفاده میشود که موجب سنگین شدن سایت خواهد شد.

در برخی از موارد تفاوت این دو قالب اینگونه است که فایل css که به صورت ارزان قیمت نصب گردیده بالغ بر 10000 خط است. ولی همان سایت را ما با نهایت 200 خط انجام خواهیم داد که بهینه شدن را متوجه خواهید شد. بیشتر بدانید css چیست تا متوجه کدهای این قسمت گردید.

1401/03/03

ساخت قالب سایت

انجام تغییرات مورد نیاز در کد، قالب سایت شما

در راستای ایجاد یک وبسایت به صورت کلی از موارد مهم قسمت قالب سایت می باشد. ساخت قالب سایت توسط اشخاص بسیاری انجام می گیرد ولی اینکه تا چه میزان امتیاز کسب گردد ، بسیار متفاوت می باشد. ایجاد یک وبسایت استاندارد اولین گزینه ایست که مورد هدف افراد حرفه ای می باشد.

چرا قالب استاندارد نصب کنیم؟

کد های برنامه نویسی هر ماه در حال بروزرسانی هستند. با گسترش دانش تغییرات بسیاری در آنان قابل مشاهده است. هر بار ورژن جدیدی به دنیای اینترنت عرضه می گردد. برخی از کدها از سوی HTML و سایر زبان های برنامه نویسی منقضی می گردد. در کنار آنان کدهای جدید جایگذین میشود.

چک کردن قالب استاندراد

قالبی استاندراد است که از وبسایت validator.w3.org امتیاز خوبی را دریافت نماید. همچنین دارای خطاهای کم باشد.

در صورتیکه شما از قالب استاندارد استفاده نکنید. موجب می گردد که کدها قدیمی همواره بمانند که این موضوع تداخلاتی بوجود میاید.

از سوی دیگر افرادی که از وردپرس استفاده می نمایند. با مشکل تداخل کد ها در قالب و افزونه (Plugin) روبرو می شوند. به عنوان نمونه برای فراخوانی قیمت در زمان استفاده از ووکامرس ، از کد ثابت استفاده میشود. اگر قالب شما فراخوانی را به صورت دستی انجام دهد. موجب می گردد که در آپدیت های بعدی به مشکل برخورد نمایید.

استاندارد و سبک

توجه به این موضوع که یک قالب استاندارد نیاز است که با حجم کم نوشته شود.

ما قادریم در راستای تمپلیت سایت به شما در چندین مرحله خدمت خود را ارائه دهیم.

  • مشاوره رایگان : این موضوع برای کسب یک وبسایت حرفه ای بسیار به شما کمک می نماید.
  • قالب اختصاصی نه با افزونه یا آماده : استفاده از یک قالب ویژه موجب می گردد که از نصب افزونه های اضافی جلوگیری شود.
  • مدیریت آسان و سبک
  • تعداد خط های کد کم : هر چه کمتر ، سرعت بالاتر و در نتیجه امتیاز بهتر

درون وبسایت هایی که به رزرو آنلاین انجام میدهند. علاوه بر امتیاز گیری از سوی گوگل در سرعت انجام فعالیت توسط مشتری بسیار سبک سازی مهم است. از جمله نمونه در طراحی سایت تعمیرات سرمایشی و گرمایشی با رزرو آنلاین قابل انجام است.