نمونه سایت آشپزی برای مشتاقان به فعالیت در این رشته بسیار کاربردی است. در این زمینه تحقیقات لازم انجام گردیده. سایتی با شرایط یک آشپزخانه در اختیار شما قرار میدهیم. شما در وبسایت آشپزی خود قادر به ارائه انواع غذا، دسر، کیک، شیرینی و نوشیدنی را به آموزش قرار دهید. حتی کسب درآمد نیز در اینگونه وبسایت به راحتی قابل انجام است.

نمونه سایت آشپزی

سایت آشپزی قابلیت قرار گیری دستور پخت (طرز تهیه)، ملیت، دوره های آموزشی ، مواد لازم به صورت تفکیک گردیده، دستوالعمل که در بخش های آشپزی، میان وعده ها، دسر، کیک و شیرینی ، نوشیدنی ، بستنی ، تنقلات می باشد.

شما درون یک وبسایت آشپزی دسته بندی های تفکیک گردیده به شرح بالا قابل انجام می باشد. همچنین کاربران شما قادر به دریافت راحتی نحوه استفاده و همچنین پرسش و پاسخ را در دسترسی داشتند.

پرسش و پاسخ در سایت آشپزی

در اینگونه وبسایت ها ، کاربران اقدام به پرسش مشکلات و همچنین انتقال نیز دارند. شما قادر به ارائه جذب هر کاربر به عنوان مشتری خود هستید.

در وبسایت شما یک سفره ایرانی من را پدید میاورید. همچنین علاوه بر آن از کشورهای دیگر نیز قادر به ارائه آموزش هستید.

ویژگی وبسایت اشپزی

  • قابلیت اضافه نمودن به صورت نامحدود
  • قرار گیری دستور پخت ، مواد لازم به صورت تفکیک
  • انتخاب ملیت و نوع های مختلف اعم از ایرانی ، عربی ، ایتالیایی و …
  • قابلیت اضافه نمودن ملیت و دیگر تنظیمات بصورت نامحدود
  • قابلیت پنل مدیریت جهت تغییر تعداد نمایش و محصولات دلخواه
  • هاست و دامنه در پنل نمای من (اختیاری)
  • معرفی به موتور جستجوگر گوگل
  • SEO انجام گردیده
  • فیلم آموزشی کار با سایت
  • پشتیبانی سالیانه

مشتریان همچین سایت هایی که اغلب خانم هستند با رنگ مناسب پیاده سازی می شود. سایت آشپزی نیازمند ورود اطلاعات غذا، دسر، کیک و شیرینی ، نوشیدنی و دیگر موارد می باشد که همه ی آنها به ملیت های مختلفی همچون ایرانی ، ایتالیایی و … تقسیم می شود. باز همین موارد خود به زیر مجموعه هایی تقسیم میشوند که بعضی از این موارد میتوان به ملیت ایرانی بنامهای ترکی، لری اشاره کرد.

در ادامه هر مورد که انتخاب گردد اطلاعات طرز تهیه ، مواد لازم ، تصویر و تمامی مواردی که توسط اپراتور تکمیل گردد به نمایش می گذارید.

نمونه سایت آشپزی سفره ایرانی من غذا، دسر، کیک، شیرینی

در راستای آشپزخانه علاوه بر این موارد در راستای طراحی سایت شیرالات بهداشتی نیز شرایط و نمونه هایی ارائه گردیده است.

امروزه هر شغلی با وجود وبسایت از پیشرفت بهتری برخوردار است.

چرا نمای من؟

ما اول مشاوره رایگان میدیم. اینگونه شما راه صحیح را دنبال می کنید. هزینه اضافه نمی کنید و کاربر بیشتری جذب دریافت می نمایید.

سایت آشپزی

البته بسیاری از وبسایت های دیگر در حال فعالیت می باشند که توسط همکاران طراحی و اجرا گردیده است. در واقع با توجه به شرایط و نیاز های مشتریان فعالیت در راستای طراحی سایت آشپزی متنوع به شمار میرود. اگر حرفه ای در زمینه آشپزی دارید و قادرید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، فرصت استفاده از یک وبسایت را از آن خود نمایید. در نظر بگیرید که وبسایت ها آشپزی از چند روش قادر به درآمدزایی می باشد.

سایت آشپزی

حتما نیاز نیست که شما رستوران ، کافه یا مکانی را ایجاد نمایید. علاوه بر آن قادرید از دانش خود در زمینه آشپزی درون یک سایت آشپزی تبلیغات گسترده ای را به فروش بگذارید. راه های زیر برای استفاده از یک سایت آشپزی مفید است.

  • تبلیغات دریافت کنید و از راه تبلیغ به کسب درآمد برسید.
  • بعد از اینکه به بازدید خوب رسیدید ، اقدام به فروش محصولات مورد نیاز آشپزی نمایید.
  • اگر رستوران یا طبخ غذا دارید ، قادرید به فروش بیشتری دست یابید.
  • امکان جذب کارآموز جهت آموزش را به دست میاورید.

سایت آشپزی فقط غذا نیست!

شما قادرید موارید همچون : پیش غذا ، غذا ، نوشیدنی ، دسر و بسیاری از موارد دیگر را با دسته بندی صحیح ایجاد نمایید.

سوالات متداول

قیمت طراحی سایت آشپزی ؟

با توجه به نیاز مشتری و گسترش وبسایت متفاوت است. قیمت از 5.000.000 تومان آغاز می گردد. ولی ما پیشنهاد می کنیم که از پکیج هایی با مبلغ بیشتر استفاده نمایید تا بیس کد زنی حرفه ای را تجربه نمایید.

روش درآمدزایی سایت آشپزی ؟

تبلیغات ، فروش محصولات ، تبخ غذا ، آموزش

هزینه های مورد نیاز جهت حضور سایت در گوگل چقدر است ؟

مبلغ طراحی سایت و سئو کافی می باشد. هزینه دیگری بابت تبلیغات و سایر موارد نیاز نیست. در نظر بگیرید که سئو سایت آشپزی از سوی مجموعه نمای من به صورت کاملا ارگانیک انجام می گردد.