نمای من در زمینه طراحی سایت برای مشتریان عزیز خود این خدمت را ارائه میدهد. فیلم آموزش کار با سایت برای هر شخص یا مجموعه ای امری ضروریست. بعد از اینکه پروسه ایجاد سایت که شامل : جلسه > قرارداد > طراحی سایت > تحویل > آموزش حضوری به مرحله ای خواهیم رسید که مشتریان ممکنست به دلیل فراموشی سایت مسائلی برای آنها بوجود آید و قسمت هایی از آموزش را فراموش کنند در این مرحله باید چه کرد؟

فیلم آموزش کار با سایت

نمای من این موضوع را با فیلم آموزشی حل می نماید. به این صورت ، بعد از اینکه سایت به پایان رسید. گروه نمای من اقدام به تولید فیلم آموزشی در کیفیت مطلوب می نماید. و تمام مراحل کار با سایت مورد نظر اعم از ورود ، تنظیمات سایت و … را مختص هر سایت با ظاهر ساخته شده انجام خواهد داد. فیلم آموزشی را بروی CD یا DVD رایت نموده تا از حذف در طول سال های طولانی جلوگیری به عمل آید.

ویدیو آموزش کار با سایت ساخته گردیده طبق تجربیات مشتریان گذشته، زمان های متفاوتی دارد که این زمان به میزان گستردگی آن بستگی دارد.

ساخت ویدیو آموزشی برای سایت های دیگر

فیلم آموزش کار با سایت

نمای من قادر به ساخت ویدیو آموزشی برای سایت های از پیش ساخته شده می باشد. درخواست کنندگانی که قبلا توسط اشخاص دیگر سایتی برای خود خریداری گردیده اند ولی در حال حاضر دسترسی به طراح کننده خود ندارند. نمای من این امکان را برای آنها فراهم می نماید که با دریافت مبلغی ویدیو آموزش کار با سایت را تهیه و تحویل آنها دهد.

در صورت درخواست با ما تماس بگیرید.

ویدیو آموزش کار با سایت

با استفاده از یک ویدیو آموزشی ، شما همواره بدون نیاز به شخصی ، قادرید هر فردی را در وبسایت خود فعال کنید. برای شما کار و مقالات یا محصولات شما را وارد سایت نمایند.

در این ویدیو ایجاد گردیده ، شما هر آنچه باید در سایت رعایت کنیم و نحوه ورود اطلاعات را به آسانی انجام میدهید. شرایط بسیاری در وبسایت ها از نکات می باشد.

البته با توجه به نوع و نیازتان ، سایت از ساده تا پیشرفته تولید می گردد.

ویدئو آموزش کار با سایت معمولا در سایت های طراحی گردیده توسط این مجموعه و به سبک شرکتی بین 20 تا 50 دقیقه به طول می انجامد.

در ویدئو های آموزشی نحوه فعالیت با وبسایت دارای شرایط زیر می باشد.

  • ویدیو از صفحه نمایش با نرم افزار های تحت ویندوز تهیه می گردد.
  • همراه با صدا می باشد.
  • کیفیت صدا و تصویر مناسب می باشد.
  • تمامی مراحل مورد نیاز گام به گام طی می گردد.

قیمت ویدئو آموزشی کار با سایت

در خصوص قیمت از 2 موضوع در این قسمت نیاز به اشاره می باشد. وبسایت هایی که ما طراحی گردیده ایم یا خیر.

در خصوص مشتریانی که وبسایتشان توسط مجموعه نمای من طراحی گردیده باشد. به صورت رایگان ویدئو تهیه و ارائه می گردد.

افرادی که وبسایت آنان توسط گروه ما ایجاد نگردیده باشد. با توجه به نوع وبسایت و میزان وقت مورد نیاز ، قیمت ارائه می شود.

گروه نمای من ، در قرارداد طراحی سایت وجود و وظیفه ایجاد ویدیو آموزشی کار با سایت را ذکر می نماید. این موضوع موجب اطمینان مشتریان ما از امکان دریافت ویدئو میدهد.